Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Suomalaisten juuret

Aloittaja AveLazio, 09.01.11 - klo:21:10

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 23 Vieraat katselee tätä aihetta.

AveLazio

#270
Lainaus käyttäjältä: Patu - 02.06.12 - klo:08:45
Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 01.06.12 - klo:20:53
Minä olen täällä sheriffi. Sinä itkevä konna. Häpeäpä nyt jo...

On se vaan hyvä ettet ruvennut nimittelemään.
Olen aina kunnioittanut miestä joka pitää sanansa. Siksipä en AveLaziota kunnioita.

patu, lopeta tuo itkeminen, niin sinua ei tarvitse sanoa itkijäksi! Kuten nyt...

Esmerkix esitti edellä joukon tärkeitä kysymyksiä. Olisin itse voinut esittää samoja. jaska vastaili taas Wikipedia-tason "tiedoilla".

Ymmärrä jaska, että sinä et tiedä genetiikasta MITÄÄN. Yritä nyt vain jauhaa sitä mordvaa ja udmurttia. Eikä siitäkään näytä mitään tulevan. Mut älä sure, Suomessa on muitakin työttömiä. ;D
At a narrow passage there's no brother, no friend

AveLazio

Anteeksi, jaska, että olin noin tyly sinulle. Yritän tosissani välttää sitä jatkossa. Vaikka sinä varmasti jatkat vittuilasi. Silti. Saat löysää tässä.
At a narrow passage there's no brother, no friend

risto

.
Ave, sä toistat itseäsi kuin joku vitun vinyyli.
Sinäkään et tiedä genetiikasta mitään.
Sun kannattaa keskittyä kuolemattomuuden tutkimiseen.
Sä olet siinä hyvä.

Sini

Lainaus käyttäjältä: Tomaatti I Suuri - 02.06.12 - klo:13:37
.
Ave, sä toistat itseäsi kuin joku vitun vinyyli.
Sinäkään et tiedä genetiikasta mitään.
Sun kannattaa keskittyä kuolemattomuuden tutkimiseen.
Sä olet siinä hyvä.

Kuolemattomuuden tutkiminen on ihanaa; suosittelen kaikille!

AveLazio

Rape, en usko, että ees tiiät, mitä on genetiikka. Tai kuolemattomuuden valmistelu.
At a narrow passage there's no brother, no friend


risto

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 02.06.12 - klo:14:49
Rape, en usko, että ees tiiät, mitä on genetiikka. Tai kuolemattomuuden valmistelu.

Ei tietenkään. Jos ihminen lukee cumlaude arvosanan kiitettävästi Helsingin Yliopistossa, niin eihän se ole mitään Tampereen suomenkielen tohtoritutkinnon kanssa.

mistä tuo valmistelu tuli. Eilen tuli varhaisten faaroitten kuolemattomuu retkestä pyramidin sisään.


risto

Lainaus käyttäjältä: Sini - 02.06.12 - klo:14:47

Kuolemattomuuden tutkiminen on ihanaa; suosittelen kaikille!

Mä yritän ottaa tästä elämsätä sen irti minkä saan.
En nyt vaan  suunnittele tuonpuoleisia retkiä. Menkää ja kertokan mullekkin sitten. Sillä aikaa mä lannottelen jatkuvasatoisia mansikoita kasvihuoneessa.

AveLazio

Kuten puhuimme puhelimessa, sinä päihität minut genetiikasssa. Antaudun. Päihitä myös jaska. ;D
At a narrow passage there's no brother, no friend

risto

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 01.06.12 - klo:20:53
Minä olen täällä sheriffi. Sinä itkevä konna. Häpeäpä nyt jo...


Kun katselen nettiä, mitä geenikartoitus esim kertoo ihmisen ihmislajin kehityksestä, voin sanoa että tämän ainoa elämän voisi viettää paremminkin kuin jankkaamalla idiootti Aven persoonaa.
Suomalaisten juuret totta kai on mielenkiintoinen asia, mutta montako lausetta asiaa on tullut tähän ketjuun. On räpätetty ihan jostain muusta ja arvatkaa mistä.


Siperia ihmisen lähtöpaikkana


Siperia mainitaan  monessa ihmislajin leviämispaikkana. Satuu olemana iso alue ja solmukohta kun ihmisen kaltaiset otukset levisivät Afrikasta Amerikan suuntaan ja jopa Austaraliaan.

Denisova hominins (/dɪ̈ˈniːsəvə/), or Denisovans, are Paleolithic-era members of the genus Homo that may belong to a previously unknown species of human. In March 2010, scientists announced the discovery of a finger bone fragment of a juvenile female that lived about 41,000 years ago, found in the remote Denisova Cave in the Altai mountains in Siberia, a region also inhabited at about the same time by Neanderthals and perhaps modern humans.[1][2] A tooth and toe bone belonging to different members of the same population have since been found.

Analysis of the mitochondrial DNA (mtDNA) of the finger bone showed it to be genetically distinct from the mtDNAs of Neanderthals and modern humans.[3] Subsequent study of the nuclear genome from this specimen suggests this group shares a common origin with Neanderthals, they ranged from Siberia to Southeast Asia, and they lived among and interbred with the ancestors of some present-day modern humans, with up to 6% of the DNA of Melanesians and Australian Aborigines deriving from Denisovans.[4][5] Similar analysis of a toe bone discovered in 2011 is underway.[6]




risto

.
Tässä jutussa kerrotaan että Polynesialaiset olisivat saaneet alkunsa Kanadan rannikkoalueen intiaanista.

http://users.on.net/~mkfenn/page3.htm

Suunnittelu ja tapa valmistus seuraavista esineitä kantavat silmiinpistävä yhdennäköisyys:

Tahitian ja Haida kivi sekoittimet ovat lähes identtiset.

Stone kulhot löytyy Kaua'i ja kivi kulhot löytyy Bella Coola laaksoa aiemmin kulttuuri ovat hyvin samankaltaisia​​.

Maori ja NW Coastal Intian sodan seuroille molemmilla on ammottava vihainen suu aihe kahva.
Tatuointi työkalusarja muotoilu kertoo Polynesian pakki johdettu Haida tatuointi työkoneita.
Kala koukku rakenne on lähes sama.

Kala koukku riipukset ovat myös samanlaiset,

Harppuuna päät ovat samanlaisia

Petroglyphs ovat samanlaisia​​.

Hengellinen kaiverruksia kuten Tiki on hämmästyttävän samanlainen molemmissa kulttuureissa.

Suuri toteemi pylväät lukuja päällekkäin toistensa kanssa heidän kielensä törröttää ovat yleisiä sekä Maori ja Haida kulttuureista.

Haida ja Marquesas-saarten kaiverruksia on samanlaiset muotoiset silmät ja suut.

Carvings noin rakennuksen sisään, jossa jalat muodostavat holvikäytävä.
Käytäntö inlaying paua kuoren silmiin luvuista on tyyliä käytetään molemmissa kulttuureissa.
Maori sota kanootteja ovat rakenteeltaan samanlaiset ja Kwakuitl kanootteja.

Käyttö calabashes sijasta keramiikka vedestä on yhteinen molemmille Cultures.

Tyyli punonta on Calabash haltijoiden on myös samanlainen.

Käyttö kuuma kiviä höyryä ja laajentaa kanootteja, harjoitetaan sekä Maori ja Kwakuitl.

Maa uunit käyttävät molemmat kulttuurit

Ainutlaatuinen käytäntö hankausta nenäänsä keinona tervehdys käytetään sekä Maori ja jotkut heimot Kanadan NW. Tämä viittaa selvä kulttuurinen ja henkinen yhteys.

Käyttö glottal pysäkki puheessa on samankaltainen mm, Havaijin ja Haida Gwai'i.
Käytäntö pään epämuotoisuus pikkulapsille ei harjoitettu NW rannikolla, koska se on joissakin osissa Polynesiassa.
Polynesialaiset ja NW Coastal intiaanit ovat samanlaisia ​​veressä: Ei B, korkea, korkea M, korkea R2, kohtalainen Fya.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä