Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 27 Vieraat katselee tätä aihetta.

Suti

päivä kerrallaan

risto

#4031
Lainaus käyttäjältä: Sepe - 13.08.14 - klo:09:04
Minä säälin Rrapea.

Säälipisteet foorumilla ovat harvinaista herkkua.

Minä olen säälimätön kaikkia foorumilaisia kohtaan.

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 13.08.14 - klo:09:26
Lainaus käyttäjältä: Sepe - 13.08.14 - klo:09:04
Minä säälin Rrapea.

Säälipisteet foorumilla ovat harvinaista herkkua.

Minä olen säälimätön kaikkia foorumilaisia kohtaan.

Kyllä minä säälin Antti Rinnettä. Antti on siis niin säälittävä...

risto

#4033
Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 13.08.14 - klo:09:54

[

Kyllä minä säälin Antti Rinnettä. Antti on siis niin säälittävä...


Totta. Aikamoinen yhtälö toimia valtionvarain ministerinä ja nostaa ylös demarien kannatus.
Heti kun nostaa päätä niin ammutaan.

Rinne on kyllä kova luu ja tietää mihin on joutunut.

.


Muisto Keijo Kullervo

#4034
Minua ei säälitä mikään Suomessa eikä kukaan...

Iihanaa, kun sataa täällä Lemillä juuri nyt... Ukkonenkin jyrähtelee ja läppäri akun varassa...

Muistaakseni lähes kuukausi sitten satoi viimeeksi (tosin pari- kolme vesipisaraa satoi tässä välillä, mutta eipä paljoa muuta)...

Ajattelin käydä tänään nurmikon leikkuuhommiin mutta jääköön myöhempään, kun vesi taitaa olla parasta juuri tällä hetkellä sille...

Muutama ranka vielä puita sahattavana, metrinpätkiä tosin... Jäi epähuomiossa pojalta kesälomalla sahaamatta, mutta onhan minulla aikaa, eläkeläisellä...

K.K.

PS. Ihanaa kun on ulkona viileätä parissakympissä ja mökin lämpötila samoin parissakympissä...
"Tie, Totuus ja Elämä?"


Kremppamestari

Jep. Ihanaa niin täällä mökillä kuin kaupungissakin kun helle lopultakin päättyi. Täytyy kohta kokeilla, onko Jaakko heittänyt kylmän kiven.

risto

#4036
Lainaus käyttäjältä: Kremppamestari - 13.08.14 - klo:13:58
Jep. Ihanaa niin täällä mökillä kuin kaupungissakin kun helle lopultakin päättyi. Täytyy kohta kokeilla, onko Jaakko heittänyt kylmän kiven.

Joo. Tänään on mennyt 3 ukkosrintamaa yli. Aamupäivällä kävin uimahallissa pesulla ja  ulkolämpötila oli 16 C

Amanda

#4037
Lainaus käyttäjältä: maukas - 12.08.14 - klo:23:40
Miten se tuppaakin olemaan että moni niin energisen ja elämänvoimaisen oloinen hahmo kärsii masennuksesta. Itsellä tosi vähän masennuksesta kokemusta mutta silti pitää sano etten ymmärrä. Onko kyse sitten jostain bipolaarisuudesta tms. Kai masennukseen liittyy useasti tunteiden heittelehtiminen eestaas.

Se on varmaan, että jotkut ihmiset ovat herkempiä perusluonteeltaan, kun toisia ei heilauta mikään. Meitä on niin moneksi. Ja on paljon tekijöitä, mitkä vaikuttavat myöhemmän aikuisen pärjäämiseen..

Olen kuullut sanottavan, että koomikot ovat herkkiä.. missä on paljon valoa on myös syvemmät varjot. Minusta humoristiksi ei voi oppia, se lahja joko on tai ei ole.

Mutta kiva juttu, että saatiin uusi jäsen.. ja miksi minusta taas tuntuu, että yksi tyttö lisää  :)

Amanda


Uutisissa on juttu, miten saariston harmaa perusgraniitti halkeili helteessä. Uskomatonta, ei uskoisi, että yksistään pohjoisen aurinko voi saada sen aikaan.

Helle aiheutti erikoisen luonnonilmiön: "Kallio repesi silmiemme edessä"

Meillä standardi väittelynaihe, kun on keittiössä hiottua "graniittia" (jotain kirjavaa punertavaa, mistä lie lähtöisin) työpöytä ja pieni kulma, jolla useinmiten syödään. Kuinka monta kertaa olen kurkottanut jotain padanalusta, ettei tarvitse laittaa vielä kuumaa kattilaa tai paistinpannua päydälle, koska minusta se voi haljeta. Ei se kuulemma halkea, johon minä että kyllä se aurinkokin lohkoo kallioitakin ja joskus niitä lohkareita vyöryy jopa maantielle (heikkoa sandstone mitälie). Yleinen mielipide on, että graniitti kestää vaikka mitä, satoja asteita kuulemma.

risto

#4039
.
Maukkaan kirjoitus vaikutti provolta. Ei muka tiedä mitä on masennus.

Tiesi jotain bipolaarisuudesta, eli maanis depressiivinen mielisairaus.

On sellainen vanha kirja kuin irti masennuksesta siinä on hyvät kuvaukset.

Ihminen käy keskimäärin 7 merkittävää masennusjaksoa läpi elämänsä aikana.

Jos ei ole niitä kokenut, tervetuloa kokemaan Outomaalle. Täällä järjestyy sekin puoli.

Minusta avaus oli näppärä provo.
.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä