Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Miksi rasismi on pahaa?

Aloittaja Canardian, 04.02.11 - klo:20:44

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Alien Weird

Pyydän anteeksi sitä että edellisissä teksteissäni on normaaleiden lyöntivirheiden lisäksi kummallisia sanoja.
Tämä mun iPod muuttelee sanoja omin päin kummallisesti, enkä pysty korjaamaan tekstiä ennen kuin pääsen oikean koneen ääreen. Siihen voi vierhtää jokunen päiväkin,  niin että jos vieläkin tulee näitä kummia sanoja väliin niin koittakaa kestää ja koettakaa
ymmärtää.

pulsaattori

.
joo. Käytän paljon itse Nokia C6 kännykkää ja tekstin korjailua on tuskaista hommaa.

Paha setä

Rasismi tuo syrjintää ja homostelua yms. pahuutta maailmaan:

"Dosentti Taru Leppänen kritisoi Ilta-Sanomissa voimakkaasti Maamme-laulua, Lippulaulua ja Suomen maakuntalauluja. Sukupuolentutkimuksen tohtorin mukaan nämä laulut voivat edistää vihapuhetta, koska lauluissa korostetaan kansallisuutta, miehisyyttä ja väkivaltaa...."

http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194693918919/artikkeli/is+dosentti+tyrmaa+maamme-laulun+vakivaltaisena+ja+syrjivana.html
Mies mietti aikansa miten vois,
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-

pulsaattori

.
webstern dictionary racism


1. Usko että rotu on määräävin tekijä kuvattessa ihmisen piirteitä ja kyvykkyyttä
ja tietyille roduille kehittyy perityvä rodullinen ylivoima.

2.  irrationaalinen vihamielisyys ja toimet jotka kohdistuvat  ihmisryhmiin eikä niinkään yksilöön.

AveLazio

Kyllä sinä manne ihan oikeita asioita "rasismista" olet esittänyt. Mutta ei noin kansakoulupohjalta pitäisi dosenttia ruveta esittämään.

Olet kirjannut muistiin lausumiani. Hmmmmm. Oletko joku stalkkeri? Turha yrittää minua.....
At a narrow passage there's no brother, no friend

pulsaattori

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 25.08.11 - klo:12:18
. Mutta ei noin kansakoulupohjalta

.....

joo. 4 vuoden kansakoulupohjalla on pärjätty.
Äidinkieli oli tyhmin aine.

Mikä semmonen desantti on?

AveLazio

4 vuotta! Vau miten paljon. Minua ei ees otettu kiertokouluun.

Desantti on vakooja, heh.
At a narrow passage there's no brother, no friend

pulsaattori

.
Vau. Vai on desantti vakooja. En olisi ikimaailmassa uskonut mutta kun sinä sen sanot.
Minä luulin että meikäläiset jahtaavat sen takia takametsissä oppineita kun neåosaavat kieliä

niiltä kysyttiin isitutaa. Jos ne tuli, ne ammuttiin, jos ne ei tullu, nekin ammuttiin. Siitä syntyi ne kuuluisat kieliriidat.

Tiistai

Lainaus käyttäjältä: Alien Weird - 23.08.11 - klo:07:13


Jos foorumilla ei ole muuta sisältöä kuin henkilökohtaisten peineiden purkua,
niin sen sisältö jää aika köyhäksi ja köykäiseksi kaikille, myös omien paineidensa purkajille.

Ellei näitä sisäisiä päästöjä millään keinoin mitenkään rajoiteta niin nämä päästöt
karkoittavat ainakin kaikki ne joilla ei itsellään ole paineita purettavina.
Lopulta foorumi kuolee omaan saastaansa.


Jossain vaiheessa kävi niin, että lakkasivat käymästä..

Patu


Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä