Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Mielenkiintoisia uutisia

Aloittaja Paha setä, 12.09.07 - klo:15:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 8 Vieraat katselee tätä aihetta.

allekirjoittanut

Lainaus käyttäjältä: S - 27.08.10 - klo:23:41


- Siksi geenikartastonikaan ei noudata tyypillistä DNA-rihmaston ketjua.

Ässän kertomaa voidaan pitää mielenkiintoisena uutisena, jos se on fakta homma. Onko asiasi tutkittu, vai onko kyseessä "empiirinen" tosiasiasi.

Ihmisen DNA on hänen vaatteittensa rakennuskoodi. Voidaanko DNA:ta tutkimalla päästä selvyyteen kyseisen ihmisen hallitsevista luonteenpiirteistä tai piilevistä kyvyistä.

S

Totta kai geneettinen informaationi on tutkittu hyvinkin tarkkaan. Olen toteuttanut nämä prosessit omaehtoisesti, nimenomaan empiirisen tutkimustyöni kautta. Siinä on tutkittu niin solun tumat, molekyylit, säikeet, mikro-organismit, kuin koko DNA-nauhakin läpikotaisin. Jotka ovat, kuinkas muuten salaista tietoa - jonka koodeja ei levitellä tai paljastella ulkopuolisille sen tarkemmin.

- Vaikka organismissani tiettyä epäsymmetrisyyttä esiintyykin, niin geneettinen materiaali on sen verran ainutlaatuista, että toista samankaltaista ei maapallolta löydy. Siksi olenkin ylivertainen hybris-symbioottinen olennoituma - joka ei kopioidu, eikä monistu millään muotoa.

- Mitä sitten tulee luonteenpiirteisiin, tai muihin ominaisuuksiin - kykyihin, taitoihin, yms. ne ovat itselläni sisäsyntyisiä; geenien sekä osittain ympäristön muokkaamia koodistoja, jotka olivat jo tavallaan valmiissa muodossa aivan alusta lähtien. Siksi kykynikin ovat kehittyneet tavallista nopeammin, kuin normaali-ihmisellä yleensä. Vahvat selviytymiskykyiset geenit lisäksi suojaavat minua ennenaikaiselta vanhenemiselta, sairauksilta, tai rappeutumiselta yleensäkin.  
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

Tiistai

Lainaus käyttäjältä: outopoika - 28.08.10 - klo:11:36
Voidaanko DNA:ta tutkimalla päästä selvyyteen kyseisen ihmisen hallitsevista luonteenpiirteistä tai piilevistä kyvyistä.

Tuskin yhden henkilön DNA riittää. Mutta vertaamalla useiden saman luonteen-- tai jonkun muun ominaisuuden omaavien DNA:ta  on löydetty ketjun pätkiä, joissa esim. alkoholismi on .. ei periytyvää, mutta alttius sille kyllä.

Mutta mistä löytäisi tarpeeksi monta Ässää, että voitaisi tehdä tieteelliset kriteerit täyttävä vertaistutkimus? :D  Muutama sata ainakin tarvittaisiin..

allekirjoittanut

Lainaus käyttäjältä: S - 28.08.10 - klo:11:55


Totta kai geneettinen informaationi on tutkittu hyvinkin tarkkaan. Olen toteuttanut nämä prosessit omaehtoisesti, nimenomaan empiirisen tutkimustyöni kautta.

Tuollaisesta tutkimustyöstä käytetään myös nimitystä mielikuvitus. Sellainen tekeminen voi olla myös mieltä elähdyttävää, mutta se ei täytä tieteellisen tutkimuksen edellyttämiä kriteereitä.


allekirjoittanut

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 28.08.10 - klo:11:56
Lainaus käyttäjältä: outopoika - 28.08.10 - klo:11:36
Voidaanko DNA:ta tutkimalla päästä selvyyteen kyseisen ihmisen hallitsevista luonteenpiirteistä tai piilevistä kyvyistä.

Tuskin yhden henkilön DNA riittää.


Kertooko Ihmisen DNA jotakin ihmisestä itsestään, tuosta yksilöstä joka kokee minätietoisuutta. Vain onko kyseessä vain minän kuosin rakennuskoodi.

S

Kaikkeen empiiriseen tutkimutyöhön liittyy erilaisia aspekteja, johon kuuluu myös yhtenä osana luova mielikuvitus, teorisointi yms. havainnollistamisen keinot yhdistettynä konkreettisiin realistisiin havaintoihin. Muuten jäisi paljon alueita tutkimatta, jos pitäytyisi pelkästään epätarkkaan puutteelliseenkin kliiniseen tieteellisyyteen, joka ei läheskään aina selitä asioita kokonaisvaltaisesti.

- Oma epiriikkani perustuukin yhtä lailla sisäisiin tuntemuksiin, elämyksiin, intuitioon, kuin myös tarkkoihin havaintoihin omasta itsestä, elämästä, sekä maailman & ympäristön tilasta muutenkin. Tutkimusmetodini ovat toki sangen omaperäiset, vaikkakin luonnonmukaisuudessaan jotain sellaista, mihin akateeminen koulutiede ei koskaan yllä tai kykene.

- Tietopohjani onkin siis varsin erehtymätöntä, joten niiden perustat täyttävät juuri ne kriteerit, mitä niille on itse asettanut. Joten minkään ulkopuolisen tahon hyväksyntää en teorioilleni, tai havainnoilleni ole hakemassakaan, koska niiden tietotaso ei yllä läheskään samalle tasolle omani kanssa.

- Olenkin kieltämättä aikaani valovuosia edellä; joten on ymmärrettävää, että kaltaisteni tietomäärän omaavia ei osata ottaa objektiivisesti katsoen avarakatseisesti vastaan. Pidän tätä vain ihmiskulttuurin rajoittuneisuutena, enkä pistä sille sen kummempaa painoarvoa omassa maailmankatsomuksessani. Täytyy kuitenkin olla kärsivällinen, sekä ymmärtäväinen ihmisten ymmärtämättömyyttä kohtaan, vaikka helppoa ei sekään ole aikojen saatossa ollut...?!      
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

allekirjoittanut


Epäilen että kukaan ihminen kykenisi tutkimaan ja jäsentämään oman DNA:sa koostumuksen vain DNA.taan ajattelemalla.

Jos olet valovuosia aikaamme edellä, niin silloin sinun tulisi olla valovuosien päässä meistä  ;)

karpalo

Lainaus käyttäjältä: S - 28.08.10 - klo:13:23


- Tietopohjani onkin siis varsin erehtymätöntä, joten niiden perustat täyttävät juuri ne kriteerit, mitä niille on itse asettanut. Joten minkään ulkopuolisen tahon hyväksyntää en teorioilleni, tai havainnoilleni ole hakemassakaan, koska niiden tietotaso ei yllä läheskään samalle tasolle omani kanssa.


Täällähän on paljon muitakin oman arvonsa tuntevia, kriittisiä huomioitsijoita, kuin SE. Oikeastaan yhtäkään varsin vaatimatonta ja vain keskimääräisen Yleistiedon omaavia ei sivullinen huomioitsija Foorumistamme helposti löydä.

Voi Sitä Valtavaa Tiedon Tulvaa, mitä täältä saa aivan ilmaiseksi itseensä imeä jokainen vajavainen vierailija.

Pysyvätpä siellä piilossa vajavaisuuksiensa kanssa. Näihin saitteihin ei ole APUKOULUN käyneillä asiaa. (Apukoulu = Vanhahko nimitys erityisluokille)

Hyvä kun itse olen saanut nauttia Yleis- ja Erikois-, sekä Lähitieteestä, Sivistyksestä, Kulttuurista ja kaikesta muusta hyödyllisestä. Tämä kaikki on avartanut elämääni ja nostanut sen tason ylemmille portaille. Olen siitä hyvin kiitollinen.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: S - 28.08.10 - klo:11:55
Totta kai geneettinen informaationi on tutkittu hyvinkin tarkkaan. Olen toteuttanut nämä prosessit omaehtoisesti, nimenomaan empiirisen tutkimustyöni kautta. Siinä on tutkittu niin solun tumat, molekyylit, säikeet, mikro-organismit, kuin koko DNA-nauhakin läpikotaisin. Jotka ovat, kuinkas muuten salaista tietoa - jonka koodeja ei levitellä tai paljastella ulkopuolisille sen tarkemmin.

- Vaikka organismissani tiettyä epäsymmetrisyyttä esiintyykin, niin geneettinen materiaali on sen verran ainutlaatuista, että toista samankaltaista ei maapallolta löydy. Siksi olenkin ylivertainen hybris-symbioottinen olennoituma - joka ei kopioidu, eikä monistu millään muotoa.

- Mitä sitten tulee luonteenpiirteisiin, tai muihin ominaisuuksiin - kykyihin, taitoihin, yms. ne ovat itselläni sisäsyntyisiä; geenien sekä osittain ympäristön muokkaamia koodistoja, jotka olivat jo tavallaan valmiissa muodossa aivan alusta lähtien. Siksi kykynikin ovat kehittyneet tavallista nopeammin, kuin normaali-ihmisellä yleensä. Vahvat selviytymiskykyiset geenit lisäksi suojaavat minua ennenaikaiselta vanhenemiselta, sairauksilta, tai rappeutumiselta yleensäkin.  

Siinä sitä viestintää!

Jospa kääntyisit jonkin kliinisen laboratorion puoleen, sellaisen, joka kloonaa eläviä organismeja.
Kai se organismisi sentään on elollista?


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: S - 28.08.10 - klo:11:55
Totta kai geneettinen informaationi on tutkittu hyvinkin tarkkaan. Olen toteuttanut nämä prosessit omaehtoisesti, 
- Mitä sitten tulee luonteenpiirteisiin, tai muihin ominaisuuksiin - kykyihin, taitoihin, yms. ne ovat itselläni sisäsyntyisiä; geenien sekä osittain ympäristön muokkaamia koodistoja, jotka olivat jo tavallaan valmiissa muodossa aivan alusta lähtien. Siksi kykynikin ovat kehittyneet tavallista nopeammin, kuin normaali-ihmisellä yleensä. Vahvat selviytymiskykyiset geenit lisäksi suojaavat minua ennenaikaiselta vanhenemiselta, sairauksilta, tai rappeutumiselta yleensäkin.  


vanheneminen sun osalta pysähtyi liian aikaisin.  ikäsi voidaan määritellä jonnkin 8 ja 10 ikävuoden välille.  aven legioonajutut kalpenee tämän rinnalla.
Ässän biologiset sisäsyntyiset biologiset tiedot eivät vastaa mitään nykytieteen perusteita. Kannattaisi avata joku peruskoulun biologian kirja.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä