Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Soitatko?

Aloittaja Sini, 24.09.10 - klo:15:37

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

PusiSusi

Ihme juttuja. Jos Letti piereskelee, kuljen alaosattomissa sienimezällä.

Ugh. En ole törmännyt teikäläisiin, mut suppilovahveroita on löytännä.

Pöljät.

Letti taitaa tietää yhtä paljon sienistä kuin outomaakin?! Hehe.

Sini

Lainaus käyttäjältä: S - 25.09.10 - klo:20:27
Ovikelloa tai puhelimella nyt osaa kaikki soittaa,

Niinhän sitä  luulisi!
Helppoa teknisesti - vaikeaa mentaalisesti...
Näin on.

Sini

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 25.09.10 - klo:18:37
Jos haluatte nähdä Sinin, katsokaa Tubesta video "It's a wonderful life" by Hurts. Sini tanssii siinä. Vieläkö sit ihmettelette, miks jahtaan sitä. Sini pyysi kyllä korostamaan, että nyt hänellä on pitkä kiharapilvi hiuksina.

Pieni korjaus; minä en esiinny Hurtsin videolla. Mutta kieltämättä löydän sukulaissielun Hurtsin tanssijassa. Koen, että taiteilija on runollinen - lyyrinen - tanssija. Käytän tuollaisia mustia, goottityylisiä pitsivaatteita. Hiuksia en ole värjännyt mustiksi - niissä on oma, ruskea väri - ne ovat pitkät ja hyvin kiharat, luonnonkiharat. Meikkiä käytän vähän; pikkuisen puuteria, kulmakarvat, huulipuna. Mutta sen sijaan herkuttelen koruilla. Uusin koruinstallaatio on panta. Panta on musta ja keskelle otsaa kiinnitän Kalevala-rossin. Minusta aika mahtava. Vielä täytyy keräillä noita rosseja. Eilen oli rossi, jossa kiemurteli käärme.

Tatuointeja minulla ei ole. Onko teillä muilla?

Sini

Lainaus käyttäjältä: postman - 25.09.10 - klo:13:29
Ouh yeah., Jees Jees., but you are so Wonderful. Audi Quattro.. ööh Blue Quattro ., you make our feelings so maaad

Allways We love you., kaikki yhdessä., all together., you shall never leave us., Play Piano Master, ja niin teetkin., like an Angel.

Hurmiossahan tässä ollaan., Sinä senkin Sulosilmäinen Virtuoosi !! :P :P

Tämä oli niin mahtava postaus, että haudutan ja makustelen ajan kanssa. Tämä vaatii oivalluksen...

Sini

Lainaus käyttäjältä: S - 25.09.10 - klo:17:07
Itse olen jollakin tavalla myöskin monitaitoinen persoona. Soitan erilaisia instrumentteja, laulan, sävellän sanoitan, runoilen, kirjoitan aforismeja & tarinoita, harrastan valokuvausta, videokuvausta, ohjaan, näyttelen, sekä teen muutakin kuvallista taidetta. Eli toteutan taiteellisia kykyjäni monipuolisesti parhaani mukaan. Minussa yhdistyy näin varsin laaja-alaisesti monta lahjakkuuden muotoa yhdessä persoonassa.

- Lisäksi tietenkin teen omia empiirisiä filosofisia  & psykologisia, sekä omaehtoisia tieteeseen rinnastettavia tutkimuksiani eri aloihin liittyen. Mutta siksi olenkin tälläinen hybris-symbioottinen moniosaaja, joka haluaa hallita erilaisia osa-alueita, sekä olla muutenkin monessa mukana. Ei ainakaan tule aika pitkäksi, kun on koko ajan vireillä monipuolista aktiviteettia laidasta laitaan.

HIENOA ÄSSÄ!
Mitäpä sitä pitämään vakkaa kannen alla.
Me suomalaiset olemme niin vaatimattomia 'en minä mitään... olen huono jne'
Ässällä on oikea asenne.


S

Todellakin, oikea asenne ratkaisee elämässä paljonkin. Turha vaatimattomuus on oikeastaan täysin tarpeetonta; sillä jos on kyvykäs tai lahjakas jossakin, niin miksi niitä kykyjään ei toisi rehellisesti esiin. Jos osaa tehdä joitain asioita todella hyvin, niin kannattaako näitä taitojaan ehdoin tahdoin piilotella, tai vähättelemällä mitätöidä. Tälläinen on mielestäni lahjakkuuden haaskausta, joka ei ole kovinkaan rakentavaa eikä hyödyllistä toimintaa.

-Vaatimattomammat ihmiset pelkäävät lisäksi turhaan sitä, että leimautuvat muiden silmissä ylpeiksi rehenteliöiksi, tai että saavat kehuskelullaan kademieliset vastaansa. Itse tunnustan vallitsevat tosiasiat, enkä näitä omiakaan kykyjä mitenkään häpeile. Olen tuonut lahjojani esiin eri yhteyksissä, sekä saanut niistä paljon myönteistäkin palautetta.

- Kateellisten panettelut jätän yleensä omaan arvoonsa, koska tälläinen lyhytnäköinen ajattelulutapa ei edistä pidemmällä tähtäimellä asioiden myönteistä puolta mitenkään. Eikä se todellakaan ole keneltäkään pois - jos joku on jossakin jutussa tavallista taitavampi, jopa muita omaperäisempi siinä mitä kulloinkin tekee. Itse arvostan myöskin kovasti oman tyylisiään tekijöitä & osaajia; jotka uskaltavat rikkoa totuttuja sovinnaisuuden normatiivisia rajoja, eivätkä ajattele mitä muut heistä ajattelevat. He vain toteuttavat asioita - juuri niinkuin itse haluavat, tai parhaakseen katsovat!  
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

karpalo

 
  ^

Ylläolevaa tekstiä olisi ollut kokonaisuudessaan turhaa lainata tähän. Minusta kirjoitit asiat juuri niinkuin pitääkin. Suomalaisten kansantauti on tuo turha vaatimattomuus ja "Sivujansa pitkin kulkeminen"., ettei vaan kukaan kiinnittäisi minuun rassuun mitään huomiota.

Se juontaa alkunsa ihan kotikasvatuksesta aiemmin oltiin kovan kurin alla

Sen jälkeen opettajat paukuttelivat karttakepeillä., ken vähän vanhempi yksilö on siitä selviytynyt, niin heistä  osa on kuitenkin jäänyt mitäänsanomattoman varovaisiksi tekemisissään ja puheissaan.

Nuori polvi on jo hieman vapaampaa ja tehostelee ja kehuskelee aikaansaannoksillaan. Mutta kaiken kaikkiaan kansakuntana olemme harmaita, mitäänsanomattomia, ilman impulsiivisia otteita., temperamentti puuttuu meiltä kokonaan.

Ainoastaan kännissä olemme avoimia ja puheliaita jotkut jopa ylitemperamenttisia, jopa niin, että heidät on kuskattava Musta Maijalla talteen.

Tämmöinen, toki ehkä liikaakin yleistävä käsitys on meistä vallalla. Siis sempä takia on virkistävää, kun vastaan astuu värikkäämpiä ja itsensä ja oman arvonsa esiintuovia persoonia.

Hyvä ÄSSÄ, Kyllä Lähtee !

allekirjoittanut


Onko Sssä pistänyt sävellyksiään kiertoon. esim you tubeen tai sony recordsille.


AveLazio

Hurtsin videolla esiintyy siis Sinin kaksoisolento, ei Sini. Ei hän nyt olisi alentunut menemään Manchesteriin tekeen videoo!
At a narrow passage there's no brother, no friend

Tiistai


Olipa osuva kuvaus suomalaisluonteesta Postmannilta, eikä kovinkaan kärjistetty. Kun se vain noin on..

Muistan kansakoulusta, miten sitä yritti olla kiltti ja tottelevainen, vain jotkut pojat vähän niskoittelivat. Se tuntui hyveeltä ja tavoitettavalta käyttäytymiseltä  ::) Jostain oudosta syystä on jäänyt muistiin, kun 12 vuotiaana lopetin niiaamisen.. olin muka iso tyttö yhteiskouluun muuttaessa, menimme suoraan 2. luokalle, kun eka luokkaa ei ollut.

Joskus lomalla on huomannut, miten siskot eivä ole vielä ihan päässeet eroon siitä.. kerrankin äidin hautajaisissa yksi heistä ojensi minua (tosissaan), kun en osaa seisoa buffetti-jonossa! Seisoin hänen vieresään tai vieläkin sivummalla  ..on varmaan niin verissä tuo, ettei huomannut miten oudolta se minusta tuntui,, Me olimme ns. isäntäväkeä.

Entisellä foorumillani erehdyin rehvastelemaan jälkikasvun saavutuksesta.. en ollut uskoa, sana kissanhäntä vilahti ja ihan aisti ..kateuden kai.. varsinkin, kun minut varmaan oli leimattu jo luuseriksi, kun tänne olen eksynyt.. sittemmin en ole rehvastullut  8)

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä