Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 43 Vieraat katselee tätä aihetta.

Muisto Keijo Kullervo

Kuka se toisen syntiä kyttäämään?

Itsellänikin niitä on paljon setvittävänä vieläkin.

K.K.

PS. Ainahan voi käydä ripittäytymässä täällä Outokulmalla, jooko?
"Tie, Totuus ja Elämä?"

risto

Lainaus käyttäjältä: K.K. - 27.03.15 - klo:17:19

Ne on niin sekavasti selostettu, että ei niistä saa Erkkikään selvää. Ilmeisesti anteeksiannot ovat menneet väärään osoitteeseen.

Muisto Keijo Kullervo

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 27.03.15 - klo:17:32
Lainaus käyttäjältä: K.K. - 27.03.15 - klo:17:19

Ne on niin sekavasti selostettu, että ei niistä saa Erkkikään selvää. Ilmeisesti anteeksiannot ovat menneet väärään osoitteeseen.

Mitä väliä?

Olen oppini ottanut ja saanutkin.

Joku voi vielä niistä kuitenkin löytää järkeäkin, minäkin Kei(jo Ku)llervo?

Olen onnellinen mies kuin mies ilman paitaa. Mutta en pakkasella, vaan aurinkoisena kesäpäivänä pitkin Ahonlaitaa.

https://www.youtube.com/watch?v=Dc7X5_YCZEE

K.K.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti

Onnellisia ovat puupäät sillä he eivät huku.
päivä kerrallaan

Syrinx

Lainaus käyttäjältä: K.K. - 27.03.15 - klo:12:07
Lainaus käyttäjältä: Syrinx - 27.03.15 - klo:11:15
Lainaus käyttäjältä: K.K. - 27.03.15 - klo:11:02
Vaikka kuinka toisin väitetään, rukous auttaa toisinaan:
http://yle.fi/aihe/artikkeli/2007/04/17/tankki-tayteen-rovasti-hoitaa-sieluja-ja-mopoa

Kannattaa ottaa opiksi jotta ei pahoittaisi mieltään turhan takia kukaan.

K.K.

Ps. Rukoilla saa. Se ei ole kiellettyä vieläkään, vaikka toisinkin väitetään.

Eikös siulla ole ihan oma ketju näitä varten, tekeekö mieli tulla häiriköimään? Kaipaat kai vanhoja riitapukareita kun he huomaavaisesti ovat siut sinne rauhaasi jättäneet.

Kuule.

Minulla on vapaus kirjoittaa ihan mihin minä haluan, eikö totta?

Niin Sinullakin.

Jos Sinua kaivelee kirjoittamiseni, miksi?

Olisi luonnollista ja tahdikasta, että sivuutat viestini kokonansa korvaasi läpsäyttämättä jos ei antini kiinnosta.

Jos haluat oman karsinan viesteillesi, sen kun teet sen sitten?
Tilaa on jokaiselle joka haluaa kommentoida.

Ystävällisesti
K.K.

PS. Sinä et karsinoi minua en toivo muittenkaan niin tekevän, varsinkaan kun kirjoitan noin niin kuin yleisellä tasolla asiaa.

Minua kiusaa se, että haastat foorumilla riitaa. Et välttämättä minun kanssani, mutta tuolla ketjussasi nytkin sinua alkoi harmittaa ettet ole saanut sinne yhtään riitelijää kanssasi kinaamaan. Siispä tulit tänne härnäämään muita keinolla jonka varmasti tiedät taas tehoavan.

Uskontoasi käytät vain riidan haastamiseen, et ole lainkaan sovinnollinen kuten tuntemani uskonnolliset ihmiset. Olet ylimielinen ja röyhkeä kuten viestisi yllä osoittaa. Katumus on sinulle täysin tuntematonta, anteeksipyynnöistä tai itsensä kehittämisestä puhumattakaan. Paha ihminen, ei uskonnollinen.

Luit varmaan jostakin muualta kommenttini että täällä on ollut rauhallista ja päätit sitten vähän tulla häiriköimään. Ei tuo muuten olisi tuohon heti seuraavana aamuna ilmaantunut. Kusi läikähti päässäsi ja piti yrittää.

karpalo

No, en tiedä, että mitä K.K:n mielessä pyörii.

Tunnen itse lapsuusajaltani paljonkin uskovaisia ihmisiä. Vanhoillis Laestadiolaisia. Siis tämmöisiä Rauhanyhdistysten jäseniä.

http://rauhanyhdistys.fi/

Äitini ja isäni hinattiin tuohon joukkoon mukaan. Itsekin olen polvenkorkuisena ja vähän isompanakin kuunnellut saarnoja.

Nämä sen aikaiset uskovaiset eivät ainakaan siinä seurakunnassa olleet läheskään niin kiihkoja, miltä esimerkiksi K.K. täällä vaikuttaa olevan.

Nuoriso sai siellä tehdä ja olla omissa oloissaan, kunhan ei ihan ryypiskelty nurkissa, mutta muuten ihan ok.

Tuollainen tunkkainen Islamistyyppinen uskonto ei sovi suomalaiseen mentaliteettiin, ei ollenkaan.

Meillä tahvoilla on omaakin kykyä ajatella asioista, noin yleisellä tasolla.

Muisto Keijo Kullervo

"Kukaan ei kuulemma 'ymmärrä' minua, mutta onneksi Kei(jo Ku)llervo ymmärtää minua täydellisesti.

Saan kiittää Hänen armolahjoistaan yksinmaan tässä ja tulevaisuudessa alinomaa. Olkoon Hän Sielulleni yhä edelleen armollinen.

Siinä noin aluksi.

Loput tulevatkin sitten olemaan sitä samaa eri paketissa."

K.K.

"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti

päivä kerrallaan

Amanda

Ei tässä taida muu auttaa kuin rukoilla..
Viestin #5747 luin juuri ennen tänne tuloa Jatkumo.netillä itsekehu-ketjussa.

Mehän sovittiin, että kristinuskosta puhuttaisi nyt K.K.:n omassa ketjussa jo siksikin, kun meillä ei ole varsinaista osastoa uskontoja varten?

Suti

mahdat tarkoittaa #5746. Minä en kehu itseäni.

Potkisit pihalle sellaisen jonka kanssa sovittu ei päde.
päivä kerrallaan

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä