Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Hawking ja tarpeeton Jumala

Aloittaja Bongaaja, 03.09.10 - klo:15:16

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 8 Vieraat katselee tätä aihetta.

JukriS

Voisiko joku kertoa mikä ihme tässä nyt on niin vaikea asia ymmärtää?

Tässä kaiken aineen / energian liikkeessä?

Olenko jossakin tosi-TV ohjelmassa jossa minut on hypnotisoitu luulemaan ettei kukaan ymmärrä tätä maailmankaikkeuden yksinkertaisinta asiaa ja minua vain vedätetään ja katsotaan kauanko aikaa jaksan vääntää rautalankaa maailmankaikkeuden yksinkertaisimmasta asiasta vai mikä tää juttu oikein on?

Tässä muutama suomi24.fi keskustelijan viesti avaamaani aiheeseen ja he eivät siis todellakaan kykene hahmottamaan tätä äärimmäisen yksinkertaista asiaa

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9311806

Tässä viimeisin vastaukseni heille.



Olin täysin sata varma että kyseisen kaltainen kaiken aineen / energian liike voi olla olemassa ja ettei se ole mahdotonta edes nykyisen fysiikan mukaan.

Kävin kuitenkin kertomassa ajatuksestani Helsingin yliopistonm fysiikan laitoksella ja kysyin asioikseni, onko olemassa joku syy miksi kyseisen kaltaista liikettä ei voisi olla olemassa.

Yli kymmenen ns. asiantuntijaa ei osannut kertoa yhtään syytä miksi tätä kaiken aineen / energian liikettä ei voisi olla olemassa.

Miksi uskoisin suomi24.fi keskustelijoita, jotka vain inttävät, ei voi olla mahdollista, ei voi olla mahdollista, ei voi olla mahdollista jne.


Kyllä se voi olla mahdollista ja juuri tämän kaltainen kaikkien näkyvän maailmankaikkeuden energiatihentymien  yhteinen liike tiettyyn suuntaa mahdollistaa sen että näkyvän maailmankaikkeuden energiatihentymien ( muodostama ) energiakenttä laajenee ulos päin jo olemassa olevaan tilaan, samalla kun se liikkuu koko ajan "uuteen" jo olemassa olevaan tilaan.

te itse ette vain kykene hahmottamaan uutta oivallusta.

Sama asia kuin maakeskisesti ajatelleet eivät kyenneet hahmottamaan Aurinkokeskistä mallia.

Ainut asia jota he kykenivät toistamaan oli, ei voi olla mahdollista, ei voi olla mahdollista, ei voi olla mahdollista jne,



Vaan kyllä se voi olla mahdollista ja niin se on!

Ei tila laajene hokkus pokkus.

Ei tila kaareudu hokkus pokkus.

Ei vetävää voimaa ole olemassa!

Ei pimeää ainetta ole olemassa.

Ns. pimeä energia on sitä energiaa joka liikkuu yhdessä hetkessä näkyvän maailmankaikkeuden läpi ja tästä energiasta absorboituu koko ajan lisää energiaa näkyvän maailmankaikkeuden energiatihentymiin ja näin ne laajenevat ulos päin jo olemassa olevaan tilaan niin että kolmiulotteinen ihminen kykenee sen ymmärtämään, jos hän ei ole aivopessyt itseäään vanhoilla ja väärillä teorioilla.

.
Mitään uutta ei synny ilman vuorovaikutusta, ei edes lapsia. ( / maailmankaikkeutta )

AveLazio

Olet Jukris hakoteillä. Arvostan kyllä intoasi. Mutta ketjuun aiheeseen viitaten: Miten universumi syntyi ilman kreaatiota? Mistä tuli universumin materia, jotta se olisi voinut syntyä? On tähän tieteellisiäkin arvailuja - jos ei halua uskoa Jumalaan tai muuhun semmoiseen luojatahoon.
At a narrow passage there's no brother, no friend

JukriS

I am the one, who know, how Universe really working!

Kaiken alkua ei ole!

www.onesimpleprinciple.com etusivujen juuri päivitetty teksti kertoo kaiken. Enää ei tarvita muuta kuin se, että lukija hahmottaa, sisäistää ja ymmärtää miten tää juttu menee.

Luomiseen ei tarvita muuta kuin ajatuksen voimaa.

Esim. avaruudessa oleva ihminen voi työntää vierellään olevan ihmisen pois päin itsestään, käyttämällä ajatuksen voimaansa, jolla saa kätensä suoristumaan jne.

Itse ihminen tietysti työntyy pois päin ihmisestä jonka työnsi pois päin itsestään.

Oman kehonsa ihminen saa käpertymään kippuralle, kunhan saa omaa energiaansa työntymään pois päin omasta kehostaan jne.

.
Mitään uutta ei synny ilman vuorovaikutusta, ei edes lapsia. ( / maailmankaikkeutta )

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: JukriS - 07.09.10 - klo:13:47
I am the one, who know, how Universe really working!

Kaiken alkua ei ole!


Luomiseen ei tarvita muuta kuin ajatuksen voimaa.


näin muuten on!

allekirjoittanut

Lainaus käyttäjältä: postman - 07.09.10 - klo:09:27
Lainaus käyttäjältä: outopoika - 06.09.10 - klo:22:06
Ajattelin että postmankin tietäisi, kunnes havaitsin olettamukseni epärealistisuuden.


....Näin minä Outopoika löin viimeisen Arkun naulaani, toteamalla itse olevani täysi epärealisti, kauan se kesti, mutta onhan elämää jäljellä...

Mistä johtuu se, että vanhat kivekset ovat ryhtyneet joukolla vetistelemään.


allekirjoittanut

Lainaus käyttäjältä: se - 07.09.10 - klo:04:52
Kenelläkään, ei edes minulla, ole mitään velvollisuutta oikaista kaikkea sitä roskaa, mitä muut sattuvat esittämään.

(Edelliseen vastauksena.)


Kukaan ei voi sellaista sinulta edellyttää, sillä ottammehan huomioon omat kirjoituksesi.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: outopoika - 07.09.10 - klo:15:13
]

Mistä johtuu se, että vanhat kivekset ovat ryhtyneet joukolla vetistelemään.

Kivespussitko vuotavat ? Jotenkin liitettävissä Hawkingiin ?

THL tiedottaa

Keskinäinen sananvaihtonne ja muukin viestintänne tulee aina vain korkealuokkaisemmaksi.


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

karpalo

Kyllä mun täytyy luovuttaa. Outopoika on aivan mahotoin tsemppari, en mie jaksa.

AveLazio

Joo - tulipa tämäkin asia aukottomasti minulle selitetyksi. Kivespussit - sehän vois olla Monty Pythonista....
At a narrow passage there's no brother, no friend

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä