Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Klassikko: 5 vastaan 1

Aloittaja AveLazio, 16.09.10 - klo:15:14

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 19 Vieraat katselee tätä aihetta.

rapevainaa

Canardian

Hyviä öitä! Oli loistava keskustelu, ja huomenna on loistava viikonloppu, ja pitääkin sen kunniaksi paistaa kananmunia, pekonia ja herkkusieniä. Nyt pitää kuitenkin vielä kuunnella PusiSusin biisi pari kertaa uudestaan.
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

Canardian

Lainaus käyttäjältä: vaeltava aave - 17.09.10 - klo:14:21
Tässä vähän kevyempää mietittävää: Jos viisi foorumin jäsentä lähtee pois, mikäli yksi ei lähde, niin pitäisikö yhden lähteä?
Otetaan kissa vielä kerran pöydällä, koska Amanda tästä tuohtui.
Tämä lause on arvoton, ilman taidetta ja tiedettä. Oikestaan se ei ole edes väärin tai oikein, se vain on ärsyttävä, koska siinä ei ole mitään järkeä.
Jos joku lähtee foorumilta, niin se on tämmöiset arvottomat ihmiset, jotka sanovat näin arvottomia asioita.
Mun mielestä saa kiroilla, kehua ja haukkua täydestä sydämestä, ja sanoa ihan mitä vaan mikä on aitoa, tunteisiin perustuvaa tai järkevää. Mutta tämmöinen metapsykedeelinen käytös ei sovi mihinkään luokkaan.
Outomaan kansa lienee samaa mielipidettä asiasta?
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

Amanda

Lainaus käyttäjältä: Lumooja - 17.09.10 - klo:22:57

Vaeltava Aave voisi ihan julkisesti sanoa mitä haluaa sanoa, sillä ei privailu auta ketään. Täällä on asiantuntijoita jotka osaavat auttaa. Eikä edes halua taivuttaa sua mihinkään suuntaan, vaan näyttää mitä on mahdollista.

Sitähän hän tekee koko ajan. Kiitos muuten Lumolle, kun laitoit asiat järjestykseen!  Niin se on, hän joka provosoituu on syypää siihen, ettei se koskaan lopu.

Vaeltavalle aaveelle vielä myös julkisesti, kun tämän tien on valinnut: AveLazio eikä kukaan muukaan voi lähettää hänelle yksityisviestejä, koska hänellä on viestikielto päällä kaikille foorumilaisille  ::)

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: Lumooja - 18.09.10 - klo:00:30
[
Mun mielestä

saa kiroilla, kehua ja haukkua täydestä sydämestä, ja sanoa ihan mitä vaan mikä on aitoa, tunteisiin perustuvaa tai järkevää. Mutta tämmöinen metapsykedeelinen käytös ei sovi mihinkään luokkaan.

Outomaan kansa lienee

samaa mielipidettä asiasta?

jotenkin täällä on sivistynyttä porukkaa - mun mielestäni-  mutta minua on kismittänyt eniten se että kuuluisi henkilöitä, koulutusta ja arvostettuja ammatteja haukutaan ja pidetään purululuina ihan huvin vuoksi. Onpahan jonkinasteinen vainoharhaisuus.

Olen ateistii mutta miten jeesuksesta saadaan jatkuvasti pilkkaketjuja ja myös jumalasta. Onhan suurin osa kuitenkin uskovia ihmisiä ja lakikin haluaa jättää rauhaan tällaisten asoiden pilkkaamiselta.

Tutkitun tiedon vääristely ja leikittely sillä kuin omalla pippelillä. Mikä idea siinä on.
Toisten tollojen mielestä se on kyseenalaistamista. Ja katin kontit.
Kuitenkin olen huomannut että täällä oleva porukka ei pysty hankkimaan uutta perustietoa vaan se on luotava ihan omassa päässä ja sitä sanotaan luovuudeksi.

Tämän vain sanon että eilen mulle selvisi  että outomaa tulee muuttumaan. Mutta se menee velä syvemmälle hullujen hommaksi.  kaikkea ei ole vielä nähty.

Vittua ei saa mainita eikä saa kiroilla. Näin outomaa muuttuu tideyhteisöksi.

Jatkakaa jankkaamista. Viimeaikaisten , luotettavalta taholta taphtuneinen objektiivisten tutkimusten mukaan, voinemme olla samaa mieltä meitä askarruttaneesta kysymyksestä, että hauki lienee kala. Ensimmäistä kertaa tiedemaailma on onnistunut kyseenalaistamaan tämän pitkäaikaisen myytin.

karpalo

Samaa mieltä Q:n kanssa asioista. Pikkasen protestoin tota kuuluisien hklöiden arvostelua., jos sitä on esiintynyt, niin ei ole tarkoitushakuista.

Jospa lähtisi arvostelemaan "ei kuuluisan," saman kadun varrella asuvan Lehtosen tai Mäkisen tai Virtasen toimia, niin eihän kukaan semmosia tunnista, eikä ole kiinnostunut.

Tää on vähän tämmöistä, niinkuin Mediatouhu, pitää olla uutisarvoa.

Rahapajan tuotantopäällikkö on onnistunut kähveltämään isoja summia Euron ja Kahden Euron kolikkoina. Sitä voisi sanoa luovuudeksi., miten lie tapahtunut, joku teknisen korkeakoulun hoidokki varmaan osaisi ratkaista ja kertoa polliiseille.

Aurinko paistaa ja mieli on kirkas, lähdetäänpäs liikenteeseen.

rapevainaa

.
Olla moderaattori tällaisella foorumilla, se on rangaistus tämän puoleisessa elämässä
Pitää perehtyä teksteihin joissa sinänsä ei ole päätä ei häntää.

Joo, kyllä se on parempi ennen klo 24 panna sana vittu ja sitten kirjoittaa henkilökohtaisen varoituksen kielen käytöstä.

Tsemppiä lumooja ja kakki muut moderaattorit.
Sen on saanut minkä on ansainnut.

Kyllä tämä näinkin toimii ja tällaisesta foorumia tarvitaan.

karpalo

Niin moderaattori on ikäänkuin tuomari. Esim. jääkiekossa ja muissakin urheilulajeissa., jos ei kaikki mene hyvin niin pelin tuomitseva tuomari on myös jonkinlainen sylkykuppi.

Joissain arvostelulajeissa saatetaan kiukuspäissään sanoa näinkin :"Tuomari oli lahjottu"

Jos minä yrittäisin lahjoa Modea täällä., niin saisinko kirjoitella mitä vaan huuhaata ja haukkua toiset maanrakoon.

Nonniin., onneksi, ainakin luulen niin täällä on lahjomattomat modet.

Mutta.., mutta toisen kautta..., kukapa tietää, mitä kytköksiä JukriS & K:nit. on väsäillyt ?

JukriS on niin fanaattinen.., mitähän se maksaisi mulle lahjomaa, jos alkaisin toitottaa sen puolesta.

Pikkurahalla en lähde siihen hommaan, saa siinä niin saakelisti silmillensä kaikkea sontaa. Täytyy ihmetellä näitä yhden asian liikkeitä.

JukrikSellakin kotosalla kahvipöytäkeskustelu pyörii neutriinon ympärillä aivan varmaan. Välillä voi piipahtaa protoonin porstuaan ja sieltä taas elektroonin eteisen kautta ilmavaan tilanlaajennukseen.

allekirjoittanut

Lainaus käyttäjältä: postman - 18.09.10 - klo:11:37

Lainaus käyttäjältä: postman - 18.09.10 - klo:09:18

Samaa mieltä Q:n kanssa asioista. Pikkasen protestoin tota kuuluisien hklöiden arvostelua., jos sitä on esiintynyt, niin ei ole tarkoitushakuista.

JukrikSellakin kotosalla kahvipöytäkeskusteu pyörii neutriinon ympärillä aivan varmaan. Välillä voi piipahtaa protoonin porstuaan ja sieltä taas elektroonin eteisen kautta ilmavaan tilanlaajennukseen.

Oletettavasti moni kirjoittaja jättää aloituksensa tekemättä, koska on todennäköistä, että kirjoituksen sisällön (substanssin) arvioiminen ei ole muitten kirjoittajien ensisijainen pyrkimys, vaan he ryhtyvät arvostelemaan kirjoittavan henkilön mielenterveyttä.

Pyydän anteeksi tietoista yleistystäni.

allekirjoittanut

Lainaus käyttäjältä: outopoika - 18.09.10 - klo:12:32
Lainaus käyttäjältä: postman - 18.09.10 - klo:11:37

Lainaus käyttäjältä: postman - 18.09.10 - klo:09:18

JukrikSellakin kotosalla kahvipöytäkeskusteu pyörii neutriinon ympärillä aivan varmaan. Välillä voi piipahtaa protoonin porstuaan ja sieltä taas elektroonin eteisen kautta ilmavaan tilanlaajennukseen.

Oletettavasti moni kirjoittaja jättää aloituksensa tekemättä, koska on todennäköistä, että kirjoituksen sisällön (substanssin) arvioiminen ei ole muitten kirjoittajien ensisijainen pyrkimys, vaan he ryhtyvät arvostelemaan kirjoittavan henkilön mielenterveyttä.

Pyydän anteeksi tietoista yleistystäni.

Onko kyseessä filosofinen dilemma kysyttäessä, miksi ?

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä