Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Jeesuksen 2. tulemisen haasteellisuus

Aloittaja Eugen, 02.06.10 - klo:11:35

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

allekirjoittanut

Lainaus käyttäjältä: postman - 21.07.10 - klo:21:24

Minulta taas lapseni kysyi tätä asiaa., vastasin näin. "Lapseni, usko on henkilökohtainen asia"

Olen tänäänkin suht varma., että lapseni ymmärsivät, mitä aikoinaan vastasin heille.

Elikkä periaatteessa sama asia, mutta se ero, että sinun täytyi kysyä lapseltasi, koska et itse ymmärtänyt.

Kun taas minulle asia on ollut selvä jo pikkupojasta alkaen, toki usko on henkilökohtainen asia, aivan kuin pankkitilini Saldokin.  Eipä niitä levitellä ilmaisjakelulehdissä.

Et kertonut lapsellesi kun hän, tuo pieni ihmistaimi sinulta, rakkaalta ja ihannoimaltaltaan viisaalta isältään ja opettajaltaan kysyi ?

AveLazio

Kiitos kommenteistanne. Kirjaan ylös, että enemmistö haluaa täälläkin näköjään välttää kysymyksen - rinnastetaan pankkitilin saldoon jne. Se tavallinen tarina. Lexie on toistaiseksi ainoa, joka on suoraan sanonut kantansa (agnostikko). Hail Lexie!
At a narrow passage there's no brother, no friend

Canardian

Kyllä minä sanoin näkemykseni: se on avoin ja moniulotteinen. Ei ole kyllä, ei ole ei, vaan se on monta sanaa.
Kristinuskon jumalaan niinkuin se Raamatussa on kuvattu, en usko. Mutta uskon siihen että se jota Raamatussa kuvataan on Sumerialaisten EN.KI henkilö, joka loi ihmisen oman ja homo erectuksen geeniä sekoittamalla, ja joka on yksi monesta henkilöstä jotka loivat uusia asioita maapallolle. Uskon myös Mayojen Quetzalcoatl henkilöön, ja moniin muihin historiallisiin henkilöihin. Lisäksi uskon m-teoriaan joka sanoo että 11. ulottuvaisuudessa kaikki energia, gravitaatio ja materia luotuu membraanien törmäyksistä.
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

AveLazio

Joo Lumooja. Kyl sä nyt vaan kuulut siihen tyhjään kategoriaan, joka alkaa puhua inkoista ja kaikesta muusta elämää suuremmasta. Tätä juttua on jo hyllyt täynnä. Ujostelua. Ei ole häpeä myöntää sitä! Minäkin voin kepeästi myöntää, että olen aina ollut surkee seiväshypyssä.
Jos jättäisit noi inkat ym ym pois, sut vois luokitella rehdiksi agnostikoksi. Nyt - ei...
At a narrow passage there's no brother, no friend

rapevainaa

.
Ave on Jumalan sanansaattaja ja siksi tärkeä tiedotusopinopiskelija.
Ave antoi 3 vaihtoehtoa olla jotain mieltä.
Minä en ole mitään mieltä. Pieleen se menee kuitenkin.

Canardian

Lähinnä olen ateistia, mutta se määritelmä ei täysin sovi koska en kiellä jumalien olemassaoloa, vaan uskon että ne ovat ihan tavallisia luonnollisia olentoja. Jos ateismi määriteltäisiin että se tarkoittaa että ei usko yliluonnollisiin voimiin, sitten olisin aito ateisti.
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

THL tiedottaa

Miks tää juttu aina vaan nousee uudestaan esiin?

Tää on niin moneen kertaa jo jauhettu ihan muruille saakka. Hianoo pölyä koko jutska.

Jumala on olemassa.
Tiedän paikankin, missä se asustaa.

Mihinkään yliluonnolliseen me ihmiset emme voi saada mitään kontaktia.
Muuta kuin siinä mielikuvituksessamme, jossa ne kaikki jumalatkin asuu.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Eugen

Lainaus käyttäjältä: se - 22.07.10 - klo:05:31
Miks tää juttu aina vaan nousee uudestaan esiin?

Niin. Kovin on huonosti Avekin lukenut Raamattunsa, jos Afrikkaan pitää mennä kiväärin kanssa.
"Aye, caramba!"

THL tiedottaa

.
Uskoa voidaan ihan mitä tahansa.

Jotkut meistä uskoo jopa omiin juttuihinsa.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

.
uskomaton juttu on että Outomaalaisista 90% neroja ja erittäin luovia.
No nyt jos Jeesus tulisi tälle foorumille ihan omalla nimellään ja palauttaisi kaikille normaali järjen niin pannattaisiinko Jeesus vai sanoisko mode että tänne mahtuu.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä