Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Elämä on ihanaa!

Aloittaja Canardian, 02.10.10 - klo:16:57

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Letti

Huumeet tosiaan vaanivat, edellinenkin kyttyräniska muuten kokeili niitä ahdistukseensa nuoruudessa, mutta jotenkin elämä pelasti.
Toivon, että elämä pelastaa kaikki ja uskon niin. Jokainen tarvii omat kasvunpaikkansa. Olen nyt itse kaiken jälkeen luopunut syyllisyyden taakasta. Minäkin olen ihan kamalasti kantanut sukuni menneisyyttä, en voi mitään etten tämän paremnpaan pystynyt.
Ei elämä silti itsestään selvyys ole minullekaan, välillä joku vaiva herättää muistuttamaan elämän rajallisuudesta. Tiedän kuolevani, en pelkää kuolemaa, lopulta lopuksi ei millään ole väliä. Tämä oli nyt tämä elämä.

rapevainaa

.
Mielisairaus voi oirehtia monella tavalla  10 vuotta ennen lopullista sairastumista, ennen kuin saadaan selvä dagnoosi mikä ihmistä vaivaa. Aluksi vaivaa pidetään kasvatusvirheenä, kunnes selviää, että kysymys on periytyvästä  sairaudesta.

Äiti on sairastanut raskauden aikana. Lapsi ei ole saanut synnytyksessä happea, olisi pitänyt tehdä niin eikä näin.kaikkion pidettävä siällä eikä töissä voi kertoa miksi ei jaksa tervehtiä

Canardian

Lainaus käyttäjältä: QUITO - 02.10.10 - klo:21:32
postmanni on satakymmenen oikeassa.
Lumoojalta puuttuu, - luojalle siitä kiitos, - kokemus näistä hirveistä sairauksista.
En usko että kyse on siitä että mulla ei ole negatiivisia kokemuksia elämästä, vaan siitä että ne joilla niitä on, ottavat ne liian vakavasti. Ehkä mulla ONKIN negatiivisia kokemuksia, mutta näen ne positiiviseksi. Olihan mullakin jossain vaiheessa itsari menossa, mutta ei se missään vaiheessa ollut negatiivista, joka tapauksessa tulos olisi ollut positiivinen, olisin kuollut tai en. Jos olisin kuollut, olisin saanut nauttia ikuisesta rauhasta, jos en olisi kuollut olisin saanut nauttia joko rakkaudesta tai uusista elämän haasteista. Jos joku kehtaa väittää että mun kuolema olisi ollut surullista niin olisin kyllä sanonut hänelle suorat sanat. KENEN mielestä mun kuolema oli surullista, ei ainakaan mun, jos itse oot niin itsekäs että roikut mun perässä ja suret mua niin se on sun oma ongelma. Anna toisten elää ja kuolla.

Kun rakkain henkilö elämässäni kuoli, vaarini, niin en surrut yhtään, ja näin kuin setäni surivat ja itkivät hänen arkullaan kirkossa. En surrut koska olin onnellinen vaarini puolesta koska hän eli toista maailmaa, hän eli muistoissa, ja nykymaailma ei antanut hänellä mitään nautintoa paitsi kännejä.

Elämä on surullisen ihanaa, koska mikään ei voi mennä pieleen!
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

Letti

Lainaus käyttäjältä: QUITO - 02.10.10 - klo:21:39
.
Mielisairaus voi oirehtia monella tavalla  10 vuotta ennen lopullista sairastumista, ennen kuin saadaan selvä dagnoosi mikä ihmistä vaivaa. Aluksi vaivaa pidetään kasvatusvirheenä, kunnes selviää, että kysymys on periytyvästä  sairaudesta.

Äiti on sairastanut raskauden aikana. Lapsi ei ole saanut synnytyksessä happea, olisi pitänyt tehdä niin eikä näin.kaikkion pidettävä siällä eikä töissä voi kertoa miksi ei jaksa tervehtiä

Nimenomaan, ei kukaan voi valita tai tehdä mitään sairauksia.
Geeniperimän kertymä pärähträä taakaksi ja sairaudeksi.
Siinä olemme samassa sopassa kaikki.
Minä oikeasti olen kantanut niin paljon vastuuta koko elämäni, etten enää jaksa. Elämä kulkee ihan ilman muakin ihan samoja raiteita.

S

Toisinaan taas ihmetyttää ihmiset, jotka valittavat kurjuuttaan tai elämisen sietämättömyyttä, vaikka heillä olisi päällisin puolin elämässään kaikki melko hyvinkin. He ovat ikäänkuin ottaneet asiakseen valittaa/ruikuttaa ihan joka asiasta, mikä vain mieleen tulee. Lisäksi he syyllistävät muut omien ongelmiensa myötä. Tälläinen tapa on mielestäni vastenmielisyydessään tosi luotaantyöntävää.

- Tälläisellä happamalla asenteella kun ollaan liikenteessä, niin sitä tartutetaan samalla muutkin näihin negaatioiden tuhoaviin vaikutuksiin. Kyseiset huomionkipeät ihmiset ovat ikäänkuin itsetarkoituksellisesti riidankylväjiä sekä ilonpilaajia; jotka tahallaan levittävät joka paikassa huonoja fiiliksiä, pelkästään sen takia että saavat siitä itse jonkinlaisia masokistisia kiksejä, yrittäessään samalla vetää muut tähän kurimukseensa mukaan. Tai sitten he vaan purkavat pahaa oloaan ympärilleen, tulehduttaen lopulta koko ympäristön ilmapiirin läsnäolollaan.

- Pahimmillaan he myöskin pilaavat muidenkin elämän negatiivisella käytöksellään. Tälläisten henkilöiden seurassa on hyvin vaikea elää. Jos joku heitä joutuu näitä ikäviä ihmisiä pidempään sietämään, niin melkoisen pitkä pinna pitää olla, että ei muutu itse samanlaiseksi hänen seurassaan. Tai sitten sitä on vaan jostain syystä alistunut, tai nöyrtynyt kyseisen ihmisen mielivaltaiseen käytökseen, menettäen kyllä siinä sivussa lopulta omankin itsekunnioituksensa & omanarvontunnon rippeensä.      
- Tiedon jyvät versovat viisautta -


Canardian

Olen täysin samaa mieltä S:n kanssa, juuri tämmöisiä ilkeitä ihmisiä maailma on täynnä.
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

Letti


Canardian

Jos oikein ymmärsin niin vastuu tarkoittaa sitä että on paska opettaja, ja joutuu tekemään oppilaansa asiat itse.
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: Lumooja - 02.10.10 - klo:21:53
Olen täysin samaa mieltä S:n kanssa, juuri tämmöisiä ilkeitä ihmisiä maailma on täynnä.

sou vot.

En kuitenkaan vaihtaisi omaa elämääni ässän elämään.. En päiväksikään.

Ässä halitsee suvereenistiniin monta ammattia että minua hirvittäisi jo yksikin  niistä.
Minua hirvittäisi myös elää ässän tietojen varassa.

Pahin on ehdottomasti ässän ohje onnellisesta avioliitosta: kun näet naisen niin juokse karkuun niin vitun lujaa. Tässä ässä määrää suunnan ja vittu vauhdin.

.

Canardian

Mun vaarini tapasi sanoa: "en hetkeäkään elämästäni vaihtaisi pois".
Niin ihanaa elämä on!
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä