Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Klassikko: 5 vastaan 1

Aloittaja AveLazio, 16.09.10 - klo:15:14

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 8 Vieraat katselee tätä aihetta.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 16.09.10 - klo:15:14

Olet junankuljettaja. ...

Kun kerran tässä asetelmassa olen junankuljettaja, minulla on myös junankuljettajan koulutus ja pätevyys junan kuljettamiseksi.

Eli minä tiedän jo etukäteisohjeista, miten tulee toimia kussakin tilanteessa.
MYÖS TÄSSÄ.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Amanda

Meinasin moderoida, semmonen tarmonpuuskaus, ja viedä nämä avaruusjutut vaikka JukriSen hirmumyrskyketjuun. Katselin ketjua taaksepäin, mutta on taas niin tyypillinen  sekamelskaketju, ettei tätä voi leikellä.. onko aihetta, mitä ei saatu mahtumaan mukaan ja kaikilla mausteilla?

Jatketaan filosofiaa ja moraalia tästä  8)

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: se - 20.09.10 - klo:13:30

Eli minä tiedän jo etukäteisohjeista, miten tulee toimia kussakin tilanteessa.

Telkassa tuli sunnuntaina ohjelma jossa haastateltiin rekkakuskia ja junakuskia, jonka eteen oli heittäytynyt pari itsemurhaajaa.

Toisessa just ennen junan ohitusta ihminen oli laittanut päänsä kiskolle.

Rekan kanssa vastaantulija oli ohjannut autonsa rekkaa päin. Tilanne noperus voi olla esim. 80 km ja toisella 80 km = 160 km/h lähestyminen.

Junakuski sanoi, että jos joku tempun tekee, mitään ei voi tehdä. Junan nopeaus voi olla 200 km tunnissa jolloin jarrutusmatka on yli kilometrin.
Juna etenee 56 metriä sekunnissa sillä vauhdilla. Ihmisen reaktioaika on noin 1 sekunti. Jos ihminen on radalla 50 m päässä, niin samassa juna on jo mennyt yli eikä käsi edes värähtänyt.

100 km tunnissa juna etenee 33 m sekunnissa.

Rekka sentään yritti väistää ja meni kyljelleen ojaan. Rekkakuskin osalta käynnistyi heti tutkmus kuoleman tuottamuksesta. No, tämä on lain rutiini silloin kun toinen osapuoli kuolee.

.

THL tiedottaa

Muutoin ihan hyvä, mut auto ja junakin menee vain noin 27,78 metriä sekunnissa silloin, kun nopeus on 100 km/h.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

. no niinpä onkii.

Yhellä foorumilla mulla oli tarkoitus laskea pallon tilavuus niin laskin pinta-alan.

AveLazio

Sanokaa ny jotain siihen toiseenkin 5-1-kysymykseen: Jos oot lääkäri ja antamalla 1 potilaan kuolla pelastat hänen elimillään 5 potilasta. Et jäisi kiinni. Kuinka teet?
At a narrow passage there's no brother, no friend

AveLazio

At a narrow passage there's no brother, no friend

karpalo

Keskittyisin pelastamaan itseni, siinä auttaa itsesuojeluvaisto, mitä ei kiskoilla maanneilla näköjään ollut.

Samja

^

Entä jos oma pelastumisesi riippuisi siitä, mitkä ovat myös muiden ratkaisut?

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä