Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Absoluutioketju

Aloittaja Canardian, 08.10.10 - klo:20:54

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Joan

Lainaus käyttäjältä: Letti - 09.10.10 - klo:20:13
Lastenhoitajat eivät ole kovin korkeasti koulutettuja, mutta joutuvat kesyttämään lapset (sehän on niille sadisteille ilo ja kunnia, tunnen näitä), on kiva varmasti papittarena laskeutua kilttien lasten joukkoon kuuntelemaan. Siitähän kirkkolaitoksemmekin maksaa hyvän palkan.

Minä olen itse asiassa leikkinytkin ajatuksella, että joku päivä olisin kirkossa lastenhoitajana sillä aikaa kun heidän vanhemmat kuntelevat saarnaa. Siinä olisin sitten samalla vähän kytiksellä papin virkaa :)

Tämä tuskin voisi olla täysipäivätyötä, ja muina aikoina sitten tekisin muita kirkon virkahommia, sekä valmistelisin kaikenlaista lapsia varten.


Letti

Lainaus käyttäjältä: Joan - 09.10.10 - klo:20:26
Lainaus käyttäjältä: Letti - 09.10.10 - klo:20:13
Lastenhoitajat eivät ole kovin korkeasti koulutettuja, mutta joutuvat kesyttämään lapset (sehän on niille sadisteille ilo ja kunnia, tunnen näitä), on kiva varmasti papittarena laskeutua kilttien lasten joukkoon kuuntelemaan. Siitähän kirkkolaitoksemmekin maksaa hyvän palkan.

Minä olen itse asiassa leikkinytkin ajatuksella, että joku päivä olisin kirkossa lastenhoitajana sillä aikaa kun heidän vanhemmat kuntelevat saarnaa. Siinä olisin sitten samalla vähän kytiksellä papin virkaa :)



Hyvä liikeidea. Ja nyt olen sen koulutuksen kannalla :)

Letti

Em. tarokki-korteista olen sitä mieltä, että suuri viisaushan niihin kätkeytyy, mutta niitä voi tulkita miten tahtoo, kuten mitä tahansa.

Pahin on ottaa egoonsa ja alkaa luulla itseään paremmaksi. Monesti jos alkaa itse kutomaan maailmankuvaa, voi vahingossa luulla itsestään jumalaa.

Kun nyt saa jnkun vastauksen, ei pidä luulla olevansa niin erinomainen, kannattaa herkistyä sille kolikon toiselle puolelle yhtä paljon myös. Eli esim Ave, ei tarvitse pelätä, sillä sinunkin saamallasi luonteesi luonehdillasi on myös se kaunis puoli. Kaikella on.

Lisäksi ihminen on muuttuva, ei kannata tuudittautua saavutukseen, koska maailma muuttuu.

AveLazio

Joan pysy kumminki Suomessa. Se on tärkeinä. Lastenhoito myös kaunis miete. Kysy multa näitä. Siskoni avulla saat huippuvastaukset.
Ave!
At a narrow passage there's no brother, no friend

Joan

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 09.10.10 - klo:22:03
Joan pysy kumminki Suomessa. Se on tärkeinä. Lastenhoito myös kaunis miete. Kysy multa näitä. Siskoni avulla saat huippuvastaukset.
Ave!

Hei Ave!
Minä mietinkin jo tässä aikaisemmin että meillähän on ihan sama opiskelulinja sinun siskosi kanssa.
Oletko kysynyt häneltä jos hän tulisi myös tänne foorumiin jutteleen?


Letti

Ihan hirveätä olisi ajatus, jos pyytäisi siskonsa tänne jutteleen, vaikka asuukin Tampereella. Saisi tietää millainen minä olen. Olen aivan toisenlainen oikeasti.

Letti

Siis puhuin itsestäni ja miunkin fiksumpi puoliskoni asuu siellä Tampereella.

PusiSusi


Letti

Mulla olisi kaksi ystävä, jnka voisin kuvitella tänne, joille en ole yllätys. Muut kolmekytmmentä tai jtn, eivät tiedä totuutta minusta.
Enempää en jaksa kalastella.

AveLazio

Letti, miss päin Tamperetta? Vien siipas bisselle. 8)

Mut Joan, mun sisko on Oxfordin yliopistossa. Häneltä vois saada pikavastauksia hankaliin kysymyksiin... Mikä teologian ala on lähintä Sinua, pikkuinen?
Ave
At a narrow passage there's no brother, no friend

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä