Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Hawking ja tarpeeton Jumala

Aloittaja Bongaaja, 03.09.10 - klo:15:16

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 5 Vieraat katselee tätä aihetta.

rapevainaa

.
Piru näkee myös ajatuksemme. Ei haittaa vaikka sanoo ääneen.

THL tiedottaa

Niin, niin, tuolta kannalta.

Siis ei tuu ainaska haittaa.

Hyötyanalyysi on kans tehtävä.
Pirulauta! Jos se itse piru ei oo olemassa, niin onhan meillä ainaskin siitä tehty hyvä kirosana.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: se - 07.09.10 - klo:22:15


Pirulauta! Jos se itse piru ei oo olemassa, niin onhan meillä ainaskin siitä tehty hyvä kirosana.



olet p iru mieheksi!

Letti

Kuitenkin on hyvä ajatella "jumalaa" hyvän symbolina ja "pirua" pahan. Eli Jumala on yhtä tarpeellinen kuin Piru, koska silloin energia liikkuu ja mahdollistaa kaiken toimivuuden. Luulen, että tämä ajatus keksiittiin jo kauan sitten, ehkä samoihin aikoihin alkuräjähdyksen kanssa, eli ei tässä sen kummempaa ollut.

THL tiedottaa

Aha, siiskö niin, että energia ei liiku mihinkään, elleivät ihmiset saa ajatuksiinsa sekä Jumalaa että Pirua?

Aika vekkuli olento. Siis tämä ihminen.

Mikä on se yhteys energian liikkuvuuden (joka siis mahdollistaa kaiken toimivuuden) ja ihmisen aivotoiminnan välillä?

Eiköhän se luonto toimi, ajatteli ihminen ihan mitä pirua tahansa.

Sehän menee niin päin, että aivotoiminta kuluttaa energiaa.


Ei noista muiden puheista kannata välittää.


karpalo

PIRU on tarpeellinen nyky-yhteiskunnassa. Sillä on Kuljetusliike omistuksissaan, muutot ym. kuljetukset... "PIRU vie"

Ja sen lisäksi muutenkin kovan luokan työnantaja: "PIRU teettää"., milloin sitä ja tätä.

rapevainaa

.
Totta, pirussa on uusiutuvaa energiaa eikä sen saamiseksi tarvitse rukoilla: anna mulle tänä päivänä pirusti energiaa.

JukriS

Minulla on todennäkäisesti yksisuuntainen luonnehäiriö.

Putosin pienenä boolimaljaan.

Minulla menee koko ajan aivan mielettömän lujaa ja sitten aina välillä vielä todella paljon lujempaa.

;D
Mitään uutta ei synny ilman vuorovaikutusta, ei edes lapsia. ( / maailmankaikkeutta )

karpalo

Lainaus käyttäjältä: JukriS - 08.09.10 - klo:09:04
Minulla on todennäkäisesti yksisuuntainen luonnehäiriö.

Putosin pienenä boolimaljaan.

Minulla menee koko ajan aivan mielettömän lujaa ja sitten aina välillä vielä todella paljon lujempaa.


Ihailen rohkeuttasi tunnustaa näin laajemminkin, mistä kaikki sai alkunsa. Siis rohkeutta ei puutu, sillä korvaa jo paljon.

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: JukriS - 08.09.10 - klo:09:04


Minulla menee koko ajan aivan mielettömän lujaa ja sitten aina välillä vielä todella paljon lujempaa.

;D

mun mielestä sinä pysyt ihan paikallaan. Tota samaa saven sotkemista. Tyhjää täynnä, hurum hei. Pääpyörii, mutta tuskin sekään.  kirjtako muutes noi jutut uudelleen, vaiko copy paste?

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä