Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 4 Vieraat katselee tätä aihetta.

sniper

Ja jollei muuta niin varpaatkin lämpenee hyvin.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

sniper

Olin kerran Suomen raivoraittiitten seuralla täällä Nyköpingissä vetämässä mobiilikurssia ja tulin sanoneeksi erään päivän päätökseksi jotta nyt himaan ja lasillinen wiskyä kitaan.

Oho mikä mökä syntyi, ootsa saatana ihan tollo? tuli ku yhdestä suusta, totesin et kait mä sit oon ku niin toteatte, mutta en ole kaappijuoppo kuten oli muutama näistä raivoraittiista tässä jengissä.

No se oli silloin ku mä lopetin sen kurssin siinä härmäläisessä yhteisössä.
Ps. En saanut edes ABF:n kurssin vetämis korvausta, mutta ne dinerot annan heille, ostakoot vaikka kossuputelin.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

Muisto Keijo Kullervo

#4612
Taas uusi päivä kaiken muuttaa voi...

Porosenkko, miten lienee kirjoitettavankaan, Ukrainan presidentti kovin tomerana...

Tarkoitus saada tulitauko voimaan... Piti erottaa puolustusministerikin? Ja panna enemmän rauhaa rakastava? tilalle...

"Kyllä se siitä..."

Sano Maunokin aikoinaan.. Kai tiesi mitä puhui...

K.K.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti

jo on hyvin mietitty. K.K. kirjoittaa niinkuin Ukraina olisi aloittanut sodan, vallannut Krimin Venäjältä jne.
On tällaisia varten käsite hyödyllinen idiootti.
päivä kerrallaan

Muisto Keijo Kullervo

"Tosiasioiden tunnustaminen On viisautta..."

Olemassa oleva tilanne On tämä... Kiovassa tehtiin vallankumous... Itä-Ukrainassa vastavallankumous, eikö totta?

Noista lähtökohdista ajattelen Ukrainan tilannetta...

Kumpikin osapuoli väittää olevansa oikeassa ja Ollaan jäätyneessä konfliktissa tällä hetkellä... Pyssyjen ja tykkien suut osoittavat toisiaan ja tästä On lähdettävä...

Kyllä siitä todellinen rauha tulee, kun ensin värjötellään talven kourissa ja etsitään lämpöä sieltä missä sitä on, oletan...

K.K.
"Tie, Totuus ja Elämä?"


Suti

Lainaus käyttäjältä: K.K. - 13.10.14 - klo:15:48
"Tosiasioiden tunnustaminen On viisautta..."

Olemassa oleva tilanne On tämä... Kiovassa tehtiin vallankumous... Itä-Ukrainassa vastavallankumous, eikö totta?

Ei ole totta. Kyse on K.K.:n haavekuvista, Putinin nuoleskelusta.
Ettei hävetä?
Koko viestisi on niin pelkkää sontaa ettei sitä viitsi käydä oikomaan. Olet onneton trolli.

Tällaiset paskapuheet pitäisi eristää K.K.:n blogiin.


Lainaus käyttäjältä: K.K. - 13.10.14 - klo:15:48Kyllä siitä todellinen rauha tulee, kun ensin värjötellään talven kourissa ja etsitään lämpöä sieltä missä sitä on, oletan...

Kuin rasva tirisisi kun lukee K.K.:n kuvitelmaa siitä miten Putin panee hävyttömät, EU:ta kaipailevat ukrainalaiset kuriin. Ovat mokomat ukrainalaiset vääräoppisiakin, vielä, yli 60% uskontokuntiin kuulumattomia. Ihan oikein niille, kyllä Jumala ja Venäjä opettaa.

K.K.:n edustama laajasydäminen lähimmäisenrakkaus jaksaa ihastuttaa.
päivä kerrallaan

Muisto Keijo Kullervo

#4616
Mitä jospa Sutille järjestettäisiin Oma Blogi?

Saisi haistatella siellä ihan omassa rauhassaan mielin määrin...

Ystävällisesti...

K.K.

"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti

Ylläpito varmaan huolehtii siitä, että K.K.:n toivomukset toteutetaan.
päivä kerrallaan

Muisto Keijo Kullervo

"Minulle 'teko' On jo kirjoittaminen...

Se joka lukee kirjoittamaani, kokee jotain jonka ihan itse olin tehnyt...

En voi vaatia, että kaikki ovat samaa mieltä, mutta olen iloinen jos joku lukeneista, saa kimmokkeen uuteen mielleyhtymään ja sitä kautta löytää elämälleen jotain tärkeätä...

Hyviä tekoja On ajattelu, kirjoittaminen ja puhuminen asiasta... Hyvin harvoin arvostelemalla nimeltä tai nimimerkiltä henkilöä...

K.K.

PS. Jokainen meistä On yksilö ajassa ja paikassa... Koemme asioita jotka ovat meille tärkeitä... Arvoitukseksi jää onko muille se tärkeää, mutta toivoa sopii, että jotain sentään löytyy, muillekin...

Kysyn:
-Miltä yllä oleva tuntui?"
"Tie, Totuus ja Elämä?"

karpalo


Olen tässä mietiskellyt, että miksi myös meille Kaukasideille maailma joskus näyttää nurjia puoliaan.

Ei millään tahtoisi tuommoista uskoa, ollaan sentään ylevämpää ja sivistyksellisempää rotua, kuin monet Aasian, Etelä-Amerikan, Antarktiksen, puhumattakaan kaikkein surkeimmista, siis Afrikan eläjistä.

On ollut itsellä selkä kipeä, polvea kolottanut, niinkuin krempallakin, mutta vaimoa on kolhittu vieläkin enemmän, hänellä on ollut kehkokuumetta (arvioitu diagnoosi).

Olemme käyneet tiputuksessa Rauman Aluesairaalassa kolme kertaa päivässä kuuden tunnin välein, onneksi on lyhyet ajomatkatkat. Tiputuksessa aikaa on vierähtänyt milloin mitenkin, kahdesta viiteen tuntiin per reissu kaiken kaikkiaan. Vaimo ei halunnut jäädä osastolle sisään.

Näin meitä toisinaan koetellaan, ei auta vaikka naamaa vääntäisi kurtulle, naapurin iäkkäältä rouvalta kuoli mies, sai sydänkohtauksen, hänkin oli ylevä Kaukasidi, nyt myydään paatteja ja autoja halvaltas (halvaltas = raumlaisittain)

Jaahas, puolen tunnin päästä kuskaamaan vaimoa tiputukseen, hyvää syksynjatkoa Hela Jängille !

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä