Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 104 Vieraat katselee tätä aihetta.

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Ei tänne kukaan täysjärkinen kirjoittele, pidän siis tauon. - 04.10.13 - klo:23:29
Esmerkix, älä vielä onnittele. Gradu on vielä tekemättä. Vasta kerään aineistoa teoriaan ja teen osaksi empiriaa. Tein myös alkuosan maisteriopinnoista työn ohessa ja se oli rankkaa, kun tenavatkin pyörivät jaloissa. Nyt ei ole enää kuin yksi alaikäinen. Sydämelliset onnittelut sinulle!  Kai pidit keväällä juhlat? :)

Pienimuotoiset vain, lähimmät ystävät järjestivät. Osallistuin kyllä yliopiston järjestämään valmistuneiden juhlaan. Nauratti, kun rehtori aloitti, että ... Hyvät vastavalmistuneet nuoret... Minun pikkuiseni ei kyllä jaloissa pyörinyt, parin vuoden päästä kun jo on nelikymppinen nuori mies. Opiskelee kyllä vielä hänkin.

Kyllä työ on melkein tehty, kun gradu on aloitettu. Kiitokset onnitteluista. Nyt on vähän outo olo, kun poistin opiskelijakortin rahapussistani: Opiskelija-alennukset päättyivät, mutta rahaa ei ilmestynyt yhtään lisää. Kai sitä jo kohta voisi laittaa eläkeläiskortin tilalle.

risto

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 06.10.13 - klo:17:28

, mutta se on laiskuudesta kiinni.

Ala käyttää piristeitä niin eiköhän se siitä.

Ja mitä olisi tarjolla Wikipedian mukaan Piristeeksi

1
1,3-dimetyyliamyyliamiini

A
Adrafiniili
Alfametyylitryptamiini
Ampakiini

D
Desoksipipradroli

E
Efedrat
Efedriini
Energiajuoma

G
Guarana

I
Ilex guayusa

K
Khat
Kofeiini
Kokapensaat

M
MDMA
MDPV
Mefedroni
Metyylifenidaatti

M jatkuu
Modafiniili

N
Nikotiini

P
Paraksantiini
Parametoksiamfetamiini
Poppers
Pseudoefedriini

T
Tee
Teobromiini

V
Vihreä tee

Ja vielä suomalaistenh kikat: Viina, terva ja sauna
sekä tappelu nakkijonossa
.

Amanda

Noista yhteen olen jo adikti! Kofeiini, tavallisella teellä sokerin kanssa kyllä alkaa päivä, sitten kahvia mustana kuin sielu kestää.. joskus liikaakin.
Entäs itelläsi, mitkä on piristeet?

THL tiedottaa

.
Mitkä pirskeet? Eiku piristeet.

Mulle riittää, kun käyn täältä lukemassa kerran viikossa uusimmat viestit, kaikki kolme.

Kyllä meinaan piristyy! Tukka nousee pystyyn.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Amanda

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 06.10.13 - klo:20:50

.
Mitkä pirskeet? Eiku piristeet.

Mulle riittää, kun käyn täältä lukemassa kerran viikossa uusimmat viestit, kaikki kolme.

Kyllä meinaan piristyy! Tukka nousee pystyyn.

Meinaat, että niin hirveätä.. eikö se ole sama, millä piristyy kunhan piristyy?1

Posiella

Esmerkix, en oo hankkinut opiskelijakorttia ollenkaan. Missä tämän ikäinen saa opiskelija-alennusta? Ei lentolipuista ainakaan. Ja en oo ehtinyt edes käydä missään, että alennusta voisi hyödyntää. Paitsi yliopiston ruokalassa, jossa opiskelija maksaa lounaasta vain 2,5 e. Sen alennuksen olen saanut maksukuitin näyttämällä...jospa nyt venyttäisi valmistumista, että saisi hyödyntää alennukset.  :) Antaisitko vinkkejä?
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Ei tänne kukaan täysjärkinen kirjoittele, pidän siis tauon. - 06.10.13 - klo:21:13
Esmerkix, en oo hankkinut opiskelijakorttia ollenkaan. Missä tämän ikäinen saa opiskelija-alennusta? Ei lentolipuista ainakaan. Ja en oo ehtinyt edes käydä missään, että alennusta voisi hyödyntää. Paitsi yliopiston ruokalassa, jossa opiskelija maksaa lounaasta vain 2,5 e. Sen alennuksen olen saanut maksukuitin näyttämällä...jospa nyt venyttäisi valmistumista, että saisi hyödyntää alennukset.  :) Antaisitko vinkkejä?

No, tuota... junassa (puoleen hintaan), pitkän matkan bussissa, teatterilipuissa, monissa pääsymaksuissa erilaisiin tapahtumiin ja yliopiston ravintolassa tietysti. En nyt muista muuta tällä kertaa...

risto

.
Tässä on video, joka kertoo että naisen alapää voi täydentää yläpään puutteita. Niiku yleensä vastakohdat tekevät.

http://www.youtube.com/watch?v=sqYjozjzqXM

.

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 07.10.13 - klo:12:08
.
Tässä on video, joka kertoo että naisen alapää voi täydentää yläpään puutteita. Niiku yleensä vastakohdat tekevät.

http://www.youtube.com/watch?v=sqYjozjzqXM

.

Hassu juttu. Minuun se ei tepsinyt yhtään. Ehkä esiintyjän olisi pitänyt olla mies. Miehillä kun paksu lompakko näyttää korvaavan sekä ylä- että alapään puutteita.

risto

Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 07.10.13 - klo:13:03

.. Miehillä kun paksu lompakko näyttää korvaavan sekä ylä- että alapään puutteita.

Näin minäkin luulen.
Rikasta on helppo rakastaa.

.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä