Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Klassikko: 5 vastaan 1

Aloittaja AveLazio, 16.09.10 - klo:15:14

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 16 Vieraat katselee tätä aihetta.

Canardian

Lainaus käyttäjältä: postman - 17.09.10 - klo:22:31
Etpäs ole aikaisemmin osoittanut kiinnostustasi.  Olisit saanut Massasta poikkeavaa palautetta lähetettäväksi??
Siitä olisimme sitten yhdessä myös saaneet ajattelun aihetta ??
Oi Voi.,onko muissa vikaa., toiset huonoja, itse hyvä ?
Itse asiassa olen kommentoinut heidän viestejä, ja saanut palautettakin.
Jokainen voi lukea foorumia.
Muissa ei ole sen enempää vikaa kuin heissä on, ja toiset eivät ole sen huonompia kuin ovat, itse toki on aina hyvä kun on.
Aika triviaalia keskustelua, sanoman arvo on about +-0.
Ihmisten pitäisi oppia antamaan arvoa sanomissaan, eikä vain pölistä tyhjänpäiväistä josta kukaan ei saa mitään iloa tai hyötyä.
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

rapevainaa

.
Mielenkiintoinen asia on toi että mitä tarkoittaa massa? Miksi massasta pitää poiketa ja millä tavalla?  kysymys on jankuttamisesta eikä mistään muusta. Hauki on kala.

Canardian

Voisiko massan yksinkertaistaa niin että se on se mitä media sanoo, ja mihin kaikki uskoo.

AveLazio

vaeltava aave, vieläkö sinä olet täällä?! Miksi? Minä en todellakaan privaile sinulle, valehtelet taas rivosti! Usko nyt jo, etten minä voi auttaa sinua mielenterveysongelmiesi kanssa. En. Ja lopeta se privailu minulle. Älä muutenkaan puhuttele minua enää. En voi auttaa pulmassasi. Enkä edes halua, kun oot tuommoinen zilch.
At a narrow passage there's no brother, no friend

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: Lumooja - 17.09.10 - klo:22:49
Voisiko massan yksinkertaistaa niin että se on se mitä media sanoo, ja mihin kaikki uskoo.

sulla ja toi arkirealismi on hakusessa.

Näillä meidän fyysikoila on siis perimmäinen totuus. Voihan vittu.

PusiSusi

Massa oli big boss man. "Dont`cha hear me when i`m callin... Well ya ain`t so big... Youre just tall, that`s all."

Massasta pitää poiketa lähtemällä merta edemmäs kalaan.

Kalaan ;D

Canardian

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 17.09.10 - klo:22:50
vaeltava aave, vieläkö sinä olet täällä?! Miksi? Minä en todellakaan privaile sinulle, valehtelet taas rivosti! Usko nyt jo, etten minä voi auttaa sinua mielenterveysongelmiesi kanssa. En. Ja lopeta se privailu minulle. Älä muutenkaan puhuttele minua enää. En voi auttaa pulmassasi. Enkä edes halua, kun oot tuommoinen zilch.
Vaeltava Aave voisi ihan julkisesti sanoa mitä haluaa sanoa, sillä ei privailu auta ketään. Täällä on asiantuntijoita jotka osaavat auttaa. Eikä edes halua taivuttaa sua mihinkään suuntaan, vaan näyttää mitä on mahdollista.

QUITO voisi puhua vähän teknisemmin, en ymmärrä tosta mitään. Minulla on teknisen korkeakoulun koulutustausta.

PusiSusilla on ihan kiva musiikkilinkki, vaikka itse olisin kyllä laittanut jonkun paremmin biisin. Yleensä en kuuntele sanoja musiikissa, koska sanat on vain soitin. Mutta se taas johtunee mun klassisesta musiikkikoulutuksesta.

AveLazio on ainoa joka puhuu jotain järkeä.

Canardian

Lainaus käyttäjältä: PusiSusi - 17.09.10 - klo:23:14

5 to 1

Jess!
No niin NYT puhutaan ASIAA!
Helvetti että on nautintoa kuunnella tätä kun en ole ennen edes kuullut tätä Doorsin biisiä.
Aivan mahtavaa! Kiitos PusiSusi :)

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: Lumooja - 17.09.10 - klo:22:57

QUITO voisi puhua vähän teknisemmin, en ymmärrä tosta mitään. Minulla on teknisen korkeakoulun koulutustausta.

n .

mulla on vaan filosofian maisterin paperit mutta en silti ryhdy jonkun  pöhkön teknikon juoksupojaksi.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä