Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 11 Vieraat katselee tätä aihetta.


karpalo

Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 11.03.16 - klo:16:38
Olisi ihan kiva tietää, mikä se olisi se OIKEA puolue...?

Niimpäs, jos kerron sen sinulle, niin joudut vaihtamaan puoluetta.

Posiella

#6962
Poikkesin vain kysymään Tiistailta,  että joko Marie Kondon siivoushurmio on saavuttanut Jordanian? Entäs Outomaan naiset? Täällä Suomessa se on räjähtänyt käsiin viime kuukauden aikana. Nettikaupoista alkavat myydä eioota ja faceryhmä paisuu päivittäin useilla sadoilla. :D

Luin itse kirjan pari päivää sitten ja olen marittanut jo jonkin aikaa. ;D
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

karpalo

Mikä on  Marie Kondon siivoushurmio ?

Sopiiko kysyä ?

Posiella

Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)


Muisto Keijo Kullervo

"Tie, Totuus ja Elämä?"

Posiella

Monen konmarittajan ukkokin on heitetty ulos, kun ei enää tuo iloa! ;D
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Armas Ryssiväinen - 11.03.16 - klo:17:51
rkp

Muistuttaa kovasti nkp:tä. Meillehän voisi perustaa myös vkp:n (siinä menisi ainakin kaksi vähemmistöä samalla kirjainyhdistelmällä) ja akp ja skp se vasta kattava olisikin.

Muisto Keijo Kullervo

Minusta ns. oikea puolue jonka ohjelmaan kannattaa sitoutua on puolue jolla on  silmää nähdä talouden  erilaisten koukeroiden kuvio.

Oletan, että kristillinen puolue puheenjohtajansa avustuksella 'kävelee', menee poliittisissa valinnoissaan pitemmän päälle oikeaan suuntaan.

Useimmilla ko. puolueen kannattajista ymmärrykseni mukaan on omatunto jota kuuntelemalla ohjaa...

Tiedän kyllä tapauksia, surullista, että omatuntoja jaettaessa ei kaikille niitä riittänyt. Tai jos riitti, yhteiskunnan riennot ja kompromissit ovat omatunnon äänen hävittäneet niin pieneksi, että jotta?

Mutta ainahan oikeilla moraalisilla valinnoillavoi omatunnon ääntä vahvistaa... Vai voiko?

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Armas Ryssiväinen

Lainaus käyttäjältä: Keijo Kullervo - 12.03.16 - klo:10:39
Useimmilla ko. puolueen kannattajista ymmärrykseni mukaan on omatunto jota kuuntelemalla ohjaa...
totta, mutta ei lainkaan omaa järkeä ja ajattelua - ne uskikset kehtaavat, niist järkeä nolaavista dogmeistaan ja jos jostain Vanhan Testamentin loruista luetaan vastauksia päivänpolitiikan kysymyksiin.


Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä