Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 63 Vieraat katselee tätä aihetta.

Juha

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 01.07.14 - klo:17:24
(Sitä en vieläkään allekirjoita, että olisit typeryyksien ympäröimänä. No, tietenkään et ole maininnut, mitä paikkaa tai tilannetta tarkoitat ... ehkä kuitenkin sitä ympäristöä, mihin kirjoituksiasi laitat.)


Juu. Usarissa on kohtalaisen etenevää keskustelua joskus. Toisen näkökulma voidaan tajuta melko vähästä, jolloin ei tarvitse sekoilla niin paljoa.

Juha

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 01.07.14 - klo:17:29
Mikään vastauksistasi ei ollut sellainen, jota edellä hain.
Ei tällä ole onneksi suurta merkitystä.


Hyvä, ettei piiloleikeilläsi ole paljoa merkitystä.

jösses

Tämä on sikäli erikoinen foorumi, että melkoisen suuri osa viesteistä on muiden jäsenten arviointia ja diagnosointia. Olen jostakin kumman syystä alkanut ajelehtia virran mukana ja elää Outomaassa maan tavalla. Ajattelin lähteä uimaan vastavirtaan, mutta se ei tarkoita sitä, että jos minusta esitetään edelleenkin valheellisia tietoja, ettenkö puuttuisi niihin. Tai jos aletaan typerällä tavalla haastaa, niin tungen sen haasteen esittäjän kurkkuun takaisin. En kuitenkaan ala arvioida muita jäseniä samaan tapaan kuin täällä jatkuvasti tehdään. Aika vähän sitä olen tähänkin asti tehnyt, ellei kyseessä ole ollut syystä tai toisesta alkanut riitatilanne. Jos päreet palaa, niin olen kyllä esittänyt aika synkkiä arvioita opponenteistani.

Juha

#3683
Lainaus käyttäjältä: jösses - 01.07.14 - klo:17:37
Tämä on sikäli erikoinen foorumi, että melkoisen suuri osa viesteistä on muiden jäsenten arviointia ja diagnosointia.


On se ok, jos tehdään sopivassa kohtaa.
Edellytyksenä toki se, että jotain tolkullista saadaan aikaan, tai tolkullisuutta päin edistytään riittävän hyvin.

Luulen, ettei em:n pysty moni. KM pystyy. Tiedän kokemuksesta. On toki pahassa jumissa, mutta ei hulluile kielen päällä lepäävää kanssakäymistä solmuun.

THL saivartelee ja piilottelee. Ei siitä synny mitään. Rape käytännössä vätystelee.

sniper

Lainaus käyttäjältä: Juha - 01.07.14 - klo:17:23
Asiaa voi ajatella eri vinkkeleistä. Otetaan vaikka 2 merkittävää:
1.  Ympäristö ei kykene kuin pääasiassa typeryyksiin.

Juha. Säästän vain tuon ykkösen vastaukseeni. Voitko vastata tähän, että onko tuollainen ympäristö pitkäikäinen, luulen ettei ole. Tai siis näin kuka tai ken tuollaisen voisi hyväksyä? Löytyykö heitä?
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.


Juha

Lainaus käyttäjältä: sniper - 01.07.14 - klo:18:31
Lainaus käyttäjältä: Juha - 01.07.14 - klo:17:23
Asiaa voi ajatella eri vinkkeleistä. Otetaan vaikka 2 merkittävää:
1.  Ympäristö ei kykene kuin pääasiassa typeryyksiin.

Juha. Säästän vain tuon ykkösen vastaukseeni. Voitko vastata tähän, että onko tuollainen ympäristö pitkäikäinen, luulen ettei ole. Tai siis näin kuka tai ken tuollaisen voisi hyväksyä? Löytyykö heitä?


https://outomaa.kilpinenonline.net/smf/index.php?topic=4514.msg100047#msg100047
https://outomaa.kilpinenonline.net/smf/index.php?topic=4514.msg100050#msg100050

Kyllä tuo ympäristö passaa lähes kaikille. Olen tästä poikkeus, ja toki hyvä tietää mitä tästä voi päätellä.

Kyllä hyviä kommentteja on joskus. Esim lähiajalta: https://outomaa.kilpinenonline.net/smf/index.php?topic=4518.msg100046#msg100046. Loistoväite ja loistokommentti.

Suti

Kävin tänään ostamassa junalipun. VR:ltä.
En muista onko tämän kaupungin lipunmyynti lakkautettavien listalla. Rautakirjaan se kai menee jos lakkautetaan.
Rautakirja alkaa olla kohta kaiken jakelija. Passit, ajokortit, kohta varmaan posti, junaliput, .. ehkä lentoliputkin, Alko tietysti.
Tosin kioskit ovat aina pieniä. No, myydäään vain teräviä.

Tuli vaan mieleen.
päivä kerrallaan

sniper

Juha eiköhän se ole kumminkin niin, että ympäristö joka vain ja ainostaan tekee typeryyksiä tukehduttaa itse itsensä ajankuluessa.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

THL tiedottaa

.
(sniperiltä oivallinen huomio.)

Sepelle:

Kaipa se Ärrä sit lisää tiloja sitä mukaan, kun toiminnot sitä vaativat.

Kaikki mahdollinenhan ängetään nykyään nettiin.
Kohta, ehkä jo nyt?, kaikilla pitää olla se älykänny, tabletti tai joku muu mobiiliyhteyslaite, jotta pystyisi hoitamaan edes jonkin pienen yksinkertaisen asian.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Juha

Lainaus käyttäjältä: sniper - 01.07.14 - klo:18:49Juha eiköhän se ole kumminkin niin, että ympäristö joka vain ja ainostaan tekee typeryyksiä tukehduttaa itse itsensä ajankuluessa.


Törmäyksestä, josta on kuitenkin kyse:

Lainaus käyttäjältä: Juha - 01.07.14 - klo:18:20
Ok.

Jos sanoo jotain ideaa, niin sen voi jättää omaan arvoonsa. Se on jokaisen oikeus.

Jos joku ideaa lähtee kritoisimaan, osallistuu keskusteluun. Kai keskusteluun voi sitten muutkin osallistua. Myös se ideoija, sillä tätä myös odotetaan. Hänelle kommentti yleensä osoitetaan.

Tarkoittaa, että muiden vinkkelistä ajatukseni ovat usein täysin älytöntä, ja siihen liittyen tulee kommentteja. Kun niissä etenee, on vastassa typeryyttä. Ajatuksiini ei päästä, vaikka pyrin auttamaan. Miksi homma ei toimi?

Toimimattomuus rassaa montaa. En saa järkevää osallistumista kommenteille, ja muut pitävät kommentteja älyttöminä.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä