Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 30 Vieraat katselee tätä aihetta.

Suti

Sinulle varmaan sopii että en puutu sinun terveydentilaasi. Olisiko viisasta jos sinä et puuttuisi minun terveydentilaani.
päivä kerrallaan

Juha

Lainaus käyttäjältä: Sepe - 22.08.14 - klo:16:41
Sinulle varmaan sopii että en puutu sinun terveydentilaasi. Olisiko viisasta jos sinä et puuttuisi minun terveydentilaani.


No, jokin sua vaivaa ja risoo. Ei tätä ihan terveyspuolelle olisi tarvinnut yhdistää.

Henkisiä ongelmia kohdata muut. Siitäkö on kyse?

(Voi toki säteillä esim päänsärkyä, ...)

THL tiedottaa

#4292
.
Kyllä, näin se menee. Tälläkin kertaa.

"Anna heille anteeksi, Herra, he eivät tiedä mitä tekevät."

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 18.08.14 - klo:18:16
.
Niin, mikä sinua potuttaa?

Minua potuttaa tämä:

— Kun olen nähnyt kymmenet vuodet vaivaa saavuttaakseni tietämyksessäni ja taidoissani edes jonkinlaisen tason, niin eikö mitä, jotkut 'asiakeskustelijat' ottavat asiakseen sivuuttaa kaiken esittämäni. Ei, eivät he löydä kirjoittamastani virhettä, sillä eihän heillä ole siihen edes edellytyksiä. Heillä on niin kova tohina toitottaa sitä omaa sanomaansa, että lukutaito muiden kirjoittamien viestien suhteen on olematon.


Ei noista muiden puheista kannata välittää.


Suti

Lainaus käyttäjältä: Juha - 22.08.14 - klo:16:45
No, jokin sua vaivaa ja risoo. Ei tätä ihan terveyspuolelle olisi tarvinnut yhdistää.

Risoo.
Jos Juha käy viisastelemaan minun hampaistani (jotka ovat hyvin hoidetut) voinen kai viisastella Juhan henkisestä tilasta (joka ei ole hyvin hoidettu).

Risoo että ihminen ei yritäkään kehittyä, antaa periksi, taantuu ja käpertyy mitättömyyteensä ja ruikuttaa. Kaluaa nilkkoja ja ruikuttaa jos saa nenilleen. Lähtee kaiken maailman komeljanttareiden kelkkaan muka viisaita tekemään. Käkikellomestari on mestari naruttamaan hyväuskoisia ja odottaa vain voidakseen tehdä ilkeyksiä, voidakseen istua toisten housuilla tuleen.
Risoo että et tajua tilannetta.
Olen nähnyt vaikeammastakin tilasta ja huonommista lähtökohdista parannuttavan.

Mitäpä se minulle kuuluu. Sääliksi vaan käy. Vittuile ja tunne itsesi paremmaksi. Jos et vittuile Kremppamestari tulee ja lyö turpiin.
päivä kerrallaan


Juha


Sepe. Kerron hammasmädästä ihan vertauskuvallisesti. Tiedät varmaan sanonnan: jotain hampaan kolossa. Jos mätää, niin varmaan risoo ehkä isostikin.

Mutta tuo risomisesta aiheutuvan tuskan purkaminen. Onko sulla ihan varmasti oikea kanava?

Miten voisit saada jotain apua siihen, että eri ihmiset ajatuksineen risovat sua, Sepe? Onko jollakulla antaa jotain vinkkiä?

Juha


Sepsaus.

Pelkäätkö sä Kremputiinia? Ootko ihan tosissas?

Suti

Juha,
se että minua risoo lällyrämäinen otteesi on eräänlaista - noh, inhimillisyyttä.
Jotain samaa kuin että ihminen pelastaa hädässä olevan vaikkei tuntisikaan apua tarvitsevaa.

En millään tapaa kuvittele olevani mikään pelastaja, mikään mentori.
Minä koetan pysyä erossa hourailuistasi. Paha mieli tulee kun juttujasi lukee.
päivä kerrallaan

Juha


Hyvä Sepsandaali,

Kyllä sulla on aika kiikkerä tilanne.
Mitähän voisitkaan tehdä ihan nyt ja pitemmällä aikavälillä tilanteellesi?

Juha


Juha   17:45   Katselee mitä keskustelualueella tapahtuu.
Paikalla THL tiedottaa   17:45   Katselee mitä keskustelualueella tapahtuu.



Katos. Se on THLLÄ tähystämässä tiedottamiseen liittyviä mahdollisuuksiaan.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä