Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Jeesuksen 2. tulemisen haasteellisuus

Aloittaja Eugen, 02.06.10 - klo:11:35

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 27 Vieraat katselee tätä aihetta.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 09.08.10 - klo:16:09
Tuos edellä Se nosti esiin sen tuskaisen filosofisen kysymyksen, että tiedämmekö tosiaan varmuudella että itse olemme olemassa.

Tuskaista se on SE:llä ollut ennenkin, ja näyttää jatkuvan. Tietääkö hän että on olemassa ja kuitenkin on antanut nimiä toisille, todennäköisesti naurettavia haukkumanimiä.

THL tiedottaa

postman on nyt ulkona kuin lintulaudalla nukkuva lumiukko.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Muisto Keijo Kullervo

Minä olen ottanut sen kannan, että Pyhää on sellainen joka saa sisikunnassani jotain herkkää tapahtumaan... Jotain sellaista, että koen ja mieleni liikahtaa jotenkin 'Onnellisuuden tilaan'.

Usein kun luen Jeesuksen sanoja, silloisessa ympäristössä, sen aikaisille ihmisille, koen niiden sanojen vaikuttavuuden halki vuosisatojen jopa tuhansien vuosien halki.

Myös itse kokemani:

Erään kerran yli kolmekymmentä vuotta sitten tullessani vaimoni kanssa Taipalsaaren sairaala käynniltä, silloin keväällä, näin ja kuulin satakielen laulavan ison kuusen latvassa... Siinä oli jotain 'Pyhää'???

Toivottuani hieman piirtelin luonnosvihkooni kuusia ja jonkun kuusen - yleensä yhden - latvaan tähden joka säteili valoaan ympäristöön...
Joulu ilman lahjoja oli koko ajan mielessäni niitä piirtäessäni... Siirryin aikaa myöten työelämässäni paperitehtaan kuorimolle töihin ja erään kerran vein 150cm pituisen kuoritun pöllin Jouluksi kotiin kuusenjalkaan ja istutin latvaan kynttilän... Se oli minun mielleyhtymieni varsinainen 'Joulu' suurella kirjaimella?

Vein tietysti ko. pöllin takaisin kuorimolle ja tuuppasin sen sitten sellun keittoon menevien pöllien mukana hakkuun...

Tilanteet tekevät 'Onnellisuuden' ja tunteet... Jokainen hetki jossa on onnellinen on Pyhä - mielestäni...

JK. Kyllähän työkaverini ihmeessään katselivat touhujani, kuten yllä kerroin, mutta se olikin heidän 'ihmeensä' ja minun Pyhä jota en vaihtaisi muistoista millään...

Keijo Kinnunen
Lappeenranta
"Tie, Totuus ja Elämä?"

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 09.08.10 - klo:16:09
Tuos edellä Se nosti esiin sen tuskaisen filosofisen kysymyksen, että tiedämmekö tosiaan varmuudella että itse olemme olemassa.

Tuo helpottaa kummasti. Uskon, että Jeesus on olemassa, mutta ihmiskuntaa ei ole.
No mihin Jeesusta sitten tarvitaan?  Hän uskoo ihmiskunnan vielä jonain päivänä tulevan.

Ajattelen, en ole olemassa.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: se - 09.08.10 - klo:17:31
postman on nyt ulkona kuin lintulaudalla nukkuva lumiukko.

SE luulee., että olen ulkona. Sitäpaitsi näin kesällä ei kannata puhua lumiukoista, ei ainakaan kuvitella näkevänsä sellaisen lintulaudalla.

Tässäpä Jeesuksella haastetta saada tämmöisetkin "opetuslapset" jotenkin selväjärkisten piiriin mukaan, pitäis varmaan tulla uudestaan.

AveLazio

Koodinimi Se on täs nyt ihan oikeessa. Lukekaa ennen kuin hölötätte - Postman ja (tietenkin taas) Rape. P:lle henkisyyspinnoja -3, R:lle täydet -5.

K.K. kirjoitti hyvän postin. Oh yeah. Henkisyyspinnoja +5.
At a narrow passage there's no brother, no friend

karpalo

Vai niin., olen plussalla kumminkin. Omissa papereissani plussaa on sata seiten viiskyt tuhat kolome. Numeroina en pysty kertomaan., tuuraajani sekoitti laskelmat.

Avelle pakkopullapisteet + - 5. Suurin osa konservatiivisesta aseistuksesta.

rapevainaa

.
Ave saa multa  220 000 pistettä, eli saman verran mitä Venäjällä on palanut metsää tänä vuonna.

AveLazio

Venäjä ( :-*) on suomeks ryssä ( :-*). Kato sanakirjasta, älyä tiukkuva forumisti Rape. Miten te muutamat taliaivot tönäätte Jeesus-ketjun Ryssän ( :-*) metsäpaloihin ja muuhun roskaan. Ja vielä mielikses, Rape: :D :D :D :D ::) ::) ::)
At a narrow passage there's no brother, no friend

rapevainaa

.
Ave, tsekkaas nyt oikeasti toi lääkitys. Toi sun vainoharhaisuus on todella pitkällä. Sehän ei rajoitu pelkästään minuun vaan haluat nussia kaikkien pikut. Ja sitten toi siansaksa päälle. Ja sitten lupaat lopettaa viinan ja särkylääkkeiden yhteiskäytön. OK!

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä