Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 77 Vieraat katselee tätä aihetta.

risto

.
Juha on taas kärttänyt turpiinsa koko päivän.

Juha

Lainaus käyttäjältä: Sepe - 22.08.14 - klo:15:28
Lainaus käyttäjältä: Juha - 22.08.14 - klo:15:11

Jos kirjoittaa lapsellisia, utopistisia, tai käsittämättömiä, niin ihan ok, ellei muita haittaa. Yleensä ei varmaan haittaa.

Et vaikuta kovin pätevältä johtopäätösten tekijältä.


No, jos harmittaa kovin tällaiset, voi peilistä katella, että kuka se harmittuja on, ja millainen vastaanotto voisi olla sopiva niin, että haluaako missä määrin harmittua, ilostua tai suhtautua neutraalisti.

Pahan olon purkaminen harmistuksesta on väärin. Ei siitä omasta harmistuksesta tarvitse viedä foorumia selvitystilaan. Melkoista huomion kaappaamista ja manipulointiakin ehkä on toi. Ja lapsellista myös ehkä.

Kremppamestari

Lainaus käyttäjältä: Juha - 22.08.14 - klo:11:07
Kiusaajia ei saa päästää pälkähästä eikä ainakaan palkkiolle. Jokaisen kiusaamistoimen on tuotettava pettymystä ja turhautumista. Näin kiusaaja pikkuhiljaa lannistetaan, siihen asemaan, joka hänelle oikeasti kuuluu.

Tätä olen sinulle tolkuttanut monta vuotta ja onkohan viimeinkin mennyt perille? Toivottavasti viimeinkin lopetat kiusaajien ymmärtämisen ja pistät kunnolla haisemaan.

Kremppamestari

Lainaus käyttäjältä: Juha - 22.08.14 - klo:11:07
Yleinen kiusaamiseen liittyvä vastatoimi on oltava foorumilla hyvällä tasolla. Jos kiusaamista ilmenee, eikä sitä saada kuriin, eikä sen kuriinlaittaminen ole ehkä mahdollista, tulee foorumi mielestäni lopettaa.

Tässäkin on jujua. Minä kuljen tuhoamassa tällaiset kakkafoorumit. Lopuksi puhallan pistoolista savut ja totean: "It´s terminated"



risto

#4285
Lainaus käyttäjältä: Kremppamestari - 22.08.14 - klo:15:46
[

Tässäkin on jujua. Minä kuljen tuhoamassa tällaiset kakkafoorumit. Lopuksi puhallan pistoolista savut ja totean: "It´s terminated"

Idiootit vaihtaa  paikkaa kuin spurgut puistossa.

Täällä on sama porukka kuin Ajatusmyllyssä ja Näkkärillä.

Puistomestari on hyvä. Juha hengaa perässä.

Juha


Ihme juttu, että isojen aikuisten miesten ongelmia ja kärsimystä suhteessa muihin jäseniin joutuu käsittelemään näin paljon.

Tuntuu käsitämättömältä.

Milloin on kukakin äänessä väärällä tavalla. Häpeäisit, Karpalo.

Juha


Kunhan saan taas rahaa riittävästi, niin pistän sen Ketjureaktion pystyyn.
Voi vaikka blogata rauhassa ja käsitellä sitä, mitä haluaa.

Tänne voisivat jäädä kaikki vanhat pierut, jotka eivät kestä kuin sen oman klikin välistä keskinäiskyhnytystä.

Suti

Lainaus käyttäjältä: Juha - 22.08.14 - klo:15:40
Lainaus käyttäjältä: Sepe - 22.08.14 - klo:15:28
Lainaus käyttäjältä: Juha - 22.08.14 - klo:15:11

Jos kirjoittaa lapsellisia, utopistisia, tai käsittämättömiä, niin ihan ok, ellei muita haittaa. Yleensä ei varmaan haittaa.

Et vaikuta kovin pätevältä johtopäätösten tekijältä.


No, jos harmittaa kovin tällaiset, voi peilistä katella, että kuka se harmittuja on, ja millainen vastaanotto voisi olla sopiva niin, että haluaako missä määrin harmittua, ilostua tai suhtautua neutraalisti.

Pahan olon purkaminen harmistuksesta on väärin. Ei siitä omasta harmistuksesta tarvitse viedä foorumia selvitystilaan. Melkoista huomion kaappaamista ja manipulointiakin ehkä on toi. Ja lapsellista myös ehkä.

En tiedä mitä yrität ilmaista, mutta minä en maininnut harmistumisesta mitään. Olet vain onneton päättelijä.
Totta kai - ei ole mukavaa seurata kun joku systemaattisesti ja määrätietoisesti nolaa itsensä, pilaa imagonsa, tuhoaa uskottavuutensa keskustelijana. Ei se silti harmita, tee mitä haluat.

Itse olet foorumeita selvitystilaan vienyt, en alkuunkaan ymmärrä mitä asia minulle kuuluu. Olen pari kertaa kieltäytynyt tulemasta foorumillesi, katson siis olevani varsin syytön foorumeittesi "menestykseen".
Lapsellisia ajatuksia.
päivä kerrallaan

Juha


Sepe.

Kyllä sulla aina tuntuu jotain olevan hampaan kolossa. Ettei vain olisi mätää?

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä