Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 38 Vieraat katselee tätä aihetta.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Keijo Kullervo - 31.07.15 - klo:18:25
Lainaus käyttäjältä: karpalo - 31.07.15 - klo:18:06
THL tiedottaa, olisiko hän kyrpiintynyt isä Keijon yksipuolisen omahyväiseen viestintään ??

En oikein usko, että noin olisi kuin yllä... Epäilen, että Sinä olet kyrpiintynyt, mutta miksi?

Uteliaana

Keijo Kullervo

En ollenkaan. Mutta en osaa olla niin omahyväinen tietenkään kuin sinä.

Olen vain tavallinen ihminen,  minullakin on puutteita, siksi joskus äklöttää tavata foorumilla virheettömiä yksilöitä, niinkuin sinä tunnut olevan kaikkien julistustesi kanssa.

Omahyväisempää ihmistä Foorumeilla ei löydy, kuin muuan Taha.

Molemmat TE olette Herrojen Herroja ja teillä on Tiet Ja Totuudet ja kaikki muutkin mukana perstaskussa, kunhan vain tunaroitte näillä keskustelufoorumeilla moittien muita.

Onkin peräti hauskaa nähdä virheetöntä vaalikarjaa. Kovasti olette kuitenkin variksenpelättimen tasoisia.

En luottaisi kumpaankaan, en Keijoon, enkä Tahaan, jos olisin todella pulassa. Molemmat ovat hengensä niin läpilyömiä, että vain kuoret ovat jäljelä.

Siis pelkät tyhjät kuoret ja julistus. Se julistus saisi olla aika ajoin huomattavasti laimeampaa toohotusta.

En minäkään tuppaa kenellekään omia aatteitani, enkä vaatteitani.

Muisto Keijo Kullervo

Kas vain...

Oletpa 'tietävää' sorttia...
Mistähän olet tietosi hankkinut... Olisiko se kuuluisa pää josta monet ovat reseptinsä löytäneet?

Minun kai pitää mennä itseeni, eikö totta?

Jään odottamaan valaistumista tietojesi pohjalta, sopiiko?

Uteliaana, mutta valppaana...

Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Keijo Kullervo - 31.07.15 - klo:19:39
Kas vain...

Mistähän olet tietosi hankkinut... Olisiko se kuuluisa pää josta monet ovat reseptinsä löytäneet?

Keijo Kullervo

Kas tässäpäs valaistusta

Joo, jos olet uteliasta sorttia, niin tutkippas hieman valppaammin sitä asiaa, että kuinka paljon parempi ihminen olet kuin muut, siis, niinkuin omin avuin toimeentulevat.

Olethan ITSE kuitenkin niin  täydellinen ?

Ja sen kaiken hurman lisäksi hallitset taajuussanaston, sekä etu-, että takaperin.,(Minä en tiedä taajuussanastosta hajujakaan)

Siis onneksi en tiedä, jos tietäisin, niin olisinko yhtä kaikki aivan saman tasoinen toheltaja kuin sinä tunnut olevan ?

Onkohan taajuussanasto sekoittanut senkin vähän, mitä pääknupissasi oli sitä ennen kuin sekaannuit koko hommaan ?

Jos olisin lääkärisi, niin minun tulisi haastatella sinua useampaankin kertaan, mutta se ei olisi ihan halpaa. Toki KELA korvaisi siitä jotakin murusia....?
..........

Kukahan muu ja yhtä hurskas, tai puolihurskas veikeilijä  ihminen pystyisi tuohon samaan, kuin sinä  ?

Ei kukaan, vain yksi on armoitettu Hän on Maestro of Lutheristics People over the Hole World.

Keijo, Keke, Kullervoinen, omatoiminen inehmoinen, omatoiminen titityinen, Saipalainen saippuainen

Hän on  Rauhan Sairaalaan Ykkönen ja Kaukaan Myllyjen ja Tyllyjen kakkonen, Saipan kolmonen (Lalli Partinen) ja Foorumien nelostopari, ympäripyöreä Besserwisseri, joka on sikinnyt   Jumalan Armosta ja kasvanut esiin Lappeenrannan koukuista mouhuista ja kauhuista.

Hän on kaikista muista ihmisistä välittämätön. Kaikkein muiden foorumistien ajatelmista piittaamaton, hän on itseajattelija ja omakohtainen tiedustelija ja pikkaisen töperö ja jonkinverran höperö, myöskin löperö.

Hän on olevinaan valpas ja valaistunut, mutta tarpoo pimeessä, oi että hän on pimeiden teiden kulkija, tietääkö itsekään kuinka pimeetä polkua vetää. ?
..........

Kuuntelen.......

Onnekkaan uteliaana ja sivustavedettävän sohvan lainaajana...... näistä syistä epäilen kuuntelevani sammakon kurnutusta ?

kromi

Enpä itsekään niin häävi kirjoittaja ole, mutta sen verran olen tajunnut elämästä, ettei ihan jokaista suolen tuotosta tarvitse pistää julki näppäimistön avulla.
Mieleltään sairaan narsistin ja vaikkapa psykopaatin juttujen jatkuva kommentointi ainoastaan ruokkii kyseisen henkilön sairautta, ja samalla aiheuttaa harmia kaikille foorumeille.

Muisto Keijo Kullervo

Lainaus käyttäjältä: karpalo - 31.07.15 - klo:20:30
Lainaus käyttäjältä: Keijo Kullervo - 31.07.15 - klo:19:39
Kas vain...

Keijo Kullervo

Kas tässäpäs valaistusta

Joo, jos olet uteliasta sorttia, niin tutkippas hieman valppaammin sitä asiaa, että kuinka paljon parempi ihminen olet kuin muut, siis, niinkuin omin avuin toimeentulevat.

Olethan ITSE kuitenkin niin  täydellinen ?

Ja sen kaiken hurman lisäksi hallitset taajuussanaston, sekä etu-, että takaperin.,(Minä en tiedä taajuussanastosta hajujakaan)

Siis onneksi en tiedä, jos tietäisin, niin olisinko yhtä kaikki aivan saman tasoinen toheltaja kuin sinä tunnut olevan ?

Onkohan taajuussanasto sekoittanut senkin vähän, mitä pääknupissasi oli sitä ennen kuin sekaannuit koko hommaan ?

Jos olisin lääkärisi, niin minun tulisi haastatella sinua useampaankin kertaan, mutta se ei olisi ihan halpaa. Toki KELA korvaisi siitä jotakin murusia....?
..........

Kukahan muu ja yhtä hurskas, tai puolihurskas veikeilijä  ihminen pystyisi tuohon samaan, kuin sinä  ?

Ei kukaan, vain yksi on armoitettu Hän on Maestro of Lutheristics People over the Hole World.

Keijo, Keke, Kullervoinen, omatoiminen inehmoinen, omatoiminen titityinen, Saipalainen saippuainen

Hän on  Rauhan Sairaalaan Ykkönen ja Kaukaan Myllyjen ja Tyllyjen kakkonen, Saipan kolmonen (Lalli Partinen) ja Foorumien nelostopari, ympäripyöreä Besserwisseri, joka on sikinnyt   Jumalan Armosta ja kasvanut esiin Lappeenrannan koukuista mouhuista ja kauhuista.

Hän on kaikista muista ihmisistä välittämätön. Kaikkein muiden foorumistien ajatelmista piittaamaton, hän on itseajattelija ja omakohtainen tiedustelija ja pikkaisen töperö ja jonkinverran höperö, myöskin löperö.

Hän on olevinaan valpas ja valaistunut, mutta tarpoo pimeessä, oi että hän on pimeiden teiden kulkija, tietääkö itsekään kuinka pimeetä polkua vetää. ?
..........

Kuuntelen.......

Onnekkaan uteliaana ja sivustavedettävän sohvan lainaajana...... näistä syistä epäilen kuuntelevani sammakon kurnutusta ?

Kiva kun kerroit ns. tietosi julkisuuteen..
Omassa päässäsi tapahtuu aikamoisia asioita ja niitä vain näppäilet taivaalle, omalle taivaallesi, eikö vai jooko?

Kiva kun saat harhasi julistaa täällä, et torilla, mutta jos oikein innostut, kyllä se sielläkin onnistunee, kun oikein yrität ja Sinähän yrität, kovasti...

Hyvää jatkoa vain yrityksillesi ja siunausta ja parempaa elämää, toivon.

Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti

Pyhä ihminen puhuu aina pyhiä, kirjoitti hän sitten vitamiineista, perunankuorista tai perseen pyyhkimisestä.
päivä kerrallaan

Suti

Ei taida teologiakaan puhua umpisuolesta. Se puhuu vain pyhiä juttuja.

Rrape vihjaa erääseen täällä esiintyvään kaikkkien alojen erikoisasiantuntijaan. Tämä asiantuntija, vaikka puhuu vitamiineista ja perunankuorista, on kuitenkin pyhä ja hurskas.
päivä kerrallaan

Muisto Keijo Kullervo

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 01.08.15 - klo:10:13
Lainaus käyttäjältä: Suti - 01.08.15 - klo:08:42

Pyhä ihminen puhuu aina pyhiä, kirjoitti hän sitten vitamiineista, perunankuorista tai perseen pyyhkimisestä.

Lääketieteessä puhutaan todellisuuden tajusta. Siellä ei puhuta pyhyydestä mitään.

Ja minä kun luulin, että psykologiassa puhutaan  todellisuuden tajusta...

Aina sitä vanhakin oppii, jos on oppiakseen...

Keijo Kullervo

Ps. Ja siitä minä olen niin hyvilläni kun en ole pahoillani laisinkaan.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 02.08.15 - klo:12:55
Lainaus käyttäjältä: Keijo Kullervo - 01.08.15 - klo:19:35

Ja minä kun luulin, että psykologiassa puhutaan  todellisuuden tajusta...

Aina sitä vanhakin oppii, jos on oppiakseen

Oletko nyt ihan varma..

Psykiatriasta et ole varmaan kuullut mitään, miten se eroaa psykologiasta tai lääketieteestä.

Kyllä minä olen kuullut psykiatriasta. Johan sen jo nimikin sanoo...
https://fi.wikipedia.org/wiki/Psykiatria
"Atria" on usein jotain jota otetaan, useinkin suun kautta (reseptejä tosi tarkoituksella)....

Psykiatria on lääkehoitoa ja psykologi ammattina, tutkii ja tulkitsee mielen liikkeitä, usein potilaaksi julistettua ja yritetään psykoterapialla saada potilas takaisin tolkkuinsa ja työkykyiseksi.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Psykologia
Sigmund Freud lausui jo aikoinaan tällaista:

"Ihminen on terve kun rakastaa ja tekee työtä."

Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä