Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Ketju nro 656

Aloittaja Paha setä, 25.11.09 - klo:05:00

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 8 Vieraat katselee tätä aihetta.

karpalo

Ketju 656:n ketjupolttajia



Kaksi kaukasialaista konnaa. Stalin (oikealla) parhaan ystävänsä Suren Spandarjanin kanssa Siperiassa vuonna 1915. – Kirjan kuvitusta

Kyllähän Stalinista juttua piisaisi
Stalinilla oli mm. Uskonnollisia opintojakin takanaan.

-- Tiflisin pappisseminaaria, sadistista opinahjoa, 1890-luvulla käydessään Stalin heittäytyi jyrkkään yhteiskuntaoppositioon. Hän sai laitoksesta potkut, ja tie marxilais-nationalistiseksi terroristiksi oli jyrkkä ja nopea--

--  Stalin ohjaili ja pani toimeen ainakin pankkiryöstöjä, merirosvokaappauksia ja lastensieppauksia, joista puolue sai kukkuramitoin ruplia.--

-- Samaten hän tappoi ja tapatti ilmiantajia, todellisia ja luultuja. Hänen pelkonsa salaliittoja ja petoksia kohtaan kehittyi voittamattomaksi.

--- Veritöiden ohessa herkeämättä opiskelleesta Stalinista tuli ammattivallankumouksellinen, sivistynyt peto, jossa brutaalin nyrkki- ja asevallan perinne kohtasi yhtä klassisen koulutuksen.

Eikä siinä kylliksi. Maanalaisen konspiratsian, "erillisen maailman", normittomuudessa Stalin yltyi täysin holtittomaan seksuaalielämään, piti pitkää liutaa jalkavaimoja ja rakastajattaria ja hylkäsi siittämänsä aviottomat lapset. Seksisuhde 13-vuotiaaseen tyttöön lienee siivottomin juttu.--

http://www.hs.fi/kirjat/artikkeli/Koba+vallankumouksen+maantierosvo/HS20080928SI1KU024ho

Tiistai

#41

Hei, kuka aikoo katsella koko päivän vuosisadan häitä töllöttimessä? :P  Ainakin minulle se olisi mahdollista erään kanavan kautta. Mutta eipä VVK.  


http://i.telegraph.co.uk/multimedia/archive/01846/kate-william-coffe_1846217i.jpg
Maailmassa on niin paljon huonoja uutisia tänä vuonna, että kansa tarvitsee sirkushuvia..  Lontoossa on kuulemma 8000 (kolme nollaa) journalistia ikuistamassa tuota ainutlaatuista tapahtumaa ja 600 000 ekstraturistia vain häihin.




marianne

eipä tule häitä katottua. hirvittävä sirkus tehty häistä.

Tiistai

#43
Pakkohan noita on nyt katsoa.. meinasin, että kohta tulee uutiset, muutaman minuutin päästä. Mutta eipä taida tulla, kun juuri nyt kuninkaallinen perhe saapuu kirkkoon, 2 miljardia ihmistä kuulemma katselee tätä live.

Brittien kuningashuone on maailman vanhinpia  ja arvostetuin, siitä varmaan tämä mahdoton mielenkiinto.  Telkkarissa kommentaattorit löivät vetoa pukujen väreistä ja juoruavat koko aamun. 1200-päinen hoviväki kuulemma ei oikein tykkää, kun rahvaan tytöstä tulee joskus kuningatar.

Paha setä

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 28.04.11 - klo:23:08

Hei, kuka aikoo katsella koko päivän vuosisadan häitä töllöttimessä?

Minä olen sitä mieltä että minulle riittää kaikista asioista olennainen tieto, enkä niinkuin tätä hötäkkää halua siihen lisäksi. Jääkiekko-otteluiden tulokset ja missikisat menevät paremmin kun ei viitsi muuta kuin katsoa tulos ja olla vahtaamatta koko asiaa. Mutta kukin tyylillään.

Minullakin on yksi ystävä olemassa, jolle soitin muutama vuosi sitten ja ohimennen hän kysyi: "Arvaas mitä mä teen nyt?". Kun sanoin etten arvaa ( koska minulle on yksi lysti, sillä joskus on parempi se että ystävyys ei kärsi sellaisesta epäolennaisesta asiasta) niin kuulin riemastuneen äänen: "Mä katton (Euroviisujen) Albanian esikarsintaa netistä.".  Ihan täysijärkinen perheellinen mies tekee tällaista, joten se on "normaalia". Pohjimmiltaan en hirveästi ylläty juuri mistään, mutta tämän ihmisen kohdalla ehkä ainoa mikä olisi voinut yllättää, olisi ollut ruumiin hävittämisapu äkkiä. Musta tuntuu että jeesaisin siinä mieluummin kuin tässä Euroviisujutussa, ihan vain siksi että ystäviä pitää auttaa ja tämän minä osaan todella hyvin.

Jokaisella on tämänsä. Niin hyvässä kuin pahassa.

Mies mietti aikansa miten vois,
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-


Tiistai



Kesäkuussa Helle, vau! Eipä ollut viimeksi siellä käydessä, maa oli tuskin kuiva tulvien jäljiltä..

http://www.hs.fi/saa/

Helsinkiin 22, Lapissa 27 astetta, Pohjanmaalla 29 ja Tampereen seudulla 28!
Maailman sää on ihan päälalellaan, meillä hädintuskin 20 ja siksi tämä mahdoton mikalietautikaan ei tahdo parantua. Nyt pehkuissa vilunväreissä ja yritän vähän nukkua, kun ei saanut unta poskiontelon kivun takia vaikka otin kaikkia lääkkeitä, mitä kotiapteekista löytyi Amoxlillinin lisäksi. Tämä kyllä on minulle ennätysräkätauti tähän mennessä.. onneksi keuhkoputken tulehdus on paranemaan päin.. resistantteja pöpöja  >:(

http://www.hs.fi/saa/

AveLazio

Parane pian, sweet Tuesday. Virukset pitäis hävittää maailmasta...

Tampereella Suomessa on nyt n +24 astetta. Palelen vieläkin.
At a narrow passage there's no brother, no friend

THL tiedottaa

Miten niin virukset pitäis hävittää, Ave?

Mikäli kaikki virukset häviäisivät, ponnahtaisivat erinäköiset muut pieneliöt todella suureksi haitaksi muulle elämälle.
Etkö sä, Ave, todellakaan ymmärrä luonnon kokonaisuutta?
Vai oliko tuo virusjuttu vain joku ajattelemattomuudessa heitetty läppä?
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

AveLazio

THL! Nyt astuit omalle alalleni... Virukset ovat tieteelle käsittämätön elämänmuoto - osaksi bakteeria, osaksi jotain ihan muuta. (Onpa sanottu jopa, että tuollaista elämänmuotoa ei ole voinut Maassa syntyä. Vaan se on tullut tänne meteoriittien mukana - kuten ehkä kaikki muukin elämä...)

Kaikki virukset ovat elämällemme haitaksi tai tuhoksi. Mieti tätä, THL.
At a narrow passage there's no brother, no friend

THL tiedottaa

Kaikenlaista sanotaan, joo. Kaikki mitä puhutaan ja sanotaan eivät ole totta.

Tieteellisten tutkimusten mukaan elinympäristössämme ei ole ylimääräisiä elämänmuotoja.

Mitä nyt me ihmiset olemme haitaksi muille.

Revi tästä.
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä