Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Lukevatko ns. ateistit enemmän Raamattua kuin uskovaiset - miksi?

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 20.10.10 - klo:14:59

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 10 Vieraat katselee tätä aihetta.

Canardian

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 21.01.11 - klo:14:38
Ilmeisesti ne eivät tarvitse mitään aivojen ulkopuolista energiaa, eli voit katkaista kaulasta verisuonet ja aivot senkun vain tuottaa ajatuksia ja energiaa!
Ei ajatukset tarvi mitään säiliötä. Jos joku vaikka kuolee hänestää jää muisto, ajatus. Tämä muisto voi olla ihmisen aivoissa, eläimien aivoissa, esineissä mitä hän on tehnyt, kirjoissa mitä hän on kirjoittanut, ja vaikka kaikki nuo eivät olisi, se ajatus olisi silti olemassa.

Monesti olenkin kokenut että kuolleet säveltäjät ovat lähettäneet minulle ajatuksia, joiden mukaan olen sitten soittanut. Silloin olen täysin tietoinen että se ei ole minun sävellys, enkä osaisi niitä soittaa suoraan. Toisaalta sit taas kun ajatus tulee pyhästä hengestä, se on tavallaan minun sävellys.
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Lumooja - 21.01.11 - klo:15:52
. Monesti olenkin kokenut että kuolleet säveltäjät ovat lähettäneet minulle ajatuksia, joiden mukaan olen sitten soittanut. Silloin olen täysin tietoinen että se ei ole minun sävellys, enkä osaisi niitä soittaa suoraan. Toisaalta sit taas kun ajatus tulee pyhästä hengestä, se on tavallaan minun sävellys.

Minullekkin kuolleet ovat lähettäneet milloin mitäkin. postilaatikkooni on saattanut tulla jo kuolleitten postia ym. Muistan, kun rakas isäni kuoli v.1951, niin hänen sähkölaskujaan äitini maksoi vielä vuosikymmenet. Niitä vaan tuli, niinkuin Kepulaisille faxeja.

Pyhä henki ei ole lähetellyt mulle mitään. Tänään kun matkustimme vaimon kanssa liiketalon hississä ylöspäin , niin joku Paha Henki, siis pahanhenkinen tai hajuinen kaveri kyllä huohotti henkosiaan ilmoille nenämme edessä.

THL tiedottaa

Lumooja!

Taidat olettaa, et täällä kirjoittavista ainakin joku olis täysissä järjissään.

Ole huoleti. EI OO.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 21.01.11 - klo:16:25
Lumooja!

Taidat olettaa, et täällä kirjoittavista ainakin joku olis täysissä järjissään.

Ole huoleti. EI OO.

Hyvä THL, olen samaa mieltä. Tänne kirjoittavista jotkut pääsevät kuitenkin puolikuntoisten kastiin.

Joskus tuntuu, että Lumoojalla on siihenkin kirittävää, sellaisia sen postaukset toisinaan ovat, kaikella kunnioituksella, nyt se kyllä suuttuu, mutta noista henkien lähettämistä yhteydenotoista ei voi olla montaa mieltä?

THL tiedottaa

Onks Lumooja sun mielestäs kokokuntoinen?

Vähän niinku joskus sanotaan, et joku on täys kapteeni.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Canardian

Lainaus käyttäjältä: postman - 21.01.11 - klo:16:29
mutta noista henkien lähettämistä yhteydenotoista ei voi olla montaa mieltä?
Voi toki, ja valitettavasti on vieläkin olemassa ihmisiä jotka ovat eri mieltä asiasta.
Erimielisyys johtuu vain siitä että he eivät tiedä asioista, ja usein eivät halua edes oppia, ja sitten uskovat kaikkeen huuhaaseen ja kertovat muille että ei sitä voi tietää, koska eivät hekään tiedä koska eivät jaksa vaivautua ajattelemaan ja ottaan asioista selvää.

Patu

Lainaus käyttäjältä: Lumooja - 21.01.11 - klo:15:52
Ei ajatukset tarvi mitään säiliötä.

Minulla kyllä ne on säiliössä tai oikeastaan tallessa. Joskus kun ehtii käyn niitä läpi ja hävitän turhia ajatuksia.

Minulla on yksi kaveri jonka kanssa vaihdamme ajatuksia.. Kaverilla on paljon tallessa esim. C.G. Jungin ajatuksia, en tiedä mistä se on ne saanut, ja minä olen saanut vaihdossa muutaman.

Sen ajatussäilön pitää olla umpimetallia, räyhähenget ja mustat enkelit tuppaa yrittää varastaa nitä ajatuksia. Minulla on niin huonoja ajatuksia että minut ovat jättäneet rauhaan.

Sadeca

Lainaus käyttäjältä: Lumooja - 21.01.11 - klo:10:26
Ei ole, koska gnostilaisuus on tieteen seuraava askel. Nykyajan teoreettinen fysiikka on jo aika lähellä löytämässä sitä pyhää henkeä, osittain empiirisesti higgs bosonin kautta, osittain teoreettisesti 11. ulottuvuuden membraamien kautta. Kun molemmat ottavat seuraavan askeleen, jää jäljelle vain ajatus joka jatkuvasti luo uutta energiaa, energiaa joka manifestoituu ensin hiukkasina. Jumala ei ole sama asia kuin tämä pyhä henki, jumala on huuhaata ja tiedon puutteesta johtuva käsite.
Laitanpa minäkin tänne vähän saivarreltavaa huuhaata. Ensinnäkin ilmoitan kuuluvani Patun kolmen ryhmän kategoriassa (ihan oikea ryhmitys mielestäni) siihen ensimmäiseen, niihin uskoviin. Uskon siis sekä henkimaailmaan, jumaliin että luonnonhenkiin. Raamattua en lue, monta kertaa olen aloittanut mutta en koskaan päässyt edes vanhan testamentin loppuun ja en missään tapauksessa usko että se olisi väärentämätöntä jumalan sanaa ja sanasta sanaan paikkansa pitävä.
En myöskään usko että usko pelastaa yhtään ketään minnekään "taivaan valtakuntaan". Vaikka sitä kuoleman jälkeistä elämää mielestäni onkin, niin samaan paikkaan se ateistikin pääsee. Tietoisuuden kehitys ja se miten nopeasti pystyy käymään läpi viimeksi eletyn elämänsä opetukset määrää sen kuinka nopeasti sen tuonpuoleisen elämän eri sfäärit (emotionaalinen, mentaalinen ja kausaalinen) käydään läpi.

Ajatus ei todellakaan pysty luomaan mitään energiaa joka ensin manifestoituisi hiukkasina, kuten Lumooja sanoo. Ajatus pystyy sen sijaan muovaamaan ja siirtämään jo olemassa olevaa energiaa. Ei ole olemassa mitään aineetonta energiaa vaan kaikki energia on materiaa. Energia ei voi koskaan hävitä, siirtyä ja muovautua vain. Fyysinen materia on myös energiaa, vain tiiviimpää kuin hienojakoisempi näkymätön energia. Näkymätön materia (energia) on magneettista ja eri laatuiset energiat vastaavat toisiinsa. Siinä mielessä ihminen on itse kehittymässä oleva jumala että se ajatuksillaan ja tunteillaankin pystyy kutsumaan luokseen vastaavaa energiamateriaa. Pahojen ilkeiden ajatusten tunnemateria vetää siis luokseen lisää sen laatuista energiaa. Mentaalinen ajatus mentaalista energiaa. Ihminen muodostaa siis suurelta osaltaan itse omilla valinnoillaan sen mitä hän on koska energia seuraa ajatusta.

Mukaansa syntyessään taas kerran ihminen saa eväät sellaisina energioina että hän pystyy kehittymään ja jatkamaan siitä mihin edellisessä elämässään jäi.

Usko ei ole tietoa ja ihminen voi vain valita niistä teorioista joita jo on, ne jotka selittävät eniten ja mahdollisimman kattavasti kaiken olevaisen, niin fyysisen kuin psyykkisenkin. Harva ihminen on sillä tasolla että pystyisi itse toteamaan jonkun teorian ehdottomasti paikkansa pitäväksi. Olemme siis sen tiedon varassa mitä ne kehittyneimmät ihmiset ovat aikojen saatossa meille jättäneet. Ajattelen kuitenkin että on ollut ihmisiä joiden tieto on korkeampaa ja oikeampaa kuin se minne tiede on tänä päivänäkään ehtinyt.

Canardian

Energia on myös lämpöä, radioaaltoja, säteilyä, yms..., eli ei energian tarvi olla materiaa.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Lumooja - 21.01.11 - klo:19:01
Energia on myös lämpöä, radioaaltoja, säteilyä, yms..., eli ei energian tarvi olla materiaa.

Energia on myös Hevosvoimia. Nykyään vaan Hevosia tulee vastaan harvakseltaan.

Google haulla energiaa ilmestyi tämmöinen:

Salamat
Salamointia Romaniassa (PD)Käännetty versio

Salamat esiintyvät tietyllä säällä, jolloin ilmakehässä on tietty paineen vaihtelu. Ensin energiaa räjähtää alhaalta ylöspäin nopeasti kohti vähemmän tiheää aluetta, ja tämä tiheä energiapulssi putsaa atomien
ytimistä avautuvaa energiaa mukaansa ylöspäin kohti vähemmän tiheää aluetta.

Tämän energisen pulssin energiakimput avautuvat itse energiaa eteenpäin. Nyt yksi tässä energiaeturintamassa oleva energiakimppu osuu jonkin atomin ytimeen ylempänä, ennen kuin varsinainen energiapulssi ennättää sinne asti. Se saa sieltä räjähtämään nopeasti todella paljon energiaa. Tämä energia ohjautuu myös kohti vähiten tiheää aluetta, joka on nyt alhaalla, mistä energiapulssin eturintama (pilottiaalto)on putsannut energiaa mukaansa ylöspäin. Tämän takia varsinainen salama iskee vastapalloon kohti alhaalta avautunutta energiapulssia.

Katso myös tsunami 2004 -aihe geologiasta.

Viuhkasalamoita esiintyy yläilmakehässä, ja niissä vapautuu todella hurjasti energiaa viuhkamaisesti ylöspäin. Mysteeri nykyfysiikalle?

Ajatellaanpa, että maapalloa kohti tulee avaruudesta energia-aaltoja, joiden energiset energiakimput kohtaavat maapallosta avautuvia energiakimppuja. Maapallosta tulevat energiakimput putsaavat maapalloa
kohti tulevista energiakimpuista avautuvia energia-aaltoja mukaansa poispäin maapallosta. Nyt maapalloa kohti tulevat energiakimput eivät töni toisiaan erilleen samassa suhteessa kuin laajenevat, ja näin ne lähestyvät toisiaan liikkumatta toisiaan kohti.

Maapalloa kohti tulevat energiakimput yhdistyvät energisemmiksi energiakimpuiksi. Samalla ne itse putsaavat yläilmakehän atomien ytimistä avautuvia energia-aaltoja mukaansa kohti maapalloa. Jossakin vaiheessa yksi tuossa energiapulssissa oleva energiakimppu osuu juuri jonkin ilmakehän atomin ytimessä olevan kolmiulotteisesti laajenevan energiakeskittymän keskustaan.

Se saa siitä räjähtämään hurjasti energiaa kohti ylhäällä olevaa vähemmän tiheää aluetta, mistä energiapulssi itse on juuri putsannut energiaa mukaansa kohti maapalloa. Kohti maapalloa tulevan energiapulssin liikkeen aikana ne atomien ytimet, joista energiapulssi putsasi energiaa mukaansa,
ovat ehtineet työntyä siten poispäin maapallon keskustasta, että nyt ylöspäin voimakkaasti räjähtävä energia leviää viuhkamaiseksi.

Entä miten helposti pallosalamat selittyvätkään ajatukseni avulla?
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

Vanha versio

Salamat esiintyvät tietyllä säällä, jolloin ilmakehässä on tietty paineen vaihtelu. Ensin energiaa räjähtää alhaalta ylöspäin nopeasti kohti vähemmän tiheää aluetta, ja tämä tiheä energiapulssi putsaa atomien ytimistä avautuvaa energiaa mukaansa ylöspäin kohti vähemmän tiheää aluetta. Tämä energinen pulssi avautuu itse energiaa eteenpäin, ja näin yksi tässä energiaeturintamassa oleva energiakimppu osuu jonkin atomin ytimeen ylempänä, ennen kuin varsinainen energiapulssi ennättää sinne asti, saa sieltä avautumaan nopeasti todella paljon energiaa, ja tietysti tämä energia ohjautuu myös kohti vähiten tiheää aluetta, joka on nyt alhaalla, mistä energiapulssi ja sen eturintama on putsannut energiaa mukaansa ylöspäin. Tämän takia varsinainen salama iskee vastapalloon kohti alhaalta avautunutta energiapulssia.

Viuhkasalamoita esiintyy yläilmakehässä, ja niissä vapautuu todella hurjasti energiaa viuhkamaisesti ylöspäin. Mysteeri nykyfysiikalle? Ajatellaanpa, että maapalloa kohti tulee avaruudesta energia-aaltoja, joiden energiset energiakimput kohtaavat maapallosta avautuvia energiakimppuja, jotka putsaavat maapalloa kohti tulevista energiakimpuista avautuvia energia-aaltoja mukaansa poispäin maapallosta. Nyt maapalloa kohti tulevat energiakimput eivät töni toisiaan erilleen samassa suhteessa kuin laajenevat, ja näin ne lähestyvät toisiaan liikkumatta toisiaan kohti. Voisi ehkä ajatella, että suoraan kohti maapalloa kohti tulevat energiakimput yhdistyvät ja saapuvat niin energisenä pulssina, että tuo energia-aalto putsaa yläilmakehän atomien ytimistä avautuvia energia-aaltoja mukaansa kohti maapalloa, ja jossakin vaiheessa yksi tuossa energiapulssissa oleva energiakimppu osuu juuri jonkin ilmakehän atomin ytimessä olevan kolmiulotteisesti laajenevan energiakeskittymän keskustaan, ja saa siitä räjähtämään hurjasti energiaa kohti ylhäällä olevaa vähemmän tiheää aluetta, mistä energiapulssi itse on juuri putsannut energiaa mukaansa kohti maapalloa. Kohti maapalloa tulevan energiapulssin liikkeen aikana ne atomien ytimet, joista energiapulssi putsasi energiaa mukaansa, ovat ehtineet työntyä siten poispäin maapallon keskustasta, että nyt ylöspäin voimakkaasti räjähtävä energia leviää viuhkamaiseksi.

Savor

Hän elää..., ja voi hyvin.

Kiitos siitä Tiedemaailmalle ja koko Universaalille ymmärrykselle.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä