Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 36 Vieraat katselee tätä aihetta.

THL tiedottaa

.
Täällä, asuinympäristössäni, on mitattu 8000 Bq/kilo. Kaloista.

Tieto löytyy STUKin sivuilta.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

risto

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 01.03.15 - klo:21:15

Anna Politovskaja ei ollut oppositiopoliitikko, vaan toimittaja. Hänen murhastaan ei tainnut hyötyä kukaan. Mahtaako sen teettäjät koskaan selvitä, elleivät sitten itse tekijät joskus laula...

Anna Politkovskaja oli toimittaja, joka kritisoi vallanpitäjien keskinäistä sulle / mulle politiikkaa valtion öljyvarojen jakelemisessa omavaltaisesti itselleen.

Ihan niinkuin siellä sama ohjelma on päällä vielä tänä päivänäkin.

Kuinka pieni katulapsi, pikku Volodja, nyt muuten voisi olla "Maailman Rikkain Mies"

Tota kuvaa otettaessa äiskä ei Woarmaan arvannut, että pikkunappula on joskus Maailman Rikkain Yksityinen Henkilö.

Ei siellä Pietarin kaduilla ainakaan mitään varsinaisia sijoituspisteitä ole, joista vois napata muutaman miljardin €uroja  ?

Sellaisia sankaritarinoita on Venäjällä vaikka kuinka paljon. Kaikki Oligarkit, jotka kumartelevat pikku Volodjaa saavat myös hunajata, hunajata heille !!

risto

Lainaus käyttäjältä: karpalo - 06.03.15 - klo:13:39

Sellaisia sankaritarinoita on Venäjällä vaikka kuinka paljon. Kaikki Oligarkit, jotka kumartelevat pikku Volodjaa saavat myös hunajata, hunajata heille !!

Ja Länsirannikolla piina jatkuu. Voi vietävä. Voi voi.
.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 06.03.15 - klo:13:47
Lainaus käyttäjältä: karpalo - 06.03.15 - klo:13:39

Ja Länsirannikolla piina jatkuu. Voi vietävä. Voi voi.
.

Ymmärrän kyllä.

On kiva miellyttää Putinia, kun siitä saa itse hyvää, hunajata, taaloja ja arvostusta kaupan päälle.

See on sitä ns. täälläpäin sanotaan nuoleskeluksi. Kun nuoleskelet Putinia, tiedät olevasi taas seuraavassakin Duumassa ja ansaitsevasi sitä sun tätä.

Eiks oo peräti yksinkertaista, varmaan Itä-Suomessa toimii samoin tämäntyyppinen kytkentä ?

karpalo

Ei mulla mitään Putinia vastaan ole.

Ihmettelen vaan sitä asiaa, että kuinka noinkin iso kansakunta antaa totaalisti jymäytellä itseään aina ja aina vaan ?

Ovatko olleet aina kuliajoista lähtien altavastaajan asemassa, siis ns. tavikset ?

Nöyristelevät, nöyristelevät, ensin Tsaareja sitten kommunisteja, kuten Lenin ja Stalin ja Breshnev.

Nyt nöyryyttäjänä on maailman rikkain mies Vladimir,  " The Little Volodja" Putin.

Ei edes Breshnevillä ollut hynää läheskään tuohon malliin, mitä näillä nykyisillä "Kansansa Hyväntekijöillä" .

risto

Lainaus käyttäjältä: karpalo - 06.03.15 - klo:14:08

Jos olisit maidontuottaja tai  oltermannitehtaalla töissä, niin saattaisi ollakin henkilökohtainen keissi. 

Maalaiset ovat äkäistä väkeä. Kun S-ketju lupasi alentaa ruoan hintaa, se ei sopinut maajusseille.

Varo Karpalo, ettet suututa jusseja.

.

Suti

Soon paras vaan sanoa noin. Nämä Lappeenranta-Lemi alueen nuoleskelijat voivat olla ärhäköitä.
päivä kerrallaan

THL tiedottaa

Ihmettelen vaan sitä asiaa, että kuinka noinkin iso kansakunta antaa totaalisti jymäytellä itseään aina ja aina vaan ?

Ovatko olleet aina kuliajoista lähtien altavastaajan asemassa, siis ns. tavikset ?

Sulla on siis jotain kuleja vastaan?  ;)

Oletkos ollut joskus kulien MM-ajoissa?

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 06.03.15 - klo:14:57

Sulla on siis jotain kuleja vastaan?  ;)

Oletkos ollut joskus kulien MM-ajoissa?

En, missä niitä järjestetään, Haapavedellä vai ?

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä