Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Jeesuksen 2. tulemisen haasteellisuus

Aloittaja Eugen, 02.06.10 - klo:11:35

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 45 Vieraat katselee tätä aihetta.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 08.08.10 - klo:16:40
Useimmat uskovat sukellusveneeseen vaikkeivat ole nähneet. Jotkut uskovat Jumalaan vaikkeivat ole nähneet.

Minä olen nähnyt sukellusveneen Suomenlinnassa., telakalle nostettuna. Moni muukin on nähnyt sukellusveneen, ainakin tämän Jari Komulaisen "Komun Romun". (Entisen Koiviston Manun vävypojan)

Siltikään en usko, tai sanonko näin "En luottaisi Venäläiseen Ydinsukellusveneeseen niin paljon, että lähtisin kyytiin.

Tavallaan siis vaikka olen nähnyt "suklariveneen"., niin en Usko/Luota siihen. Enkä myöskään avaruuskapseliin.

AveLazio

Lainaus käyttäjältä: postman - 08.08.10 - klo:17:10
Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 08.08.10 - klo:16:40
Useimmat uskovat sukellusveneeseen vaikkeivat ole nähneet. Jotkut uskovat Jumalaan vaikkeivat ole nähneet.

Minä olen nähnyt sukellusveneen Suomenlinnassa., telakalle nostettuna. Moni muukin on nähnyt sukellusveneen, ainakin tämän Jari Komulaisen "Komun Romun". (Entisen Koiviston Manun vävypojan)

Siltikään en usko, tai sanonko näin "En luottaisi Venäläiseen Ydinsukellusveneeseen niin paljon, että lähtisin kyytiin.

Tavallaan siis vaikka olen nähnyt "suklariveneen"., niin en Usko/Luota siihen. Enkä myöskään avaruuskapseliin.

Hyvä Postman. Minäkin olen nähnyt nuo säiliöt veden pinnalla tai maalla. Pystyvätkö ne sukeltamaan. Emme ole nähneet. Hyvä viesti sinulta, Postman.

Mutta Rape..... Nyt oot jo mennyt noihin housujenlaskemisjuttuihin. Olen pettynyt sinuun. En viitsi edes kommentoida lääkehuuruisia höpinöitäsi. Pahoittelen. :'( Pakko antaa sulle -5 älypinnaa.
At a narrow passage there's no brother, no friend

THL tiedottaa

"TS-henkilöt usein pidättävät oireita koulussa tai työpaikalla, kunnes pääsevät johonkin suojaiseen paikkaan, ..."

Onko tämä suojainen paikka?

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Amanda

Katoin kuuklesta, kun TS ei sanonut mulle mitään, edes vihjannut...

Tourette Syndrome!  Kenellä?  :P

(vakava juttu, jos jollakin on, ei nauramisen asia..)

THL tiedottaa

TS:llä on monia erilaisia variaatioita.

Eräs niistä on pakonomainen kiroileminen.
Alatyylisten sanojen käyttäminen.
Häpeilemättä.

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: se - 08.08.10 - klo:20:36

Häpeilemättä.

mul on toi. Kuvaus sopii muuten, mutta mä kiroilen ihan huvikseni.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: se - 08.08.10 - klo:20:36

Häpeilemättä.

Näin Mediatalon näkökulmasta TS:n Virallinen ja suositeltava lyhenne on sanoista Turun Sanomat

Eugen

Lainaus käyttäjältä: postman - 08.08.10 - klo:16:59
Papitkin toisinaan puhuvat täyttä asiaa. Oltiin eilen ristiäisissä. Pappi kastoi ja antoi nimen kummitytön poikavauvalle. Siis antoi nimen.!

Kuinka moni tällä palstalla voi sanoa antaneensa oikean NIMEN toiselle henkilölle.

Kyllä se vaan on niin, että vanhemmat antoi sen nimen... Pappi sitten vain toisti sen jo annetun nimen siinä Jeesus-ilveilyssä. Ja vaikka ihmistä ei kastettais ollenkaan, saa se nimen kirjoihin ja kansiin muutenkin.
"Aye, caramba!"

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: postman - 08.08.10 - klo:16:59
Lainaus käyttäjältä: Rape - 08.08.10 - klo:13:48

kun pappeja kuuntelee, niin onhan se joutavaa päivittelyä.

Papitkin toisinaan puhuvat täyttä asiaa. Oltiin eilen ristiäisissä. Pappi kastoi ja antoi nimen kummitytön poikavauvalle. Siis antoi nimen.!

Kuinka moni tällä palstalla voi sanoa antaneensa oikean NIMEN toiselle henkilölle.

Nimittely noin muuten kyllä on jatkuvaa...., mutta hieman epävirallisempaa.

Epävirallista, joo, mutta virallista vaikuttavampaa näyttääpi olevan.

Eugen jo tuossa totesikin ihan oikein tuosta papin nimittelystä.
Eli vanhemmat sen nimen antaa, pappi tekee niitä seremoniallisia juttujaan siinä lapsen seurakuntayhteyteen ottamisen ja kastamisen yhteydessä.

Tuossa kun kysyt, että kuka meistä on antanut nimen toiselle henkilölle, on todettava totuudenmukaisesti, että minä olen.    :D

AveLazio

Tuos edellä Se nosti esiin sen tuskaisen filosofisen kysymyksen, että tiedämmekö tosiaan varmuudella että itse olemme olemassa.
At a narrow passage there's no brother, no friend

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä