Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 52 Vieraat katselee tätä aihetta.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: PStillAlive - 27.03.15 - klo:08:55
Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 27.03.15 - klo:08:42

Ave ei uskalla tulla tänne, kun täällä on niin kauheita naisia :P  syövät elävältä, pelkää!

Ei Ave täällä olevia naisia pelkää. Jossain muualla on kova kuri ja siksi ei rohkene enää kommentoida tänne mitään. Olisi ollut vaan kiva saada ihan tieteellinen analyysi asiasta. Siis tuon sanan käytöstä.

Rosa Liksom.

Miten se liittynee tähän Liksom-fobiaan ?

Onko näyttöä ?

Posiella

Lainaus käyttäjältä: karpalo - 27.03.15 - klo:09:07
Lainaus käyttäjältä: PStillAlive - 27.03.15 - klo:08:55
Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 27.03.15 - klo:08:42

Ave ei uskalla tulla tänne, kun täällä on niin kauheita naisia :P  syövät elävältä, pelkää!

Ei Ave täällä olevia naisia pelkää. Jossain muualla on kova kuri ja siksi ei rohkene enää kommentoida tänne mitään. Olisi ollut vaan kiva saada ihan tieteellinen analyysi asiasta. Siis tuon sanan käytöstä.

Rosa Liksom.

Miten se liittynee tähän Liksom-fobiaan ?

Onko näyttöä ?

Rosa eli liity mitenkään. Liksom siihen ruotsalaiseen kielijuttuuni. Rosa Liksom tuskin käyttää niinku-sanaa. Hänhän on voittanut kirjallisuuden Finlandia-palkinnon. Hytti taas liittyy ruotsinlaivoihin, jotka taas liittyvät Ruotsiin, josta oli puhe.
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

THL tiedottaa

.
Hytti nro 6.

Tämä taas tuo mieleen sen vanhan koululaisvitsin, jossa maantien toisella puolella oli ... juu, kaikkihan tämän tietävät.

Nyt on vain kulunut jo aikaa tuosta vitsin keksimisestä niin, että sitä ensimmäistäkin kuusta saa etsiä ja etsiä ... Tämä siitä seuraa, kun valtio on satsannut tukia satoja miljoona vuosittain niin kasvatushakkuisiin, lannoittamisiin, ojituksiin, metsäkonetehtaiden investointeihin, energiapuun hakettamiseen – niin, kaikkeen kehitykseen ja muuhun kivaan.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Muisto Keijo Kullervo

Vaikka kuinka toisin väitetään, rukous auttaa:
http://yle.fi/aihe/artikkeli/2007/04/17/tankki-tayteen-rovasti-hoitaa-sieluja-ja-mopoa

Kannattaa ottaa opiksi jotta ei pahoittaisi mieltään turhan takia kukaan.

K.K.

Ps. Rukoilla saa. Se ei ole kiellettyä vieläkään, vaikka toisinkin väitetään.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Syrinx

Lainaus käyttäjältä: PStillAlive - 27.03.15 - klo:08:30
Asiasta kolmanteen. Katsopaapas ja kuunnelkaapas esimerkiksi noita telkkarin aamuohjelmia. Alle 50-vuotiaat haastateltavat toistavat jatkuvasti sanaa NIINKU.

Olisi kiva kuulla myös Aven analyysi tästä ilmiöstä. :)

Kun asuin Ruotsissa minuun tarttui tietämättäni Tukholman murre ja siellä hoettava vastaava sana LIKSOM. Huomasin sen vasta sitten, kun minulle huomautettiin siitä.

Eihän tuossa täytesanojen käytössä television suorassa lähetyksessä ole mitään analysoitavaa.

Mene itse televisioon haastateltavaksi niin huomaat kuin itsestään että alat ostaa aikaa ajatustesi kasaamiseksi noilla täytesanoilla tai muilla nooo - öö .tyyppisillä äännähdyksillä. Pitää olla asia selkäytimeen asti hallussa ja valmit sanat mietittynä julistukselle että noita pystyisi suorassa lähetyksessä spontaanin kysymyksen yllättäessä välttämään.

Syrinx

Lainaus käyttäjältä: K.K. - 27.03.15 - klo:11:02
Vaikka kuinka toisin väitetään, rukous auttaa toisinaan:
http://yle.fi/aihe/artikkeli/2007/04/17/tankki-tayteen-rovasti-hoitaa-sieluja-ja-mopoa

K.K.

Eikös siulla ole ihan oma ketju näitä varten, tekeekö mieli tulla häiriköimään? Kaipaat kai vanhoja riitapukareita kun he huomaavaisesti ovat siut sinne rauhaasi jättäneet.

THL tiedottaa

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

sniper

Lainaus käyttäjältä: PStillAlive - 27.03.15 - klo:08:30
Asiasta kolmanteen. Katsopaapas ja kuunnelkaapas esimerkiksi noita telkkarin aamuohjelmia. Alle 50-vuotiaat haastateltavat toistavat jatkuvasti sanaa NIINKU.

Olisi kiva kuulla myös Aven analyysi tästä ilmiöstä. :)

Kun asuin Ruotsissa minuun tarttui tietämättäni Tukholman murre ja siellä hoettava vastaava sana LIKSOM. Huomasin sen vasta sitten, kun minulle huomautettiin siitä.

Laitanpa tähän synonyymeja mitä sana Liksom voi tarkoittaa:

Synonymer till liksom
även. likasom

adv.
till synes, så att säga, nästan, på något sätt, på sätt och vis

konj.
i likhet med, på samma sätt som, såsom
Ja lisää:

Vad betyder liksom?

1) såsom, i likhet med
  2) nästan, så att säga: han vill vara liksom litet förmer än andra.

Eli se ei ole ainoastaan Stokiksen murretta.

Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

Muisto Keijo Kullervo

Lainaus käyttäjältä: Syrinx - 27.03.15 - klo:11:15
Lainaus käyttäjältä: K.K. - 27.03.15 - klo:11:02
Vaikka kuinka toisin väitetään, rukous auttaa toisinaan:

K.K.

Eikös siulla ole ihan oma ketju näitä varten, tekeekö mieli tulla häiriköimään? Kaipaat kai vanhoja riitapukareita kun he huomaavaisesti ovat siut sinne rauhaasi jättäneet.

Kuule.

Minulla on vapaus kirjoittaa ihan mihin minä haluan, eikö totta?

Niin Sinullakin.

Jos Sinua kaivelee kirjoittamiseni, miksi?

Olisi luonnollista ja tahdikasta, että sivuutat viestini kokonansa korvaasi läpsäyttämättä jos ei antini kiinnosta.

Jos haluat oman karsinan viesteillesi, sen kun teet sen sitten?
Tilaa on jokaiselle joka haluaa kommentoida.

Ystävällisesti
K.K.

PS. Sinä et karsinoi minua en toivo muittenkaan niin tekevän, varsinkaan kun kirjoitan noin niin kuin yleisellä tasolla asiaa.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti

Lainaus käyttäjältä: K.K. - 27.03.15 - klo:12:07
Minulla on vapaus kirjoittaa ihan mihin minä haluan, eikö totta?

Niin on minullakin. Saan sanoa jos haluan että K.K.:n jutut ovat härnääviä, riitaa haastavia.

Nyt voit osoittaa tahdikkuuttasi jättämällä tämän huomioon ottamatta, jatkamalla häiriköintiä ja ilmapiirin pilaamista ihan niinkuin Herrasi käskee.
Sinulle on tehty oma karsina ja Valvoja on toivonut että julistuksesi ja rukoilusi kirjoitetaan siellä, mutta K.K. ei ole lojaali porukalle ja foorumille.

Rukoilut ei auta paskaakaan mihinkään.

Oletan...
päivä kerrallaan

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä