Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 91 Vieraat katselee tätä aihetta.

Kopek

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 05.01.15 - klo:20:06
Jos jotakuta kiinnostaa, niin se olisi tuo kuvien korjausohjelma:
http://www.pixelmator.com/tutorials/new-and-noteworthy/repair-tool/


Tuollainen olisi ollut Neuvostoliitossa historian kuvittamisessa hyvä työkalu. Ihmisten poistamiset kuvasta olivat joskus aika kömpelöitä.




Muisto Keijo Kullervo

#5211
"Jutustelin naapurin kanssa pari päivää sitten ja vaimoni tuli ulos kävelysauvat mukanaan peläten liukkautta, sillä keli oli melkoinen.

Jotenkin tuli puheeksi AA-paristot ja keskustelu juontui kysymykseen, että 'miksi kävelysauvoissa ei ole vilkkuvaloja' kun pimeällä liikutaan sauvojen kanssa tienpientareella.

Jäin miettimään ja pälkähti, että itsekin kohta tarvitsen tukea kävelemiseen liukkailla...

Kuka fiksu tekisi sauvat jotka loistaisivat pimeällä ja ilmoittaisivat että olen tulossa ja menossa? Vai pitäisikö itse värkätä?

Niihin toimivat 'lamput' olisi kai uutuuttaan vaihdettu tehtaassa/kotona?

Itse en osaa kuin sytyttää 'järjenvalon' pimeässä...

Tiedättekö muuten että yhden steariinikynttilän valon valaisema näkyy Hubble-teleskoopilla Jupiterin kuun Europan pinnalta, jos sellainen valomäärä joskus Europan pinnalle vietäisiin ihan erikseen?

Itse en näe pimeässä kuin järjen valon, kun joku toinen sen minulle valaisee?

PS. Hyvää loppu vuotta 2015"
Yllä kävelysauvojen valmistajille mojova kehitysidea?

K.K.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Syrinx

Huomioliivit on keksitty ja viisaat maaseudulla pimeässä liikkuvat pitävät niitä yllä kun kulkevat koira- tai kuntolenkeillään liikenteen seassa. Edun näkee heti jos ajelee siellä autolla kuten mie tässä viikonloppuna.

...

Tänään täällä pääkaupunkiseudullakin suuret kauppakeskukset ovat auki, venäläisturisteja odottaen, taitaa tulla kuitenkin hiljainen päivä. Tosin tuolla Kymenlaaksossa liikkuessa näkyi kyllä aika paljon venäläisiä ökymaastureita muttei sentään vielä vihreitä miehiä...


kromi

Lainaus käyttäjältä: K.K. - 06.01.15 - klo:04:07
"Jutustelin naapurin kanssa pari päivää sitten ja vaimoni tuli ulos kävelysauvat mukanaan peläten liukkautta, sillä keli oli melkoinen.

Jotenkin tuli puheeksi AA-paristot ja keskustelu juontui kysymykseen, että 'miksi kävelysauvoissa ei ole vilkkuvaloja' kun pimeällä liikutaan sauvojen kanssa tienpientareella.

Jäin miettimään ja pälkähti, että itsekin kohta tarvitsen tukea kävelemiseen liukkailla...

Kuka fiksu tekisi sauvat jotka loistaisivat pimeällä ja ilmoittaisivat että olen tulossa ja menossa? Vai pitäisikö itse värkätä?

Niihin toimivat 'lamput' olisi kai uutuuttaan vaihdettu tehtaassa/kotona?

Itse en osaa kuin sytyttää 'järjenvalon' pimeässä...

Tiedättekö muuten että yhden steariinikynttilän valon valaisema näkyy Hubble-teleskoopilla Jupiterin kuun Europan pinnalta, jos sellainen valomäärä joskus Europan pinnalle vietäisiin ihan erikseen?

Itse en näe pimeässä kuin järjen valon, kun joku toinen sen minulle valaisee?

PS. Hyvää loppu vuotta 2015"
Yllä kävelysauvojen valmistajille mojova kehitysidea?

K.K.


Sama viesti kuin muutama päivä sitten???

sniper

Jees, tutultahan tuo vaikuttikin. K.K. on oppinut copy paste'amaan niin onhan sitä hyödynnettävä.  :D
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.


karpalo

Lainaus käyttäjältä: sniper - 06.01.15 - klo:11:35
Jees, tutultahan tuo vaikuttikin. K.K. on oppinut copy paste'amaan niin onhan sitä hyödynnettävä.  :D

Joskus ei vaan aina itse muista, että mihin kaikkeen on sutannut saman "älynleimahduksen"

sniper

Niin no joo eihän tuo mikään häpeä ole sinänsä, vai?
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: sniper - 06.01.15 - klo:16:37
Niin no joo eihän tuo mikään häpeä ole sinänsä, vai?

Niin, en tiedä olisiko ihan häpeäksi ?

Kun en ole varma hänen iästään ? Jos on vanhahko, niin saattaa höperehtiä jo aivan huomaamattaan.

Onko muuten postaillut ikähaarukkaansa eetteriin ?

Syrinx

Niin, omiani höpöttääkseni tämä päivä taisi olla auki olleille kaupoille tappiollinen, kuten ilman tuota venäläisturisti-ilmiötä sopi odottaakin. Kansantaloudelle se on ollut tappiollinen siitä asti kun luovuttiin arkipyhien siirtämisestä lauantaille. Siihen käytäntöön pitäisi palata.


Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Syrinx - 06.01.15 - klo:19:17
Niin, omiani höpöttääkseni tämä päivä taisi olla auki olleille kaupoille tappiollinen, kuten ilman tuota venäläisturisti-ilmiötä sopi odottaakin. Kansantaloudelle se on ollut tappiollinen siitä asti kun luovuttiin arkipyhien siirtämisestä lauantaille. Siihen käytäntöön pitäisi palata.



Tällaiselle työssä käyvälle muutama ylimääräinen vapaapäivä on ihan kiva. Eläkeläisille on tietysti samantekevää, kun kaikki päivät ovat vapaita.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä