Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 5 Vieraat katselee tätä aihetta.

AveLazio

sneep, oletko oikeasti noin tyhmä vai oletko fiksu, jonka käsitys huumorista on tuo edellinen itsesihäpäisy? Kumpi?

Ainakin häpäiset Lukon suojeluskuntatunnusta typeryydelläsi. Et sentään tällä foorumilla. Olen ollut yhteydessä Lukkoon sinun häpäisyjuttujesi takia. Tunnen sieltä muutamia johtohemmoja. Yksi oli samaan aikaan Legioonassa - tosin eri komppaniassa.

At a narrow passage there's no brother, no friend

karpalo

#1901
Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 16.06.13 - klo:19:55
sneep, oletko oikeasti noin tyhmä vai oletko fiksu, jonka käsitys huumorista on tuo edellinen itsesihäpäisy? Kumpi?

Ainakin häpäiset Lukon suojeluskuntatunnusta typeryydelläsi. Et sentään tällä foorumilla. Olen ollut yhteydessä Lukkoon sinun häpäisyjuttujesi takia. Tunnen sieltä muutamia johtohemmoja. Yksi oli samaan aikaan Legioonassa - tosin eri komppaniassa.



Hianoo, että tunnet LUKON paremmin, kuin Ilveksen.

Minä taas tunnen koko Tapparan johtoportaan. Saan Tapparan piikkiin ryypätä missä hotellissa tahansa käydessäni Mansessa !

Tapparan kassanhoitaja pakkaa joskus hermostumaan ja sanoo:

  - Nysse  tulee taas, auta armias meidän pelaajabudjettia !!

AveLazio

Häpeä sitten ihan reilusti vaan Tapparaa - sattuuhan tuommoisia mokia juovuspäissä.

Mutta älä älä häpäise Suomen Seuroja Ilvestä ja Lukkoa. Äläkä SS Laziota (josta et varmaan ole kuulutkaan raasu).
At a narrow passage there's no brother, no friend

THL tiedottaa

#1903
Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 16.06.13 - klo:19:55
sneep, oletko oikeasti noin tyhmä vai oletko fiksu, jonka käsitys huumorista on tuo edellinen itsesihäpäisy? Kumpi?

Ainakin häpäiset Lukon suojeluskuntatunnusta typeryydelläsi. Et sentään tällä foorumilla. Olen ollut yhteydessä Lukkoon sinun häpäisyjuttujesi takia. Tunnen sieltä muutamia johtohemmoja. Yksi oli samaan aikaan Legioonassa - tosin eri komppaniassa.



Jos ja kun tuo täällä esille tekemisiään tämän palstan ulkopuolella, pitää valmistautua myös tekemistensä selvittelemiseen ja koko sopan synnyttämiin seuraamuksiin.

On tietysti olemassa se mahdollisuus, että kaikki tuollaiset "Olen ollut yhteydessä ..." perustuvat pelkkään mielikuvitukseen. Jos, niin hyvä näin.











Ei noista muiden puheista kannata välittää.

risto

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 17.06.13 - klo:14:09
"Olen ollut yhteydessä ..." perustuvat pelkkään mielikuvitukseen. Jos, niin hyvä näin.



niin jos ne joutuis oikeasti kestämään näitä foorumeitten faneja


AveLazio

THL, oletko notkahtanut vanhuuden syöveriin? Oletko? Minulla on Lukon väkeen likeiset suhteet ollut jo vuosikymmeniä. Ja syy on se mikä sinua tässä raivostuttaa: Olen yhtä suojeluskuntalainen kuin pyhän Lukon väki. Voisin kertoa yhteydestäni enemmänkin. Mutta nimiä et kai edes rukoile. Muuta voin kertoa.

THL: Vaikka sinä olet Suomen viimeinen kommunisti, anna nyt muiden ylläpitää suojeluskuntaperintöä! Tuo järjestöhän tuli kielletyksi, kun ihannemaasi Neuvostoliitto määräsi niin.

Vihaatko myös Lotta-Svärdiä?

(Merkitään kirjoihin: Kautta aikain ensimmäinen tosityperä viesti nimimerkiltä THL. Tarkkailuun.)
At a narrow passage there's no brother, no friend

risto

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 17.06.13 - klo:15:26


Vihaatko myös Lotta-Svärdiä?


Ave, näitkö sä siellä sodassa elävää lotta kun olit siellä rintamalla?
Vai oliko ne niitä sotastuertteja?

THL tiedottaa

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 16.06.13 - klo:21:18

Lazio on ihan hyvä jalkapalloseura. Toinen joka on "lähellä sydäntäni"  on Madeiran Funchalin Maritimo. Tän joukkueen pelejä on tullut seurattua paikan päällä.

Meillä kun ei täällä ole (ollutkaan)  korkeimman tason muita joukkeita kuin Rauman LUKKO.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 17.06.13 - klo:14:09

On tietysti olemassa se mahdollisuus, että kaikki tuollaiset "Olen ollut yhteydessä ..." perustuvat pelkkään mielikuvitukseen. Jos, niin hyvä näin.


Juu, ei voi kieltää kenenkään näkemästä unia ?

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä