Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Afrikassa ja Lähi-Idässä tehdään historiaa

Aloittaja THL tiedottaa, 02.02.11 - klo:14:54

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 13 Vieraat katselee tätä aihetta.

Toope

#1020
Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 04.07.14 - klo:10:14
Lainaus käyttäjältä: Toope - 04.07.14 - klo:00:44
Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 04.07.14 - klo:00:14
Toope yrittää varsinaisena valtiotieteiden eksperttinä.. sodasta ja niiden syistä ei tunnu tietävän yhtikäs mitään..

Pidetään ne henkilökohtaisuudet ihan omana tietona, ok?

Me keskustelemme asioista.
Me?

Monenko sivupersoonan kanssa?

--------------------------

Eli suomeksi:

Mikä tuossa Tiistain viestissä kohdistuu sinuun henkilönä??

Onko kyse siitä, että et erota toisistaan henkilöön kohdistuvaa arvostelua Outomaahan kirjautuneen Toopen kirjoittamien viestien sisältöön kohdistuvasta kritiikistä?

Onko sinun Mikki Hiiri -korviasi otettu liian usein täällä esiin?

Ai, mutta kyllä ne ovat söpöt, etkö voisi laittaa tänne niistä kuvia joka päivä? Niin, vaikka useita, heti aamulla viiden aikaan ensimmäinen kuva, minä niin tykkään niistä.

:D

Tuollaista kommentointia vähän kritisoinkin. Ei kenelläkään teistä ole pakko vetää asioita henkilökohtaisuuksiin, se on oma valintanne. Tarkoitin sanalla "me" muutamia keskustelijoita, jotka toisista poiketen pysyvät asiassa menemättä henkilökohtaisuuksiin.

Voisinhan minäkin julistaa "Tiistain" olevan tyhmä, koska on käynyt vain ojankaivajaopiston, ruotsinkielisellä stipendillä, mutta en lähde tällaiseen kommentointiin. Ei minua teidän persoonanne kiinnosta, ainoastaan mielipiteenne. Keskitytään vain näihin keskustelunaiheisiin ilman henkilökohtaisuuksia, jookos?
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

karpalo

#1021
Lainaus käyttäjältä: Toope - 04.07.14 - klo:21:52
.............


Toope, ei ollut sinulta mikään "Vuoden Postaus"

Meni hieman alta riman, siis lätyskäksi koko asiantynkä.
..............

Afrikassa tehdään asiaa, mutta mitä asiaa, tuosta voit Toope  jatkaa jos haluat. Omasta mielestäni Afrikassa tehdään asioita, mutta tehdään paljon  väärin. Miksi eivät ymmärrä, että heidän kaikkien kansakuntien etu siellä keskenään olisi olla tappelematta ?

Onko se niin vaikea asia ymmärtää.?

PS. tottakai asetehtaat myyvät tavaroitaan, jos on halukkaita ostajia. Öljyrahoilla on heleppoa ostaa aseita. Varsinkin Venäjän Kalashnikovit ovat tuttua tavaraa Afrikan lapsisotilaiden käsissä.

Se siitä sitten ja seuraavat ensi viikolla.


Toope

#1022
Lainaus käyttäjältä: karpalo - 04.07.14 - klo:22:14

Afrikassa tehdään asiaa, mutta mitä asiaa, tuosta voit Toope  jatkaa jos haluat. Omasta mielestäni Afrikassa tehdään asioita, mutta tehdään paljon  väärin. Miksi eivät ymmärrä, että heidän kaikkien kansakuntien etu siellä keskenään olisi olla tappelematta ?

Onko se niin vaikea asia ymmärtää.?

Miksi sitten niin tappelevat? Miksi eivät kykene toteuttamaan tuota "kaikkien yhteistä pyrkimystä" olla tappelematta kuin arabit?

Se kulttuuri on asia, mistä olen puhunut. Maailmassa on olemassa epäonnistuneita kulttuureja, jotka eivät kykene toimimaan yhteiseksi hyväksi.

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Amanda

#1023
Lainaus käyttäjältä: Toope - 04.07.14 - klo:21:52

Voisinhan minäkin julistaa "Tiistain" olevan tyhmä, koska on käynyt vain ojankaivajaopiston, ruotsinkielisellä stipendillä, mutta en lähde tällaiseen kommentointiin.


Heh, ehkä osuit mustaan.. ojankaivajien suvusta olen peräisin eikä sen älynkään kanssa ole kaukaa haettu. Mitä sitä nyt metsässä kasvaneelta voi enempää odottaa. Kiitos, melkein imartelevaa :P

Ojankaivaja on Toopelle alinta kastia?
Mitä, jos yrittäisit ojankaivajana, tuskin pärjäisit.


Toope

#1024
Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 04.07.14 - klo:23:44
Lainaus käyttäjältä: Toope - 04.07.14 - klo:21:52

Voisinhan minäkin julistaa "Tiistain" olevan tyhmä, koska on käynyt vain ojankaivajaopiston, ruotsinkielisellä stipendillä, mutta en lähde tällaiseen kommentointiin.


Heh, ehkä osuit mustaan.. ojankaivajien suvusta olen peräisin eikä sen älynkään kanssa ole kaukaa haettu. Mitä sitä nyt metsässä kasvaneelta voi enempää odottaa. Kiitos, melkein imartelevaa :P

Ojankaivaja on Toopelle alinta kastia?
Mitä, jos yrittäisit ojankaivajana, tuskin pärjäisit.

Sanoin tuon vain esimerkkivi....luna, koska itse halveerasit edellä minua. Ei tässä henkilökohtaista ongelmaa ole, tarkoitukseni oli juuri huomauttaa siitä, että asiat kiistelevät, eivät henkilöt. Pahoittelen, jos olen loukannut sinua tai jotain toista, mutta en minäkään halua lukea henkilööni suuntautuvia kommentteja. Otan mielihyvin rankkaakin palautetta näkemyksistäni, mutta en pidä siitä, että henkilöäni lähdetään analysoimaan tietämättä mistään mitään. Näkemykseni toki ovat avoinna arvostelulle, kuten kaikkien muidenkin näkemykset.

Peace
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

sniper

Lainaus käyttäjältä: Toope - 04.07.14 - klo:23:17

Miksi sitten niin tappelevat? Miksi eivät kykene toteuttamaan tuota "kaikkien yhteistä pyrkimystä" olla tappelematta kuin arabit?

Se kulttuuri on asia, mistä olen puhunut. Maailmassa on olemassa epäonnistuneita kulttuureja, jotka eivät kykene toimimaan yhteiseksi hyväksi.

Eiköhän tuohon "Toope" ole yksinkertaisinta vastata jotenkin näin.

Kaikkien yhteistä pyrkimystä ei hyväksytä eikä voida tehdä niin koska nämä vahvimmiten aseistuneet  paskiaiset eli vallanpitäjät haluavat kaikki köyhät ja vastustajat pois jaloistaan kahmiakseen dinerot sun muut itselleen.

Kulttuureja mistä sä tuoltakin kulttuuria löydät?.

Tämä ei ole kaukana totuudesta.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

Suti

Lainaus käyttäjältä: Toope - 04.07.14 - klo:23:17

Se kulttuuri on asia, mistä olen puhunut. Maailmassa on olemassa epäonnistuneita kulttuureja, jotka eivät kykene toimimaan yhteiseksi hyväksi.


Ja arabikulttuuri (=/= muslimikulttuuri) on mielestäsi epäonnistunut kulttuuri.
Ymmärrän näkemyksesi, mutta kyllä arabikulttuurissa on hyväkin puolensa: sikäli kuin olen ymmärtänyt arabit kunnioittavat vanhempia ihmisiä.
päivä kerrallaan

sniper

Lainaus käyttäjältä: Sepe - 05.07.14 - klo:18:24
Ja arabikulttuuri (=/= muslimikulttuuri) on mielestäsi epäonnistunut kulttuuri.
Ymmärrän näkemyksesi, mutta kyllä arabikulttuurissa on hyväkin puolensa: sikäli kuin olen ymmärtänyt arabit kunnioittavat vanhempia ihmisiä.

Kyllähän se tietenkin näin on jos luettelet heidän traditionsa kulttuuriksi.

Itse olen vieläkin tätä mieltä: Kulttuureja mistä sä tuoltakin kulttuuria löydät?.

Olisi kait pitänyt Toopelle lisätä tällä hetkellä, mutta oletin, että kaikki tietävät jotta keskustelemme nykyajasta, siellä siis näillä tienoilla kukaan ei varmastikaan välitä tuon taivaallista kulttuurista.

Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

Toope

#1028
Lainaus käyttäjältä: Sepe - 05.07.14 - klo:18:24
Lainaus käyttäjältä: Toope - 04.07.14 - klo:23:17

Se kulttuuri on asia, mistä olen puhunut. Maailmassa on olemassa epäonnistuneita kulttuureja, jotka eivät kykene toimimaan yhteiseksi hyväksi.

Ja arabikulttuuri (=/= muslimikulttuuri) on mielestäsi epäonnistunut kulttuuri.
Ymmärrän näkemyksesi, mutta kyllä arabikulttuurissa on hyväkin puolensa: sikäli kuin olen ymmärtänyt arabit kunnioittavat vanhempia ihmisiä.

Kulttuurista tekee hyvää se, miten se parantaa jäseniensä elämän tasoa.

Niin, kyllähän romanikulttuurikin kuulemma arvostaa vanhuksia. Ei tämä silti välttämättä koske valkolaisia vanhuksia, joita ryöstetään. Yhteisöllinen moraali vaihtelee kohteen mukaan.

LainaaOlisi kait pitänyt Toopelle lisätä tällä hetkellä, mutta oletin, että kaikki tietävät jotta keskustelemme nykyajasta, siellä siis näillä tienoilla kukaan ei varmastikaan välitä tuon taivaallista kulttuurista.

Kulttuuri on se yhteiskunta, jossa elämme ja jonka arvoja noudatamme. Minä haluaisin kulttuuria, jossa vanhuksemme voisivat vapaasti käydä kaupassa ilman jonkun jengin ahdistelua. Nykyisen vapaan kasvatuksen, yksinhuoltajuuden, hajonneiden perheiden ja maahanmuuton vuoksi meillä vaan on noita notkujia, jotka ahdistelevat ja ryöstävät jopa mummoja. Ei ole hyvää kehitystä tuollainen.

En pidä yhteiskunnasta, joka tarvitsee enemmän poliiseja, mutta veikkaan yhteiskuntamme siirtyvän tuohon suuntaan maahanmuuton lisääntyessä ja arvojärjestelmämme rapautuessa samalla.

Laitan tästä kopion tuonne https://outomaa.kilpinenonline.net/smf/index.php?topic=4492.msg99851#new, koska vastaukseni ei minusta oikein kuulu tähän ketjuun.

Täällähän keskustellaan Lähi-idästä ja Afrikasta.
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

kromi

Toope!

Haluatko tulla toteamaan, miten vanhempien avioeron kokenut on tullut toimeen elämässään?
Entä haluatko, että esitän sinulle lasteni koulutodistukset? Hekin ovat avioeron kokeneita.
Ja miten on, pystytkö ihan oikeasti todistamaan nuo väitteesi todeksi?  

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä