Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 41 Vieraat katselee tätä aihetta.

Amanda



Vastuu kuin aina lukijalla.. en oikein ymmärtänyt, tunnet heitä vaan ihanko itse?

Armas Ryssiväinen

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 24.03.16 - klo:13:19

Vastuu kuin aina lukijalla.. en oikein ymmärtänyt, tunnet heitä vaan ihanko itse?
aha.
ei pidäkään ymmärtää, kaikkea. mutta itse olen tietysi ikäni prätkä- ja rokkipiireissä henganneena joutunut havaitsemaan, miten kavereita tippuu matkalla, ja viikatemies korjaa omansa pois. jag såg en man på gatan, stora - men dödens egna. så här, en gång man skrev rim.
Yleensä. Se, että niitä piripäitä nyt näkee ja kuulee kirppareilla yms. mestoissa volajamassa, se vaan niin sanotusi vituttaa. ei muuta.

Amanda


Huumeet ovat saapuneet paikkoihin, missä niitä tuskin ennen oli. Juuri eilen kertoivat ratsiasta puusepän pajaan kylillä (tekee ovia), jonka aikuiset pojat ovat kasvattaneet hashista isänsä syrjäisellä tontilla. Se ei näy maantieltä eikä sinne muut kuin ehkä lammaspaimenet eksy.  Helppoa rahaa..

Amanda



Mukavaa pääsiäisviikonloppua kaikille!


Mutta ei ihan noin vaan takamus ylös tuolista ja reippaasti ulos, kun kevätkin on tullut!
(Kuvalähde)

Suti

Kiitos kiitos!
Eilen oli ihan mukava ulkoilukeli, nyt täällä tihkuu vettä.
Paikka paikoin on jäätä ja pirun liukasta!
päivä kerrallaan


Amanda



Voi kun olis mämmiä!

Kalevassa on äänestetty
onko se yliarvostettu herkku.

"Ratkaisu: äänin 5-0 ei ole."


Paras mämmi oli äidin leivinuunissa hauduttama, vaikka on sitä kaupastakin saanut hyvää. Sisko viimeksi sanoi, että vain yksi maistuu ja muut voi unohtaa.

Ehkei siitä siksi tykätä, kun nykyään ei osata tehdä? Pohjanmaalla nuo traditiot säilyvät, punaista juustokeittoakin keitetään yhä tuntikausia juhannusaattoiltana..

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 26.03.16 - klo:13:23


Voi kun olis mämmiä!

Kalevassa on äänestetty
onko se yliarvostettu herkku.

"Ratkaisu: äänin 5-0 ei ole."


Paras mämmi oli äidin leivinuunissa hauduttama, vaikka on sitä kaupastakin saanut hyvää. Sisko viimeksi sanoi, että vain yksi maistuu ja muut voi unohtaa.

Ehkei siitä siksi tykätä, kun nykyään ei osata tehdä? Pohjanmaalla nuo traditiot säilyvät, punaista juustokeittoakin keitetään yhä tuntikausia juhannusaattoiltana..

Mämmi on hyvää ja halpaa.

Suti

ja mämmi on terveellistä.
Sitä pitäisi oikeastaan olla saatavilla ympäri vuoden.

Toinen pääsiäisen herkku on pasha, mutta sitä en terveelliseksi usko. On se niin hyvää.
Pashaa ei kannata valmiina ostaa, itse tehty on parasta.
päivä kerrallaan

Amanda

#6998
Menin naamakirjaan ja päällimmäisenä uutinen on kotiseudun suljetussa ryhmässä, että naapurikunnan 1700 luvulla rakennettu puukirkko palaa!
Päivitys tuntia myöhemmin, että on jo täysin romahtanut ja käsky vartioimaan kaikkia puukirkkoja muualla.

Ei ole ainoa palanut kirkko Pohjanmaalla. Taannoin Hapaveden yhtä vanha kirkko paloi, kun joku kännipää oli sen sytyttänyt. Mutta nyt taitaa olla enemmän vaihtoehtoja.. :(

http://www.kaleva.fi/uutiset/pohjois-suomi/vanha-puukirkko-ilmiliekeissa-ylivieskassa-katto-romahtanut-ja-tapuli-tulessa/723664/



Suti

päivä kerrallaan

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä