Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Minulla on jalkasieni, onko sinulla

Aloittaja rapevainaa, 01.08.10 - klo:07:57

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

rapevainaa

.
Jeesusta odotellessa voimme tehdä jotain hyvää itsellemme ja toisille. Jos pikkuvarpaan väli haisee ja on kostea, jalkasienihän se siellä. Voisimme vaihtaa maanläheisiä kokemuksia tästä otuksesta.
Jalkasieni rakastaa minua mutta minulta puuttuu kyky ottaa vastaan rakkautta.
Jos mainitsen seurassa, että minulla on jalkasieni, myös muilta ihmisiltä menee kyky ottaa vastaan rakkautta

mistä on kysymys

reedik

Kyse on siitä, etteivät kaikki pidä sienistä. Ole tyytyväinen siitä, ettei sinulla ole hiivasientä. Ne pesivät useimmiten isovarpaiden välissä. Jalat ovat ihmisen saastaisin kehonosa, mutta silti niilläkin on omat etunsa.

karpalo

Kesäisin on hyvä mahdollisimman paljon liikkua sandaaleissa ilman sukkia. Jalat pitää pestä usein ja vaihtaa puhtaat sukat. Puuvillasukat ovat hyviä.

Ylimääräisen kuolleen ihon ja kovettumat pittää "Fiilata" pois ennen pesua. Kosteana pesun jälkeen kyhmyt ja kuollut iho irtoaisi paremmin, mutta ei kannata, se vaan kiihdyttää niiden uudelleentuloa.

Pesun jälkeen sopiva voide. Olen käyttänyt oliiviöljypohjaista. Jalkani ovat aina hyvässä kondiksessa. Eivät haise, eivätkä kantapäät rakoile. On mukava liikkua uimarannoilla, kun ei tarvitse hävetä jalkojaan.

Jokunen päivä sitten bikineissään, varpaankynnet helakanpunaisina liihotteli vamppi ohitse., takaapäin näkyi likaiset kantapäät, joissa kovettumat., sekä luultavasti vielä verta tirisevät halkeamat., huhhuh, koreus oli pinnallista laatua.

Usein hyvin hoidetut jalat, takaavat, että muutkin asiat ovat kondiksessa.

Kun tälläiset on saanut "taivaan lahjana"., niin miksi pilata ne myöhemmin? kyselee "valveutunut"

THL tiedottaa

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: se - 01.08.10 - klo:09:41
Lainaus käyttäjältä: reedik - 01.08.10 - klo:08:28
... Ne pesivät useimmiten isovarpaiden välissä.

Isovarpaiden väli... hmmm...   ;)

Mutaatioihmisillähän saattaa olla kaksi isovarvasta ritirinnoin ja sitten toisesta jalasta puuttuu isovarvas kokonaan. Älähän nyt se kiinniitä tohon mitään huomiota.

Tunsin nuorena poikana tytön jolla oli kaksi peukaloa samassa kätösessä.

THL tiedottaa

Ja itse olit tätä ilmiötä havainnoinnessasi ihan selvin päin.

Joillakin on peukalo keskellä kämmentä.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Rape - 01.08.10 - klo:07:57
.
Jeesusta odotellessa voimme tehdä jotain hyvää itsellemme ja toisille. Jos pikkuvarpaan väli haisee ja on kostea, jalkasienihän se siellä. Voisimme vaihtaa maanläheisiä kokemuksia tästä otuksesta.
Jalkasieni rakastaa minua mutta minulta puuttuu kyky ottaa vastaan rakkautta.
Jos mainitsen seurassa, että minulla on jalkasieni, myös muilta ihmisiltä menee kyky ottaa vastaan rakkautta

mistä on kysymys

Siitä on kyse, että sulla ei oo mitään ton kummempaa.

rapevainaa

.
Nuo ovat kyllä lohdutuksen sanoja ettei hiivoja ole isovarpaiden välissä. Mutta ei sekään ole kivaa että siellä ole muuta kuin kuumaa ilmaa.

Amanda

Lainaus käyttäjältä: se - 01.08.10 - klo:09:41
Lainaus käyttäjältä: reedik - 01.08.10 - klo:08:28
... Ne pesivät useimmiten isovarpaiden välissä.

Isovarpaiden väli... hmmm...   ;)

Olenko minä ainut. jolla on omituinen mielikuvitus..

THL tiedottaa

Omituinen?

Etkö siis ajatellutkaan paikkoja noin metri ylöspäin isoistavarpaista?

Mitä sinä sitten mahdoit ajatella?
Varmaan jotain hyvin omituisia...

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä