Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Puoluekentät suuren murroksen edessä?

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 25.10.10 - klo:09:59

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 22 Vieraat katselee tätä aihetta.

Sini

Outomaallahan on mukavia ajatuksia eduskuntavaaleista. Monella muulla foorumilla on täysi riitely ja syyttely päällä; lehdet... tv-ohjelmat... eräs naispuolinen uutistenlukija oli pukeutunut täysmustaan  ::)

Patu

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 19.04.11 - klo:14:05

Usein on tullut mieleen Sadeca ja että miksihän lakkasi kirjoittelemasta.

Minä koin asian näin: ensin Sadeca iloitsi kun kerroin olevani tosikko.
Sitten kun olin tosikko enkä arvostanut paskapuhetta asian seassa, Sadeca vaati leppoisampaa asiapuhetta.
Ja lähti paremmalle? foorumille.
Muistaakseni hermostuin tuon Ässän jorinoista.
Voin rauhoittaa Sadecaa että sille foorumille en ilmesty.

Kun jo nyt sanot jännittäväsi seuraavia eduskuntavaaleja et kai povaa ennenaikaisia vaaleja? Niillähän on tapana ollut ratkaista poliittiset umpikujat.

Canardian

Kyllä vaalit voisi pitää uudestaan, koska tällä vanhalla systeemillä ne jotka paransi tulostaan edellisestä kerrasta ei saanut mitään lisä karmapisteitä siitä. Karmapisteytys voisi mennä niin että 1 ääni laskee 1 karmapisteen, ja 1 paikka lisää edellisistä vaaleista laskee 10000 karmapistettä. Näin ollen PSllä olisi 559342+340000=899342 karmapistettä, ja Kokoomuksella 598369-60000=538369 karmapistettä.
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

Patu

Siis sovellettuna urheiluun: paras ei voita jos hän oli edellisessäkin kilpailussa paras koska hän ei parantanut ollenkaan, vaan voittaja on kakkoseksi tullut jos hän oli edellisessä kisassa kymmenes. Hän paransi eniten.

Canardian

Urheilussa se menee juuri päinvastoin, koska siellä ei muut äänestä voittajasta. Paitsi tuomarit joissakin lajeissa. Esim. mäkihypyssä ja voimistelussa tuomarit antavat näitä tyylipisteitä, jotka vastaavat eduskuntavaalien nousupisteitä, sillä siinähän se tyyli on.

Tiistai

Lainaus käyttäjältä: Patu - 19.04.11 - klo:19:42

Muistaakseni hermostuin tuon Ässän jorinoista.
Voin rauhoittaa Sadecaa että sille foorumille en ilmesty.

Voi, meillä on niin väljää, että kyllä mahtuu ja voi vältellä yhteentörmäyksiä.. vai oliko se juuri päinvastoin juuri väen vähyyden takia :)  

Sadeca hoi, kävitkö äänestämässä?

Jolly Jumper

Hihkui Jyrki aivan Timona
suurta voittoaan kun
tuli ääniä aivan simona.

Vois onnesta nyt koinia
Merviä kai tämän  kerran
jos ei olis tuota pirun Soinia
meni pieleen karvan verran.

Canardian

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Lumooja - 19.04.11 - klo:22:09
Tää on aika hyvä video:

http://www.youtube.com/watch?v=0a4FKWudNfI&NR=1

Onko, pystytkö enää parempia linkkaamaan ? En nimittäin "aika hyviä" avaa ollenkaan. Mut en paljon muitakaan.

Patu

Minulla on aika lailla sama kanta.
Sen kerran kun olen noita youtubeja katsonut olen huomannut kuinka heikko hyötysuhde sillä ajankäytöllä on.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä