Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 12 Vieraat katselee tätä aihetta.

Juha


Juha

#3821

Kirjoitin tänään KR:oon jotain siitä, mitä haen ...


Ihmetyksen aiheita

Hienoa rakentaa käsityksiä sitä mukaa kun on jotain tuntumaa pohjalla, ja jopa ihan tuoretta. Miten ihmiset voivat ylipäätään pärjätä ilman tällaista minun tyylistä selkiyttelyä?



Jos joskus tieteellisemmän oloinen tai analyyttisen näköinen juttu puskee läpi tältä suunnalta, on perusmotiivina vähän edellämainittu tms. Kannattaa tietää se, mistä tarkoituksesta käsin kukakin kirjoittaa.

Tarkoitukset ovat pitkälle yhtenemättömiä, ja tämä koetaan myös haitaksi, jolle en itse voi tehdä kuin oman osuuteni, ja se on kirjoitusten minimointi tällaisissa yhteyksissä. Jos haluatte kirjoitella jotain kanssani, kirjoitelkaa muualla ja jotenkin toisin kuin nyt.

risto

Lainaus käyttäjältä: Juha - 12.07.14 - klo:15:40

Kirjoitin tänään KR:oon jotain siitä, mitä haen ...


Ihmetyksen aiheita

Miten ihmiset voivat ylipäätään pärjätä ilman tällaista minun tyylistä selkiyttelyä?



joo. On se vaan kumma. Miten sä itse kestät itseäs?

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Juha - 12.07.14 - klo:15:35

Sorry, THL.

Ei kiinnosta itseäni.

Lainaus edellisestä Juhalle osoittamastani viestistäni, jossa kertasin jo aiemmin Juhalle esittämiäni ehdotuksia:

Sinäkö et tiedä? Vai niin, ettet ota tosissasi niitä esityksiä, mitä sinulle on tehty? Tätä jälkimmäistä arvelen oikeaksi.


Olin siis oikeassa.

Otetaan uusiksi toiselta kantilta.

Oletko saanut asiaasi eteenpäin, Juha? Onko käyttämäsi metodi purrut?

Mikä siinä mättää, ettet edes halua tietää, mitä muut ovat saaneet aikaan?





Ei noista muiden puheista kannata välittää.

risto

.Juhan metodi puree. Kaikki on huuli pyöreenä.


kromi

Ei voi kiinnostaa muiden tekemiset, jos ei ole minkäänlaista kosketuspintaa normaaliin elämään.
Työ, perhe, netin ulkopuolinen sosiaalinen elämä, ja näihin liittyvät onnistumiset ja pettymykset vasta tekevät ihmisestä sellaisen, jota kiinnostaa kuunnella muitakin ihmisiä.

risto

#3826
.
Kuuban päämies Raul Castro on 83 vuotta.
semmonen stara.

Luontomies David Attenborough on 88v

karpalo

 Joissain maisemissa, missä kansalaisilla on todella köyhää, niin valtion päämiehen hommia hoidetaan sukuvelvoitteella. Mikään ei ole niin viisas, kuin poika tai veli.

Jos Urkki eläisi olisi 114 v.

Meilläkin valtion päämiehen virkaa hoidettiin yli virallisen  eläkeiän, Urkin pojista vaan ei ollut jatkajia.

Muutamat ihmiset ovat korvaamattomia kansan edun nimissä, kuten Pohjois-Korean Kim Jong Un.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Juha - 12.07.14 - klo:15:40
........
Jos joskus tieteellisemmän oloinen tai analyyttisen näköinen juttu puskee läpi tältä suunnalta, on perusmotiivina vähän edellämainittu tms. Kannattaa tietää se, mistä tarkoituksesta käsin kukakin kirjoittaa.

Tarkoitukset ovat pitkälle yhtenemättömiä, ja tämä koetaan myös haitaksi, jolle en itse voi tehdä kuin oman osuuteni, ja se on kirjoitusten minimointi tällaisissa yhteyksissä. Jos haluatte kirjoitella jotain kanssani, kirjoitelkaa muualla ja jotenkin toisin kuin nyt.........

Yllä siis ???

Juha, pitäisikö sinun mennä välillä kesäyliopistoon ?

Katselin TV3:n uutisia. Oli tarinaa Suomen kesäyliopistoista. Haastateltiin myös kesäyliopiston opiskelijoita. Havaitsin oppineeni itselleni uuden sanan, "Työmarkkinakelpoinen".

Pätevän näköinen naisopiskelija kertoili, että tässä tilanteessa, kun työpaikkoja ei heru kuin Manulle illallisia, niin on syytä kehittää itseään. No miksi, pätevän näköinen nainen siihen:

  - Jotta olisin työmarkkinakelpoinen?

On hyvä, että itse havahtuu omien vahvuuksiensa kasvattamiseen, SOME:ssa se tuskin onnistuu, vai mitä Juha ?


risto

.
Minulle on suuri mysteeri, mitä Juha tarkoittaa tieteellisyydellä?
.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä