Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Suomalaisten juuret

Aloittaja AveLazio, 09.01.11 - klo:21:10

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 16 Vieraat katselee tätä aihetta.

Patu

On se hyvä että Ave lopetti nimittelyn.
Sotilaan sanaan voi (pitää) aina luottaa.

karpalo

#251
Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 29.05.12 - klo:14:49
jaska, luin "artikkelisi". Miksi kirjoitat noita Wikipedia-juttuja? Etkö itse ole selvillä asiasta? Sunhan pitäis muka olla lingvisti. Hehe.

Mitä muuten meinaat sanomalla jotakin lingvistiksi? Onko se moite vai meriitti? Sitä olen tykönäni pällistellyt?

Tunsin aikoinaan yhden Lindqvist nimisen kaverin, etunimi Simo. Hän, jos jossakin maailmassa näkee tämän postauksen, niin terviissiä lähettäisin, todella hyvä kaveri olit, Simo Lindqvist.
Harvemmin tämän päivän ns "minä, minä, minä" - marketing porukassa on enää samantasoisia yksilöitä.

Mutta, jos et elä enää, niin sielu sitten Herran haltuun, tottakai.

Outomaa



Niin, lupaukset voivat unohtua ja kuka sitä antaa herjata itseään vastaamatta. Jopa Jaskalta olen jo poistellut lauseita, mutta ne jäljelle jäävät kyllä tasapainottavat vastaukset niihin..

Miksei opita (uudelleen) keskustelemaan vähättelemättä toisiamme?  :-\
"Nothing in the world is ever completely wrong. Even a stopped clock is right twice a day."   — Paulo Coelho (Brida)

THL tiedottaa

Vähättelemättä?

Jos ihan tosissani olisin, kirjoittaisin sellaiset vähättelyt, että pyllyllenne lentäisitte.

(Kerran, pyydettäessä, näin tein, ja kaveri meni moneksi päiväksi sanattomaksi.)

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

karpalo

#254
Lainaus käyttäjältä: Outomaa - 01.06.12 - klo:13:14


Niin, lupaukset voivat unohtua ja kuka sitä antaa herjata itseään vastaamatta. Jopa Jaskalta olen jo poistellut lauseita, mutta ne jäljelle jäävät kyllä tasapainottavat vastaukset niihin..

Miksei opita (uudelleen) keskustelemaan vähättelemättä toisiamme?  :-\

Saapikos sitten liioitella positiivisessa mielessä toinen toistaan ? Meneekö imeläksi mielistelyksi? Pitäisikö tuota kokkeilla, ei ainakaan luulisi olevan haittaa Foorumin tason kannalta?

PS.

Meikäläinenkin on postausten määrän osalta vain noin yks /kolmasosa THL:ään verrattuna.

Miksi ei voisi siis sanoa suoraan, että THL onkin kunkku?


THL tiedottaa

Voi, tietysti voi noinkin sanoo, mut ihan oikeesti mää oon keisari.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Outomaa



Ei tätä muuten kuin huumorilla kestä :P Tai edes pelasteta.

Jos valita saisi, niin sitten mieluummin Kulman takaa ehdottama kehu ja mielistely, siirapista nyt ei oikein tykkää, mutta hunajaa menee!

Kyllä kai sen tietää, mikä on kohtalaisesti totta ja jos vaikka erehtyy vähän uskomaankin, niin kenelle se kipeää tekee? ;)
"Nothing in the world is ever completely wrong. Even a stopped clock is right twice a day."   — Paulo Coelho (Brida)

risto

Lainaus käyttäjältä: Outomaa - 01.06.12 - klo:13:14

Miksei opita (uudelleen) keskustelemaan vähättelemättä toisiamme?  :-\

TYhjästä on paha nyhjästä

.

Patu

Lainaus käyttäjältä: Outomaa - 01.06.12 - klo:13:14

Miksei opita (uudelleen) keskustelemaan vähättelemättä toisiamme?  :-\

Kaikki ei opi.
Pitäisikö ne jotka ei opi potkia pihalle vai pitäisikö niiden, jotka ovat oppineet, perustaa oma foorumii.

AveLazio

patu, miksi kirjoitat ketjuun, jonka aiheesta et tiedä mitään!

Eiköhän meno tässä pikku hiljaa rauhoitu. Kun AveLaziokaan ei enää nimittele ketään...
At a narrow passage there's no brother, no friend

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä