Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 62 Vieraat katselee tätä aihetta.

Suti

tuo pitää paikkansa. nämä ärsyttäjät ajavat jäseniä pois ja estävät poislähteneitä palaamasta.

nimimerkki
kokemusta on
päivä kerrallaan

risto


ihmiset nauttivat toistensa mätkimisestä. Antaa palaa.
vahingonilo, nam nam

Toope

Lainaus käyttäjältä: Sepe - 05.06.14 - klo:08:44
Lainaus käyttäjältä: Toope - 05.06.14 - klo:00:13
Lainaus käyttäjältä: Sepe - 03.06.14 - klo:20:54
kyllä lapsillakin pitää kuri olla.
Mutta arvostelet minua kun haen konservatiivisempaa yhteiskuntaa?

Et kai ole piilokonservatiivi?

arvostelen koska olet valistumaton konservatiivi. Et edes ymmärrä että kuri on eri asia kuin konservatiivisuus.
voi hitto!
Ehkä minä vaan arvostan yhteiskuntaa, joka olisi enemmän yhteisöllinen, eikä niin hedonistisen liberaali, kuten nykyään maailmamme on. Näen tuon konservatismin paluun juuri vastareaktiona nykyiselle "minäminä" -liberalismille (Rosa Meriläinen, Elina Grundström), ehkä me tarvitsemme yhteisöllisyyttä enemmän kuin ääriliberaalien "heti mulle kaikki nyt" -yhteiskuntaa. Liberalistista individualismia toki tarvitaan, mutta rajansa silläkin. Egoismissa liberalismi menee jo liian pitkälle.

Konservatismin ja liberalismin tulee olla toimivia vastavoimia yhteiskunnassa, kumpaakaan ei pidä kumota, tai muuten mennään helvettiin. Minusta liberalismi on ehkä mennyt jo liian pitkälle yhteisöllisyyden ja altruismin sijaan. Liberalismin ylilyönti luo konservatiivisen vastareaktion.

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Juuli Hukkaskukka

Lainaus käyttäjältä: Sepe - 05.06.14 - klo:16:48
tuo pitää paikkansa. nämä ärsyttäjät ajavat jäseniä pois ja estävät poislähteneitä palaamasta.

nimimerkki
kokemusta on

kokemusta pois ajamisesta ja estämisestä Sepellä. ;D
reino & aino hukkanen

Suti

Minua käy ihan sääliksi kuinka juulia mätkitään, melkeinpä porukalla.
Olisi korkea aika juulin suosijoiden ja juulista tykkäävien tulla esiin ja kertoa juulin myönteiset vaikutukset Outomaan ilmapiiriin.

Ei kun odotamme.
päivä kerrallaan


karpalo

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 05.06.14 - klo:17:00

ihmiset nauttivat toistensa mätkimisestä. Antaa palaa.
vahingonilo, nam nam

Joo, jotkut taas lyövät takaisin, nyrkillä turpaan, jos tullaan liikaa iholle.

sniper

Lainaus käyttäjältä: Sepe - 06.06.14 - klo:12:35
Minua käy ihan sääliksi kuinka juulia mätkitään, melkeinpä porukalla.
Olisi korkea aika juulin suosijoiden ja juulista tykkäävien tulla esiin ja kertoa juulin myönteiset vaikutukset Outomaan ilmapiiriin.

Ei kun odotamme.

Onhan tää kuitenkin niin ettei tämä mätkiminen tapahdu ainoastaan täällä Outomaalla vaan myös muilla foorumeilla niin, että siinä hiukan lohtua sulle Sepe.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

risto

.
täällähän on jäseniä, jotka kärttävät mätkimistä että voivat antaa virallisesti takaisin. Jos joku oikeasti kärsisi vittuilusta, se lopettaisi "keskustelun"

sniper

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 06.06.14 - klo:13:19
täällähän on jäseniä, jotka kärttävät mätkimistä että voivat antaa virallisesti takaisin. 

Jep jep kuten me kaksi. :D
Kuinkas se viisu menikään "siiiinää ja miiiiinää"?
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

Suti

Lainaus käyttäjältä: sniper - 06.06.14 - klo:13:03
Lainaus käyttäjältä: Sepe - 06.06.14 - klo:12:35
Minua käy ihan sääliksi kuinka juulia mätkitään, melkeinpä porukalla.
Olisi korkea aika juulin suosijoiden ja juulista tykkäävien tulla esiin ja kertoa juulin myönteiset vaikutukset Outomaan ilmapiiriin.

Ei kun odotamme.

Onhan tää kuitenkin niin ettei tämä mätkiminen tapahdu ainoastaan täällä Outomaalla vaan myös muilla foorumeilla niin, että siinä hiukan lohtua sulle Sepe.

jos tarkoitat että juulia mätkitään kautta koko foorumimaailman niin taitaa olla totta. ei se minua kuitenkaan lohduta.
päivä kerrallaan

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä