Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Ketju nro 656

Aloittaja Paha setä, 25.11.09 - klo:05:00

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

THL tiedottaa

Syytä?

Voihan sitä kiivetä ihan huvikseen. Tai muina miehinä.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

S

#81
Monet ovat toki jo valmiiksi puusta pudonneen näköisiä, osa jopa katoaa tiukan paikan tullen puun taakse piiloon, tai rohkeimmat oksalle ylimmälle. Jotkut ovat muuten vaan puusilmiä, kun pitäisi löytyä sitä kuuluisaa avarakatseisuutta, jolla erottaa sokeakin jyvät akanoista.

- Puhumattakaan siitä, että sopivassa raossa aivan yllättäen ilmestyy puun takaa - alkaa puhumaan puutaheinää, tai pölkkypäisyyttään latelee puisevia juttujaan, mistä on kyllä siltä osin oksat pois.
Tämä ei sitten ollut kannanotto kenenkään puolesta, eikä sen puoleen ketään vastaankaan, kunhan lämpimikseni sanailin asian tiimoilta.

- Todettakoon vielä että s-postilootani on äskettäisen tarkistuksenkin jälkeen edelleen lähes täynnä privoja, mutta vielä on tilaa uusillekin viesteille!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

THL tiedottaa

#82
Onks sulla, Ässä, puulämmitys?

Meinaan, pelkät sanat ei paljon lämmitä kämppää.

Haluutko lainaks lapikonetta? Kirvestä en anna, voit vielä teloo ittes.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

S

#83
Ei tässä nyt ihan olla klapilla päähän lyötyjä. Tosin kirveellä olisi kyllä välillä töitä, kun näitä sanailuja täällä seurailee. Eikä sitä nyt täälläkään peukalo ole keskellä kämmentä, mitä erinäisiin muihin työkaluihin tulee. Halki poikki & pinoon, siinä on mottoa kerrakseen.

- Ylimääräistä lämpöäkään on ihan turha ottaa näin kesäkuumalla - vaikka toisinaan taas on hyvä heittää lisää pökköä pesään & löylyä kiukaalle - näin sitä hommat hoituu tässäkin pesäkolossa ihan itsestään, omalla painollaan...!!!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

karpalo

#84
Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 22.06.11 - klo:18:56
Syytä?

Voihan sitä kiivetä ihan huvikseen. Tai muina miehinä.



Tuli mieleen, että jos tollaista harrastelee, että tuosta vaan tämän tästä kirmaisee vaikka täällä Raumalla ihan muina miehinä noihin Valtakadun Lehmuksiin, niin eipä tarvii kauan odotella, kyllä noutaja tulee.

Turhaa sitten selitellä, että on Suomen Terveyden Hallinnonalan ammattilainen ja Primus Magister, tässä ihan itse kipaisemassa silloin tällöin lehmuksen latvaan keikkumaan.

Ambulanssimiehet saattavat tyynnytellä, että :"Kyllä kyllä, juu juu, otappas tosta nyt käpy, senkin Orava"


Tiistai

#85
Heh, siinä on vissiin sitten ero kiipeääkö Raumalla lehmukseen vai .. missä se oli, missä kukaan naapuri ei ole katsomassa tai jos on, niin ehkä kiipeilee hänkin puihin muina miehinään ;)

Käykäähän lukemassa pakina,
siinä nainen puhuu asiaa!


Elämän mittainen suhde

S

#86
Tuollainen kertakäyttökulttuuri on valitettavasti kaikessa karuudessaan nykypäivää. Kulutusjuhlien hektisessä huumassa tarpeetonta tavaraa haalitaan jopa hetken mielijohteesta, kun ei viitsitä tai osata korjata mitään.

- Tosin, vanhan tai rikki menneen tavaran korjauttaminen voi tulla erilaisten materiaalihankintojen tai siihen kuuluvien korjauskulujen myötä lähes yhtä kalliiksi kuin uuden ostaminen.

- Itse tosin yleensä ottaen käytän kaiken lähes loppuun, ennen kuin ostan uutta tilalle. En siis ostele mitään turhaa. Koska niukanlainen kuluttaminen on minulle tarkoin harkittu elämäntapa, niin ei tule myöskään mitään materialistista hinkua hamstrata ylimääräistä kamaa nurkkiinsa!  
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

Tiistai

#87

Oletteko tietoisia, minä viikonpäivänä olette syntyneet?
Minä en tiennyt nimimerkkiä ottaessani, se oli joko maanantai tai keskiviikko, mutta kumpikaan ei sopinut, sen piti olla Tiistai.

Ikikalenteri, sieltä sen voi tartkistaa
http://kotisivu.suomi.net/markku.nykanen/ikikalenteri.html

Nettiin oli laitettu toisaalla tietoa viikonpäivistä, tiedä pitäiskö uskoa. Kun noita lukee niin kaikilla on mitä parhain ja onnistunein elämä ;)

LainaaMinä viikonpäivänä synnyit? (ja mitä se sinusta kertoo...)
Eräästä kirjasta poimimani teksti:

Maanantai
- Maanantaina syntyneet ihmiset ovat yleensä sopuisia. Heille on usein myös suotu kuulas iho ja kauniit silmät. Monet maanantain lapset ovat aika kärsimättömiä ja heidän on helpompi aloittaa projekteja, kuin saattaa niitä päätökseen.

Tiistai
- Luonnostaan levottomat ihmiset ovat suurella todennäköisyydellä syntyneet tiistaina, sillä tiistain lapset ovat yleensä hyvin eläväisiä. Muita ihmisiä kohtaan he ovat erittäin huomaavaisia. Koska tiistaita pidetään hyvän onnen päivänä, on silloin syntyneillä onni puolellaan läpi elämän.

Keskiviikko
- Keskiviikon lapset saattavat olla pieniä ja hentoisia, mutta sitä harvoin huomaa, koska he ovat yleensä myös hyvin iloisia ja hilpeitä. He pääsevät usein elämässään pitkälle ilman suurempaa hikoilu tai vaivannäköä.

Torstai
- Torstaina syntyneissä lapsissa tuntuu usein olevan taikaa - ehkä siksi että torstai on viikon maagisin päivä. He pääsevät usein matkustamaan vieraisiin maihin ja kokemaan asioita, joista muut voivat vain unelmoida.

Perjantai
- Perjantain lapsille on suotu kukkuramitoin rakkautta ja onnea. He ovat hyvin helliä, huomaavaisia, ja avokätisiä läheisiään kohtaan. Sanotaan että perjantain lapset ovat suojassa kaikelta pahalta.

Lauantai
- Lauantaina syntyneet ovat usein hyvin kauniita ihmisiä. Turhamaisia tai pinnalisia he eivät kuitenkaan ole. He työskentelevät ahkerasti tarpeen vaatiessa ja heihin voi todella luottaa. Lauantain lapset ovat suorapuheisia eivätkä yleensä koskaan valehtele.

Sunnuntai.
- Sunnuntain lapset ovat luonnostaan hyväntuulisia. He ovat nauravaisia ja löytävät aina uusia ilonaiheita. Sanotaan että he rikastuvat helposti ja elävät pidempään, kuin muut ihmiset. Muun hyvän lisäksi heissä on hiukan selvännäkijän vikaa.



S

#88
Siksi tuollaisiin muiden tekemiin luonnehdintoihin ei pidäkkään varauksetta uskoa. Niillä on korkeintaan jonkinlaista viihdearvoa, jos aina sitäkään. Jokainen ihminen on kuitenkin oma yksilönsä, jonka luonteenominaisuudet ovat ainutlaatuiset - joten niihin vaikuttavat osaltaan eletty elämä, ympäristö, myös geenitkin omalla tavallaan.

- Itse olen tullut tähän maailmaan varsin hämärissä olosuhteissa; tietääkseni sunnuntain & maanantain välisenä yönä, juuri kun vuorokausi oli vaihtunut. Jos tuohon ajankohtaan jotain salaperäistä mystiikkaa sisältyy, niin ei sen pitkälle meneviä merkityksiä mistään kalentereista, tai tähtikartoista ainakaan ole syytä tulkita!

- Mutta jotain kohtalonomaisuutta saattaa joidenkin erityisten persoonien kohdalla tiettyyn aikaan syntyneenä olla; joka taas vaatii jo syvällisempää henk.koht. analyysiä ihmisen todellisesta luonteesta, sekä niistä ympäristötekijöistä, mihin tämä yksilö on joutunut elämässään alusta asti sopeutumaan.
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

Patu

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 23.06.11 - klo:09:43

Haluutko lainaks lapikonetta? Kirvestä en anna, voit vielä teloo ittes.



Onks sullakin klapikone? Minä tein useamman motin klapeja tänä kesänä, on se kiva kone.
Olisiko vajaat kymmenen mottia.


Minä olen syntynyt perjantaina. Tein joskus excel-kaavan joka  laskee sen.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä