Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 5 Vieraat katselee tätä aihetta.

Outomaa

#1840
Eikö olekin uskomatonta. Meikäläisen piti olla juuri näinä päivinä pikavisiitillä, mutta sitten se siirtyi syksylle. Viimeksi olin juuri näihin aikoihin ja nyt arvelutti, että mahtaako olla jo tulvat ohi Pohjanmaalla. Silloin oli rantatontti vielä märkä ja ruoho tuskin pinnalla ja koivut vielä hiirenkorvalla.  Nyt on ennen näkemätön helleaalto Jäämerellä!


Muuten, oletteko huomanneet vieraiden lukevan jatkuvasti meillä ketjua nimeltään "kiellettyjen sanojen lista" ?  Olen ihmetellyt tuota outoa juttua jo pitempään..  melkein aina joku,  kun sitä tietoa klikkaa.  NYT hoksasin  ;D
Naamakirja tarjosi jotain yhteisöä, joka saattaisi kiinnostaa ja siinähän oli tuokin:

Kielletyt sanat ja sanonnat  https://www.facebook.com/groups/kielletytsanat/members/  Kohta 10 000 jäsentä.

Onko mahdollista, että jotkut tuohon uskoo?
"Tälle listalle lisättyjen sanojen ja sanontojen käyttö on täten kielletty universumin säännöissä (§3.2) niiden ihmiskunnan psyykeä rappeuttavien vaikutuksiensa vuoksi."

Minkä universumin? Ja since when se ymmärtää suomen kieltä?? En viitsinyt tutkia, ehkä joku teistä tutkii, onhan täällä tutkijoita.
Klikatkaapa niiden tiedostoja, vaikka tuota https://www.facebook.com/groups/kielletytsanat/doc/10150394658711424/
Outoja ovat, mutta tuskin oudompia kuin me.. ;)



"Nothing in the world is ever completely wrong. Even a stopped clock is right twice a day."   — Paulo Coelho (Brida)

risto

.
Täällä on 28C. Kävinjust uimassa järvessä.

AveLazio

Joo, Keski-Euroopassa paikoin 13, Lapissa 27. Yeah.
At a narrow passage there's no brother, no friend

sniper

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 02.06.13 - klo:13:56
Joo, Keski-Euroopassa paikoin 13, Lapissa 27. Yeah.

Täähän se just hatuttaakin niin ettei kohta enää veri kierrä, mitä helvetin pahaa olemme tehneet tolle yläkerran ukolle joka näitä ilmoja säätelee, onkohan se perkele kuullut ku kiroilen aina välillä?
En mä sitä kyl kirkossa tee, mutten oo siellä kyl ollutkaan kohta 40 vuoteen.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

Amanda

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 02.06.13 - klo:07:52
.
Nii joo. Naista tarvitaan lisääntymiseen, kun tarkemmin miettii. Pitää olla siihen tarvittava varustus, eikä siinä yksi rinta riitä. Kyllä vaan.

Huh.  En huomannutkaan tätä viestiä ennen..
Rrape,  loukkaannun kaikkien naisten puolesta ja varsinkin niiden, jotka ovat sairastuneet rintasyöpään. Sekin pelko aina on, kun se on killer nro 1 naisilla. Yhdellä rinnalla voi ruokkia vauvalapsen ja tarpeen tullen myös tuttipullolla.

Varo mitä kirjoitat, kohtalo voi kostaa ja saat itse jotain vastaavaa kannettavaksesi..  :-\


sniper

 ;D ;D Se on sanonta tapa "*ituttaa niin ettei veri kierrä" oli sitä jo kakarana, sori, että vedin hattuun sen.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

Esmerkix

Nyt 29 astetta täällä Tampereen kupeessa. Ja pitäisi pakata siipilaukkua.

sniper

Lainaus käyttäjältä: Outomaa - 02.06.13 - klo:13:00
Eikö olekin uskomatonta. Meikäläisen piti olla juuri näinä päivinä pikavisiitillä, mutta sitten se siirtyi syksylle. Viimeksi olin juuri näihin aikoihin ja nyt arvelutti, että mahtaako olla jo tulvat ohi Pohjanmaalla. Silloin oli rantatontti vielä märkä ja ruoho tuskin pinnalla ja koivut vielä hiirenkorvalla.  Nyt on ennen näkemätön helleaalto Jäämerellä!

Jees jo on melko mallillaan maailma taas tällä kertaa, on sellainen fiilis jotta tulvat on voitettu en tosin tiedä kuinka pahat ne oli, kyllähän niistä vähän lehdissä kirjoittivat jotta korkealla on ollut vesi pari viikkoa sitten.

Tuohon helvetin naamakirjaan en kyllä sekaannu vaikka olis nettimaailman viimeisin mesta ja maailman parhain haittaohjelmien torjunta koneellani niin se face saa olla.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

Juuli Hukkaskukka

.
Minä siellä olen naamoineni. Kuinkas muutenkaan. Joka paikkaan sitä joutuu. Minä nimittäin jouduin sinne kun yritin mennä veljentyttären naamakirjaa lukemaan. Minulle tuli oma facebook. Nyt en saa sitä pois. Eipä ole tullut kirjoiteltua. Sensijaan sen kautta tulee tuikituntemattomia yhteyspyyntöjä skypeen. Niitäkään ei saa pois. Vaikkei ne toimi. Niissä lukee facebook ja ei ne lähde vaikka mitä tekisi. Pitäisi ensi poistaa se  oma facebook sitten lähtisi ne sypenaamatkin. Mutta kun en osaa sitä facebookiakaan poistaa. Olkoon.
Ei se leipää pyydä.    :-[
.
reino & aino hukkanen

sniper

Lainaus käyttäjältä: juuli - 02.06.13 - klo:16:57Nyt en saa sitä pois. Eipä ole tullut kirjoiteltua. Sensijaan sen kautta tulee tuikituntemattomia yhteyspyyntöjä skypeen. Niitäkään ei saa pois.

Linkistä löytyy ohjeet miten facen voi poistaa, herää kysymys olisko aihetta laittaa linkki stickyksi?
No löytyyhän toi haullakin.

http://vempaimia.net/2010/05/16/poista-facebook-tilisi-et-tarvitse-sita-miten-poistan-facebookin/
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä