Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 29 Vieraat katselee tätä aihetta.

Muisto Keijo Kullervo

#4870
Lainaus käyttäjältä: Suti - 01.12.14 - klo:16:50
Ateisti ei maksa kirkollisveroa ja säästää vuodessa satasia. Sillä käy jonkin kerran Saipa-ottelussa.
Perkeleellisen ovela juoni. Uskomattomat eläkeläiset käyvät otteluissa.

Katson SaiPan pelit netistä, mutta CHL ei kiinnosta tippaakaan...
Elättelin ajatusta tänään, että olisin käynyt huomenna Kisapuistossa, mutta hirvitti lipun hinta... Voin Neljä Prolta katsoa netistä sekä vieras, että kotipelit, siis liigapelit, yhden Kisapuiston kotiottelun hinnalla, kuukauden...
En eroa kirkosta minkään syyn takia joita vittuillessanne esittelette... Ne jotka esittelette, ovat pahan mielen antamista kieroin tempuin...
Kun kuolen, haudataan tuhkani kirkkomaahan ja sitten olen vielä silloinkin kirkonkirjoissa nimenä, mutta en elossa olevana ihmisenä ihmisten joukossa...

K.K.

PS. Taivaassa tavataan joskus, jos tavataan?



"Tie, Totuus ja Elämä?"

kromi


Amanda

Mutta K.K., Mustapekan ehdotus oli mielestäni hauskaa mukakiusaamista. Ei kannata ottaa kaikkea niin verisen totisesti!

Miten lie ev.luterilaisen kirkon varojen kanssa, mutta katolinen kirkko on niin rikas, ettei sitä edes haluta tuoda julki. Vuosisatojen kuluessa on kertynyt mammonaa ja omaisuutta. Ihmettelen, mitä ne niillä tuloilla tekevät..  ::)

kromi

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 01.12.14 - klo:19:32
Mutta K.K., Mustapekan ehdotus oli mielestäni hauskaa mukakiusaamista. Ei kannata ottaa kaikkea niin verisen totisesti!

Noh noh!!!
Ei ehdotus ollut minkäänlaista kiusaamista, vaan varteenotettava vaihtoehto  :D

Suti

Olen sitä mieltä että huumorintaju on kvantittunut suure, ts. on olemassa pienin mahdollinen määrä huumorintajua jonka monikertoja ihmisten huumorintajut ovat.
K.K.:n huumorintaju = 0, se ei ole edes huumorikvantin suuruinen.

Itse asiassa olen sitä mieltä että hurskas usko ja huumorintajua ei mahdu samaan päähän.

Kiusaamista on olla eri mieltä kuin K.K.
päivä kerrallaan


Muisto Keijo Kullervo

#4875
"En ole penaalin terävin kynä, mutta tiedän, mitä oikeuteeni kuuluu...
Olla kirkon jäsen ja vaikuttaa olemisellani muiden kristittyjen tavoin maailmassa.



Erotkoon ne, jotka ovat löytäneet hengellisen kotinsa muualta?
Ja mitä väliä...

Maailmaan mahtuu meitä, joka sorttisia..."

K.K.

PS. Minun ns. Taivaani On tässä ja nyt...
"Tie, Totuus ja Elämä?"

sniper

Jaahas ja tänään ja huomenna saadaan tietää kaatuuko ruotsin uusi ja vasta lyhytaikainen hallitus.

No oikeastaan saiski kaatua jos sillä keinolla saatais veks tämä tulevaisuutta jarruttava puolue eli vihreät helvettiin hallituksesta, heillä ei ole muuta mielessään kuin lisätä veroja jotta saadaan rahnaa luonnonsuojeluun.

Ruotsidemokraatit antavat tänään vastustavatko he huomisessa eduskunnan äänestyksessä nykyisen hallituksen budjettia, jos vastustavat niin se melkein pakoittaa pääministerin eroamaan ja yrittämään uutta hallitus kokoamista tai sitten julistaa uudet vaalit.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

Suti

Mistä johtuu että selkää kutittaa aina sellaisesta kohtaa mihin kädet eivät ulotu?
päivä kerrallaan

Muisto Keijo Kullervo


"Miten minä voisin erota 'kirkosta' kun kirkkoni on korvien välissä?

Evankelisluterilaiset arvot ovat selkiinnyttäneet ajatukseni, tekoni...

Olen olosuhteitteni uhri ja riemuni On rajaton...


K.K.

PS. Ehkä sitten eroan kirkosta kun olen tomua ja tuhkaa fyysisesti?
Silti kirkonkirjoissa ja väestörekisterikeskuksessa ovat tietoni...
Ainakin syntymä ja kuolemantietoni, ajastaan... En halua tehdä itsemurhaa...
Siis en myöskään eroa evankelisluterilaisesta kirkosta elinaikanani... MOT."
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti

Lainaus käyttäjältä: MustaPekka - 01.12.14 - klo:19:35
Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 01.12.14 - klo:19:32
Mutta K.K., Mustapekan ehdotus oli mielestäni hauskaa mukakiusaamista. Ei kannata ottaa kaikkea niin verisen totisesti!

Noh noh!!!
Ei ehdotus ollut minkäänlaista kiusaamista, vaan varteenotettava vaihtoehto  :D

Minusta tuo idea on loistava.
Kirkosta eroaminen on niin hauskaa että sen voi tehdä joka vuosi, kun tekee sen vuoden lopulla niin säästää sen vuoden kirkollisverot. Vuoden alussa voi sitten taas liittyä kirkkoon, ja jos sattuu kuolemaan (!) niin pääsee kirkon jäsenenä kirkon siunaamaan kuoppaan.
päivä kerrallaan

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä