Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Jeesuksen 2. tulemisen haasteellisuus

Aloittaja Eugen, 02.06.10 - klo:11:35

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 36 Vieraat katselee tätä aihetta.

THL tiedottaa

Täällä (aiemmissa viesteissä) ollaan niin mielinkielin, että vois luulla sen perhanan jeesuksen jo tulleen!

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: se - 10.08.10 - klo:07:25
Täällä (aiemmissa viesteissä) ollaan niin mielinkielin, että vois luulla sen perhanan jeesuksen jo tulleen!

Siihen on olemassa testi: Elää  äitinsä kustannuksella  kolmikymppiseksi ja jos sen jälkeen jotain tekee niin se on ihme.
Toinen merkki on se, että jos joku foorumilainen on löydetty kaislakorissa rappusilta tai lähimmästä joesta.

Kenelle tuntomerkit sopivat, käsi ylös!

THL tiedottaa

Hauska testi tuo peräkamaripoikuus.

Varmaan paljon pätevämpi kuin esimerkiksi se, että puhuuko lapsi mitään ennen kolmatta ikävuottaan.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Muisto Keijo Kullervo

Ehkä noin? Haluaisin lukea vielä vähän nimimerkkien  mielipiteitä tästä aiheesta?

Silti...
Olen omalla 68 vuotiaan elämälläni osoittanut, että luottaminen Pyhän Jeesuksen sanojen voimaan - mm. Raamatussa luettavissa - voi tervehtyä ajastaan vaivastaan ja isän ja äidin geeniperimästä huolimatta.

Sanotaan ylläolevaa sitten vaikka 'uskon asiaksi'?

Eipä muuta...

K.K.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

Tervehdyin 'luulostani', että olin sairas...
Nyt tiedän paremmin...

Ystävällisesti...
K.K.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Amanda

Onnittelut ..  Pitää varoa, ettei sairastu uudelleen :)

rapevainaa

AveLazio

Lainaus käyttäjältä: K.K. - 12.08.10 - klo:09:52
Ehkä noin? Haluaisin lukea vielä vähän nimimerkkien  mielipiteitä tästä aiheesta?

Silti...
Olen omalla 68 vuotiaan elämälläni osoittanut, että luottaminen Pyhän Jeesuksen sanojen voimaan - mm. Raamatussa luettavissa - voi tervehtyä ajastaan vaivastaan ja isän ja äidin geeniperimästä huolimatta.

Sanotaan ylläolevaa sitten vaikka 'uskon asiaksi'?

Eipä muuta...

K.K.

Hyvä K.K. Siinä tiivistit olennaisen uskonnollisesta kokemuksesta, Jumalan läsnäolon tuntemisesta. Näin funktionalistisena protestanttina minun on aina näissä korostettava, että moni maallinenkin asia voi tuoda (ainakin melkein) yhtä vahvan ilon ja rauhan kuin Jumalan kohtaaminen. Arjen ilot ovat nekin toki Jumalasta.
At a narrow passage there's no brother, no friend

Muisto Keijo Kullervo

Kiitos asiallisesta ja tietorikkaasta kirjoituksestasi?

Sitten itse asiaan:

- Koin elämäni vaikeimmilla hetkillä 'sisäisen äänen' joka lohdutti, opasti ja kertoi jotain sellaista jota vain Hän osaa kertoa...
Olin lukenut Raamattua pitkään ja varsinkin Pyhän Jeesuksen sanoja painoin mieleeni ja oli luonnollista, että koin sisäisen ääneni Pyhän Jeesuksen puheeksi...

Yllä olevassa oletettavasti oletan, että jokainen joka ko. ääntä on kuullut, ymmärtää sen mitä tarkoitan... Psykologit kertovat yhtä, tavallinen kansa usein toista?
Silti tärkeintä on se, miten reagoi ko. ääneen...

Silloin on helppoa uskoa ääntä, jos ääni on lohduttava ja rakentava, mutta jos on syyttävä, painostava ja epämiellyttävä, on kai parasta ottaa psykiatriin yhteyttä sillä silloin voi olla kysymyksessä psyykkinen sairaus joka tarvitsee hoitoa ja huolenpitoa.

Pertti Paloheimo - aikoinaan Lappeenrannassakin vaikuttanut psykiatri - kuunteli kerran kun kerroin 'äänistäni' ja sanoi:
- Ethän Sinä ole lainkaan sairas jos kuulet kyseessä olevia?

Arvaat kai että ulkoinen kommentti lohdutti? Olin ollut ihmeissäni ja epävarma, mutta sain Häneltä ulkoisestin loistavaa palautetta???

Ystävällisesti...

Keijo Kinnunen
Lappeenranta
"Tie, Totuus ja Elämä?"

AveLazio

Hieno kirjoitus hienosta kokemuksesta, K.K.
Muutama ohjauksen sana Jumalan suuntaan.. Nyt sait ne Paloheimolta. Semmoiset sanat ratkaisevat.
At a narrow passage there's no brother, no friend

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä