Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 114 Vieraat katselee tätä aihetta.

risto

Lainaus käyttäjältä: sniper - 21.08.13 - klo:19:44

No voi pyhäsylvi luulin jotta kestät vittuilua

No en kestä. Yksi kerta menee vitsistä, mutta muut kerrat on jo  tyhmyyttä. Tämä on Outomaan laki.

15 kertaa samaa jankuntusta paljastaa, että lääkitys saattaa olla kohallaan, mutta lääkkeet ovat jossain, ties missä.

Koeta kestää itseäs.

Kuules Sniper. Kun Outomaa alkoi, täällä oli rajua läppää ja tuumasin että on kovaa jengiä. Mutta pikku hiljaa huomasin että äijät toistaa liikaan itseään, ei käy töissä ja pauhaavat kaiket päivät foorumilla. Suoraan sanonen varhaiseläkkeellä olevai veijareita, joilla koulutkaan eivät olleet sujuneet loppuun asti-

Vähitelleen huomasin että näissä huuliveikoilla on samanlaisia ajatustyylejä kuin skitsofreenikoilla ja hurjimmat jutut olivat identtisiä psykoosissa olevien henkilöiden  kanssa: harhat ja todellisuus ovat yhtä suurta nerokkuutta.

Merkittävä yhteinen tuntomerkki on, että he eivät kykene lukemaan mitään alkeellisiakaan tietolähteitä kuten wikipediaa, koska koulut jäivät kesken ja perussivistys asioista puuttuu. Sitä lennetään vaan mitä on nähty avaruusleffoissa telkussa. Synnytään jossain ja pudotaan maapallolle tuomaan valoa ja energiaa.

Tätä tää on ollut kaikki nää vuodet.

Joo, mä olen niin vitun kyllästynyt näihin tee se itse tiedemiehiin ja viherhiukkasten keksijöihin.

Ihan paras juttu on, kun laitoin syötiksi, voiko aivokuollut ajatella.

Aivokuollut määritellään niin että avoissa ei havaita sähköisiä reaktioita eikä siellä ole enää edes verenkiertoa.
Seuraava kysymys oli kuitenkin: "mutta jos se kuitenkin näkee meidät ja ajettelee jotain meistä".

No sittenhän me päästääkin seuraavaan faasiin kun tämä aivokuollut roikkuu pilven reunalla ja ajettelee meistä vaikka mitä ja lavertelee Jumalalle mitä me puuhastella tai aiotaan puuhastelle. Ilkimykset, perkele.

THL tiedottaa

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

risto

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 22.08.13 - klo:06:03
.
Se elefantti!

Niin se. Ei tavitse edes mennä eläintarhaan asti kysymymään, mitä se minusta miettii.

Nythän voi perustaa kokonaisen foorumin avustamaan, mitä maailma minusta ajattelee.
no ei nyt sentään, muitta oman ketjun.

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: sniper - 21.08.13 - klo:19:44
Lainaus käyttäjältä: Rrape - 21.08.13 - klo:19:23
Kutsutaan Ave kehiin.
Nyt tää huumorin taso on mennyt kyllä mun ulottumattomiin.
Ave!!! Tuu nimitteleen mua neidiks ja hipiks. Tää nipperi on nyt nähty. (vilun väreitä, vai vitun näreitä)

No voi pyhäsylvi luulin jotta kestät vittuilua koska jatkuvasti olet vittuillut muille täällä, men ack så fel jag hade.

Siis näyttää siltä jotta olin oikeassa, että olet vain pikkukakara kusisissa polvihousuissasi. Mene nyt jo tutimaan ja herää pikkuisen isompana poikana aamulla.

Onko Rrape Aven manttelinperijä? Vaiko kenties rinnakkaisversio?

sniper

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 21.08.13 - klo:20:18
No en kestä. Yksi kerta menee vitsistä, mutta muut kerrat on jo  tyhmyyttä. Tämä on Outomaan laki.
15 kertaa samaa jankuntusta paljastaa, että lääkitys saattaa olla kohallaan, mutta lääkkeet ovat jossain, ties missä.
Koeta kestää itseäs.
Kuules Sniper. Kun Outomaa alkoi, täällä oli rajua läppää ja tuumasin että on kovaa jengiä. Mutta pikku hiljaa huomasin että äijät toistaa liikaan itseään, ei käy töissä ja pauhaavat kaiket päivät foorumilla. Suoraan sanonen varhaiseläkkeellä olevai veijareita, joilla koulutkaan eivät olleet sujuneet loppuun asti-
Vähitelleen huomasin että näissä huuliveikoilla on samanlaisia ajatustyylejä kuin skitsofreenikoilla ja hurjimmat jutut olivat identtisiä psykoosissa olevien henkilöiden  kanssa: harhat ja todellisuus ovat yhtä suurta nerokkuutta.
Merkittävä yhteinen tuntomerkki on, että he eivät kykene lukemaan mitään alkeellisiakaan tietolähteitä kuten wikipediaa, koska koulut jäivät kesken ja perussivistys asioista puuttuu. Sitä lennetään vaan mitä on nähty avaruusleffoissa telkussa. Synnytään jossain ja pudotaan maapallolle tuomaan valoa ja energiaa.
Tätä tää on ollut kaikki nää vuodet.
Joo, mä olen niin vitun kyllästynyt näihin tee se itse tiedemiehiin ja viherhiukkasten keksijöihin.
Ihan paras juttu on, kun laitoin syötiksi, voiko aivokuollut ajatella.
Aivokuollut määritellään niin että avoissa ei havaita sähköisiä reaktioita eikä siellä ole enää edes verenkiertoa.
Seuraava kysymys oli kuitenkin: "mutta jos se kuitenkin näkee meidät ja ajettelee jotain meistä".
No sittenhän me päästääkin seuraavaan faasiin kun tämä aivokuollut roikkuu pilven reunalla ja ajettelee meistä vaikka mitä ja lavertelee Jumalalle mitä me puuhastella tai aiotaan puuhastelle. Ilkimykset, perkele.

No voi sussentään Rrape en tosiaankaan luullut, kun käytöstäsi täällä seuraa, että oletkin noin vitun tiukkapiponen niuhottaja, mutta jatka vain samaan tyyliin ettet putoa useammin raiteilta.

Vaikka tietysti se olisi ollut parempi itsellesi jos olisit käynyt koulusi loppuun asti, mutta olet mokasi tehnyt ja itehän mokistasi vastaat eikä muut.

Oletko huomannut jotta mä sentään teen välillä muutakin kuin roikun täällä mut huomaa jos olen saitilla, mutta sulla se onkin ihan toisin ku istut jatkuvasti kyttäämässä täällä piilotettuna
hienoa toimintaa niin sitä pitää.

Ajattelin jo hiukan onkohan tän skrivannut joku muu kuin Rrape kun ei mainintaa lääkkeistä, mutta tulihan tämä sun normi spam'isi lääkkeetkin mukaan  postaukseesi.

Mutta pahinta mitä täällä netillä teet on se, että mulkkaat lainauksissasi toisten viestien sisältöä tässä esimerkki lainattu jäsenen jösses viestistä:
alkuperäinen: Ulkolaisia miehiä suomalaisten naisten narraajina pitävän olisi syytä vilkaista peiliin.

Kopia Rrapen lainauksesta ja muutoksista: Ulkolaisia miehiä s u o m a l a i s t e n   n a i s t e n   n a r r a a j i n a   p i t ä v ä n olisi syytä vilkaista peiliin.

No eipä pikkupojulta muuta voi oikeastaan odottaakaan, kun on kerran lusikalla annettu ni ei voida kauhalla pyytää.
Olen joskus kuullut, että tyhmyydestä sakotetaan, no sulla näitä sakkoja on jo aika liuta varmaan?
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

risto

sniper

Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

risto

Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 22.08.13 - klo:11:49

Onko Rrape Aven manttelinperijä? Vaiko kenties rinnakkaisversio?

Voihan hoksottimet. Eihän Avella mitään manttelia ollut vaan se polvi.

Täällä on jo kaksi uutta Avea, kun yksi lähti.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä