Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Jeesuksen 2. tulemisen haasteellisuus

Aloittaja Eugen, 02.06.10 - klo:11:35

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 25 Vieraat katselee tätä aihetta.

Paha setä

Mies mietti aikansa miten vois,
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-

Paha setä

Lainaus käyttäjältä: postman - 07.06.10 - klo:19:46
, olen havainnut., sieltä ilon puuttuvan lähes täysin, suru on kyllä ollut tykönä.

Postman siis kertoo havainnoistaan. Postman tietää millaista on olla haudassa (Ihan kivaa muuten mutta ne kaikki lapiolliset jota heitetään perään)

Minusta Jeesuksen toinen tuleminen on aika haasteellista (takaisin aiheeseen) jos sen pitää rupatella Postimiehen kanssa.
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-

Posiella

Haudoista puheenollen, olenkohan siinäkin mielessä outo, että en koe ihan hirveän tärkeäksi käydä usein isäni haudalla? Koen, että hän ei ole siellä, vaan kulkee tuossa vierellä. Tai on "jossain", mutta tulee kyllä luokseni, kun kutsun. Jos menen haudalle, tunnen, että käymme siellä ikäänkuin yhdessä.

Kun äitini valitsi haudalle sellaisen korkeanmallisen hautakiven, joka kurkottaa puoli mittaa normaalien vaakasuorien hautakivien yli, tunsin kuinka isä suorastaan huusi korvaani, että älä anna äidin valita tuollaista korkeanmaalista kiveä minun haudalleni. Isä oli aina vaatimaton mies ja inhoaa sitä, että hänen kivensä ja hänen nimensä ikäänkuin kurkottaa muitten kivien yli. Mutta mielessäni kävin väittelyä isän kanssa, että älä nyt, onko sen nyt väliä, äiti suree ja haluaa tuollaisen kiven. Tuleehan se joskus hänellekin ja hän on sellaisen korean perään. Siinä sitten isä jotenkin tyytyi asiaan. Kai minä sitten käänsin selkäni hänelle ja hän hautoo kaunaa sieltä jostain, mutta ei kai pahasti...

Olen kai ihan pimeä tai vähintään outo.
:o
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: Posiko - 07.06.10 - klo:21:36
Haudoista puheenollen, .........................

Olen kai ihan pimeä tai vähintään outo.
:o

Samaa mieltä ainakin ton perústeella

Paha setä

Lainaus käyttäjältä: postman - 07.06.10 - klo:20:08
Minuakin., kun jäin eläkkeelle yksi paikallinen Hautaustoimiston Omistaja ihan tosissaan pyyteli hommiin., teki edullisen työtarjouksen., selvitteli mitä työhön kuuluu jne.

Olisin aina tarvittaessa ajanut heidän Hautaustoimiston autoaan., musta puku päällä ja vakavailmeisenä tietysti, harkitun arvokkaasti tehnyt niitä ja näitä muitakin askareita.

En loppujen lopuksi pitkää aikaa miettinyt., kun sanoin :"Kiitos Ei !"  Mulla kun oli noita muitakin hommia ihan tarpeeksi., ei oikein tehnyt mieli alkaa harjoitelemaan tätäkin pestiä. Sinänsä olisi varmaankin ollut kohtuullinen mielenkiintoinen kokemus askaroida kuolleiden ja heitä surevien parissa.

Ei ole mielenkiintoisia työtarjouksia. On vain kuolleita ja surevia. Muitakin hommia voi olla,mutta...
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Paha setä - 07.06.10 - klo:21:43

Ei ole mielenkiintoisia työtarjouksia. On vain kuolleita ja surevia. Muitakin hommia voi olla,mutta...

Juu., ei kannata., vielä kun on maha kipee ja närästää.., suosittelen, Ota Rennie., yksikin tabletti auttaa hetken, kaksi pahempaan hätään. Kyllä se siitä.., älä anna periksi, joskus helppaa, jos on ilmavaivoja niin p.....

Muisto Keijo Kullervo

Ymmärrän kirjoituksista, että Jeesus Henkenä ja opetuksineen tulee kannattajalleen eläväksi, vaikka kannattajalla on oma persoonallisuus...

Aina kun ihminen syntyy, hän on oma yksilönsä ja hyvien oppien kautta löytyy uusia arvoja elämään.

Itselleni merkittäviä arvoja ovat Raamatussa olevat kirjatut Jeesuksen opetukset aikalaisilleen... Niissä on löydettävisä yhtymäkohtia nykyiseenkin todellisuuteen...
Kovasti kiehtoi itseäni Raamattu jossa oli Jeesuksen suoranaiset sanat kirjoitettuna punaisella värillä ja muu kirjoitus oli normaali mustaa...

Tuollaisesta tekstistä voisi saada oivallisen niteen vaikkapa pelkästään niistä punaisista kirjoituksistakin. Toisaalta muu teksti asettaa Jeesuksen sanat omaan sen aikaiseen ympäristöön mallikkaastikin.

Keijo Kinnunen
Lappeenranta
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Paha setä

Mitenkähän tämä kolminaisuusoppi menikään? On isä, äiti ja poika jotka yhdessä muodostavat perheen. Mikään ei viittaa siihen että kukaan olisi perheen ulkopuolella, joten heitä kutsutaan perheeksi tai sitten Lahtisen sekoboltsisakiksi.

Oivalliset niteet saa aikaan vaikka nitomalla puhelinluettelon sivuja yhteen, jos niitit pitää niin mikäs siinä.

Herätyskristillisyyden vika on siinä että se pyrkii näkemään joko Jeesuksen tai Pyhän Hengen irrallisena, poissa kokonaisuudesta. Silti -kiusaan nyt palstan ateisteja- joku on täällä koko ajan.
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-

THL tiedottaa

Kuka tai mikä on tämän mainitsemasi perheen äiti?

Entä isoäiti?

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä