Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Jeesuksen 2. tulemisen haasteellisuus

Aloittaja Eugen, 02.06.10 - klo:11:35

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 6 Vieraat katselee tätä aihetta.

LexA

Lainaus käyttäjältä: Rape - 22.07.10 - klo:13:10
uskomaton juttu on että Outomaalaisista 90% neroja ja erittäin luovia.
En minä teistä muista tiedä, muttä minä ainakin edustan sitten sitä vähemmistöä tässä asiassa.  :-X
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Eugen

Lainaus käyttäjältä: Rape - 22.07.10 - klo:13:10
.
uskomaton juttu on että Outomaalaisista 90% neroja ja erittäin luovia.
No nyt jos Jeesus tulisi tälle foorumille ihan omalla nimellään ja palauttaisi kaikille normaali järjen niin pannattaisiinko Jeesus vai sanoisko mode että tänne mahtuu.

Jeesus kävi jo. Se laitettiin kirjoittamaan yhteen ketjuun aivan kuten Mailis. Tämä ei kuitenkaan sopinut Jeesukselle ja niinpä Gustav keräsi kimpsunsa ja kampsunsa.
"Aye, caramba!"

rapevainaa

.
Joo, Kusti oli varsinainen jeesustelija ja valaistusta etsivä verbaaliagropaatti.
Mistä helvetistä se sai päähänsä tulla Outomaalle valaistumaan?
Hämäräksi jäi sen messiaan tarkoitus.

Canardian

En tiedä auttaisko Jeesuksen kertomukset täällä mitään, koska se puhuu aina vertauskuvissa.

Kun häneltä kysyttiin että miksi hänen aina pitää puhua vertauskuvissa, niin hän vastasi: "Puhuin teille vertauskuvissa, koska te että muuten tajuis yhtään mitään mitä mä yritän kertoa teille (koska teiltä puuttuu tarvittava tieteellinen kehitysaste)."

Ja jos häneltä kysyttäisi, uskooko hän itse Jumalaan, niin hän saattaisi vastata jotain tähän tyyliin:
"Vaikka minä rehellisesti sanoisin teille että uskon Jumalaan, niin se olisi vain tyhjänpäiväistä sanojen helinää. Ja vaikka te uskoisitte sanoihini epäilyksittä, se ei tekisi teistä autuaita. Sillä totisesti minä sanon teille, että ihmisen todellinen usko tulee vasta sitten esille kun sanoilla ei ole enää mitään merkitystä."
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

Eugen

Kumpi muutoin on tärkeämpää uskovaiselle, A) uskoa Jumalaan vai B) uskoa Jumalaa?

"Aye, caramba!"

Muisto Keijo Kullervo

"Ei mitään uutta auringon alla."

Toisaalta... Nuoruudessani olin aika eksyksissä... Erittäin vaikeitten - jopa psyykkisten - vaikeuksien jälkeen opin maistelemaan Raamatussa olleiden Pyhän Jeesuksen sanoja. Se tuntui siihen elämäntilanteeseen nähden hyvältä ja kohde tunnusti - minä - uskonsa Korkeimman Voimaan. Hitaasti, mutta varmasti aloin eheytyä. Ja eheytymisen jatkuu edelleen...

Ymmärtääkseni ihmisen psyyke tarvitsee lujan perustan, jonka päälle rakentaa maailmankuvaa. Minulle ne olivat Jeesuksen sanat.

Olen lukenut selaillen Raamattua, mutta vain Uuden Testamentin lähes kokonaan. Koko ajan etsin opetusta elämiseen. Ja jatkan niin kauan kuin silmissäni näkyy valoa...

Keijo Kinnunen
Lappeenranta

"Tie, Totuus ja Elämä?"

AveLazio

Lainaus käyttäjältä: Eugen - 22.07.10 - klo:08:24
Lainaus käyttäjältä: se - 22.07.10 - klo:05:31
Miks tää juttu aina vaan nousee uudestaan esiin?

Niin. Kovin on huonosti Avekin lukenut Raamattunsa, jos Afrikkaan pitää mennä kiväärin kanssa.

Mie menin Afrikkaan sotimahan. En uskontoa levittämähän.

Edellä Rape, Lumooja ja Se osoittivat kuuluvansa ulosjäävien luokkaan eli ujostelijoihin, jotka eivät kehtaa sanoa näkemystään. Ei siin mittään. Enemmistöön kuulutte.
At a narrow passage there's no brother, no friend

THL tiedottaa

Mä oon aina kuvitellu, että luokasta heitetään ulos.
Eikä se oo edes vaan kuvittelua, oon ihan omin silmin nähny sellasta tapahtuvan.

Eikä ne ulosheitetyt sitten enää ollu siälä luokassa.
Tietysti voidaan sanoa, että käsitteellisesti ne ulosheitetytkin kuulu viälä siihen luokkaan.
Mut se on sit jo eri juttu se.

Niin, ja jotkut sitten potkittiin kyllä koko koulusta vek.
Eli ainaskaan ne ei sit enää sen jälkeen kuulunu luokkaan.

Mut et kuuluisin Aven mukaan ulosjäävien luokkaan.
Mulle ei opetettu joukko-oppii koulussa. Oon kyllä sitä jonkin verran tutkiskellu muuten vaan.
Mitään ulosjäävien luokkaa* ei mun opiskelemaani joukko-oppii kuulu.
Avella on tietysti joku oma matikka tässä mukana.
Sit tässä herää kysymys, että ollaanko tässä nyt sitten vielä ihan jäävejäkin?
Jääviyden mää kyllä ymmärrän, mut et ulosjäävi.
Mikä se sellanen on?

Ja sitä paitsi mähän tiedän, että jumala, siis oikeesti helvetin moinen liuta jumalia on olemassa.
Uso nyt vaan, Ave!
Vaikka emmää kyl usko, että ne jumalat on sellattia kun mitä ihmiset puhuu niitten olevan.

Mut tää on vapaa maa.
Kukin saa kuvitella omaan päähänsä ihan mitä tahansa. Jumalia kans.

----------------
*) Ettei vaan kyseessä ookkin jokin Gödel-luokka?

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

AveLazio

Pahoittelen, kunnioittamani Se, mutta kuulut edelleen venkoilijaujostelijoiden lajiin. Eli olet sinäkin lajien 1 - 3 ulkopuolella. On venkoilua puhua "jumalista"....
Voin kuitenkin sääntöjä venyttäen kirjata sinut "uskovien lajiin 2". Ja Lumoojan "uskovien lajiin" 1 eli ateisteihin.
At a narrow passage there's no brother, no friend

Canardian

Miten mä voin olla ateisti jos uskon jumaliin, sillä se että ei usko jumaliin on nimenomaan ateismin määritys?
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä