Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 27 Vieraat katselee tätä aihetta.

Amanda



Eilen viimeinen lauseesi sai hymyilemään..

Mutta vakavasti. Jos pää tärähtää, niin ei saa ottaa liian kevyesti, voi olla aivotärähdys tai jopa pahempaakin. Kuopus kerran iltamyöhällä lapsena juoksi.. tai kompastui päin tenniskentän lyhtypylvästä, oli sellainen ontto ja tiellä. En ollut kaukana ja se kuulosti kuin olisi pesäpallomailalla siihen lyöty! Ei mitään ongelmaa, hampaat pestiin ja sitten nukkumaan. Tunnin päästä heräsi ja päätä särki.. takaisin nukkumaan. Heräsi taas ja sitten vietiin sairaalaan röntgeniin. Matkalla autossa oksensi, siis selvä juttu. Onneksi ei käynyt pahemmin.

Eräs toinen ystävien lapsi joutui sairaalaan, kun lastentarhassa raskaan metallisen oven ovinappi osui päähän, kun joku työnsi sitä kiinni. Tuli pieni verenvuoto, joka piti hoitaa leikkauksella.

Amanda

#1541

Jälkasvu oli eilen laittanut linkin yhdelle MIT:n videolle, jossa esiteltiin pienen pientä minirobottia ja sen sivulinkkien kautta katselin pari videota lapsineroista.  Mikä pisti silmään oli, että he olivat vasenkätisiä. Ja yksi oli kuin THL, uskomaton muisti pojalla! Ei unohda mitään varsinkaan matikkaan liittyvää. Haen kohta ne videot koneen välimuistista..

Vasenkätisyys johtuu tietenkin aivoista ja olen jossain lukenut, että hämmästyttävän monet huippupoliitikot ovat niitä.

Minä en ole vasenkätinen saatikka nero, mutta kummasti sekoitan kahvini vastapäivään, toisin päin en vahingossakaan,, en mokomaa edes huomannut ennenkuin vasta nyt, netissä viisastuttuani.  .. en kyllä muista, että olisi pakotettu koulusssa oikeakätiseksi, vaikka kyllä vasen käsi on paljon sujuvampi joka suhteessa, ovat ihan kuin eri paria.

risto

#1542
Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 16.01.13 - klo:19:10


Minä en ole vasenkätinen saatikka nero, mutta kummasti sekoitan kahvini vastapäivään,



Useimmat Outomaan persoonat ovat olleet neroja.
Harvinaista että joku pystyy päättelemään ettei ole nero. Mulla herää heti epäilys.

Amanda

#1543
Tuossa niitä videoita. Ekaksi se muistinero, joka lapsena luokiteltiin autistiseksi. Voi aloittaa kohdasta 1.35 min., missä hän kertoo numeromuististaan.

http://www.youtube.com/watch?v=OR36jrx_L44

Sitten tämä vasenkätinen 8 v. opiskelija. Hän ja siskonsa hyväksyttiin Mensaan 4-vuotiaina.

http://www.youtube.com/watch?v=FSYCwxt78jY

Ja sitten tämä afrikkalainen vasenkätinen 15 v., joka on itseoppinut keksijä ja sai kutsun MIT:hin vierailulle (maailman parhaaksi luokiteltu tekn. yliopisto).

http://www.youtube.com/watch?v=XOLOLrUBRBY

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Tuplanikki - 16.01.13 - klo:19:14
Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 16.01.13 - klo:19:10


Minä en ole vasenkätinen saatikka nero, mutta kummasti sekoitan kahvini vastapäivään,



Useimmat Outomaan persoonat ovat olleet neroja.
Harvinaista että joku pystyy päättelemään ettei ole nero. Mulla herää heti epäilys.

Vaatimattomia neroja ei ole pitkään aikaan surffaillut tällä Foorumilla, oliskohan JS niitä viimeisimpiä, kun Ässäkään ei suostu enää profiloimaan täällä sitä omaa suuruuttaan yhdistettynä näennäiseen vaatimattomuuteen.


risto

.
Mainio homma tuo 15 v afrikkalainen. Tekee romuista radioaseman.

Esmerkix

#1546
Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 16.01.13 - klo:12:31


--- Mutta vakavasti. Jos pää tärähtää, niin ei saa ottaa liian kevyesti...
Tärähtänyt itse ei sitä yleensä osaa ottaa kovin raskaasti. ;)
Onneksi ei sen pahempaa tullut kuin niskalihakset ja hartiat kipeät... ja syntymästäni asti olen ollut äärivasenkätinen ja -jalkainen. Koulussa tosin pakotettiin 3 ensimmäistä luokkaa kirjoittamaan oikealla, mutta kotiläksyt tein aina vasemmalla. Ja koska en koskaan oppinut käyttämään saksia oikealla kädellä, vieressäni istunut pari vuotta vanhempi poika leikkasi kaikki ne lukemattomat liimapaperityöt (kai muistatte, erilaisia värillisiä papereita, joissa oli taustalla liimakerros ja joista tehtiin leikkelemällä kuvia piirustuspaperiarkille), joita tehtiin piirustustunneilla. Kallelle myöhästyneet kiitokset!

Amanda

#1547
Nuo värilliset liimapaperit muistan hämärästi, mutta meidän opettaja ei tainnut niitä erikoisemmin arvostaa.. niitä muuten on käytössä edelleen, olen nähnyt leikkikoululaisten askartelevan niillä.



Päivän mietteet pakostakin keskittyvät kiiltokuviin.. ja karkoittavat kaikki muut ajatukset :P

Netistä juuri nappasin, värejä on manipuloitu filttereillä!


Mutta tämä on mestariliinen otos!


Sivulta http://www.facebook.com/pages/The-Garden-Of-Pensiveness/367268523352486

Posiella

Mitä opin tänään?:

Intiassa, jossa asukasluku on noin 1,2 miljardia, pyrki viime vuonna  yliopistoon lukemaan insinööripuolen johtamistaitoja 1.000.000 koululaista eli siis miljoona(!!)
nuorta, joista valittiin 800!!

Eli siis jos näette kaupungilla intialaisen opiskelijan, hän on todella älykäs ja fiksu. Kannattaa jututtaa, saatte hieman meitä outoja jopa älykkäämmän keskustelukaverin.  :D
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

risto

#1549
.
Outomaassa on 8 ihmistä joista älykkäitä on 24

Jos tämän olisi kirjoittanut runoksi, olisi se sietämättömän älykästä.-

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä