Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 33 Vieraat katselee tätä aihetta.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Juha - 24.06.14 - klo:16:35

Joo. En minä Kromin juttua huumoriksi ymmärtänyt. Täytyy olla aika tajuton, jos ajattelee, että Kromilla oli huumori mielessä. Toki, voihan sen joku ottaa huumorina. En itse kokenut siinä mitään huumoria, kun on melkoinen tosikko lähes kaiken aikaa.

Siis kuka on tosikko kaiken aikaa ?

Tuosta nyt saa jos jonkinlaista tosikon kuvaelmaa, kun miettiii syvällisemmin niitä näitä ja vielä noitakin.

Juha


Kai nyt ajoittain on ihan hyvä olla tosissaan ja asiallinen. Tosikko on sellainen, joka on sitä kaiken aikaa, tai liiallisessa määrin.

Hullu on rasittava, jos on välillä asiallinen. Se on vaikeaa, kun tulisi itse oikeasti tietää, miten asiat menee.

Ja miten luokitella ihminen, joka on joskus asiallinen, ja joskus hullu. Hankala juttu.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Juha - 24.06.14 - klo:16:50


Ja miten luokitella ihminen, joka on joskus asiallinen, ja joskus hullu. Hankala juttu.

Aivan, siis aivan hullua luokitella muita ihmisiä, kun sitä ei tarvitse tehdä ammatikseen.

Psykiatreilla ja pskykologeilla se on eri asia, siis ihmisen henkisen tilan luokittelu, kuuluu heidän tehtäviinsä. Minulla on muutakin mietittävää, kuin muiden ihmisten luokittelu aivokapasiteetin nerouden/hulluuden perusteella.

Asiantuntijatkaan eivät mielellään luokittele ihmisiä pelkästään Foorumikeskustelujen pohjalta. Ihmiselämässä lienee muutakin puuhasteltavaa ?


Suti

Kyllä kai sellainen ihminen joka on kadottanut huumorinsa ja huutelee sen perään (Missä on mun huumori, huumoriii, missä olet...) on tosikko.
päivä kerrallaan

Juha

Lainaus käyttäjältä: Sepe - 24.06.14 - klo:17:00
Kyllä kai sellainen ihminen joka on kadottanut huumorinsa ja huutelee sen perään (Missä on mun huumori, huumoriii, missä olet...) on tosikko.


Sori. Oot pihalla.


Juha

Lainaus käyttäjältä: karpalo - 24.06.14 - klo:16:58
Asiantuntijatkaan eivät mielellään luokittele ihmisiä pelkästään Foorumikeskustelujen pohjalta.


Tätä saatetaan tehdä. Miten kutsuisit tällaisia tyyppejä? Vai haluatko antaa nimityksen?

No, jotain ominaisuuksia voisit heittää tai jotain kuvausta.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Juha - 24.06.14 - klo:17:11
Lainaus käyttäjältä: karpalo - 24.06.14 - klo:16:58
Asiantuntijatkaan eivät mielellään luokittele ihmisiä pelkästään Foorumikeskustelujen pohjalta.


Tätä saatetaan tehdä. Miten kutsuisit tällaisia tyyppejä? Vai haluatko antaa nimityksen?

No, jotain ominaisuuksia voisit heittää tai jotain kuvausta.

Siis keitäkö, esim kremppamestaria.

Vaikuttaa sosiaaliselta mieheltä, joka mielellään kertoo omista vaivoistaan niinkuin sinäkin. Olette kuin kaksi Marjaa.

kromi

#3497
Lainaus käyttäjältä: Juha - 24.06.14 - klo:16:50

Kai nyt ajoittain on ihan hyvä olla tosissaan ja asiallinen. Tosikko on sellainen, joka on sitä kaiken aikaa, tai liiallisessa määrin.

Hullu on rasittava, jos on välillä asiallinen. Se on vaikeaa, kun tulisi itse oikeasti tietää, miten asiat menee.

Ja miten luokitella ihminen, joka on joskus asiallinen, ja joskus hullu. Hankala juttu.

Ihmisen, joka ei koskaan pysty näyttämään ja tunnustamaan hulluuttaan, vaan yrittää piiloutua "asiallisuuden" taakse, pitäisi ymmärtää hakeutua asiantuntevan hoitohenkilöstön huomaan.

Hulluus, jota Juha täällä yrittää määritellä, kuuluu nähdäkseni juuri siihen alueeseen, johon itsellään ei luulisi olevan mahdollisuuksia. Siis määrittelyyn.

Huumori sitten!?!?
Omimalla ainoan oikean huumorin käsitteen itselleen, mahdollistaa käsittääkseni kutsua kyseistä henkilöä pelleksi!

Näillä foorumeilla pärjätäkseen, pitää olla aika roima annos kokemusta oikeasta elämästä! Elämä, niinkuin moni on sinulle sanonut, on siellä näppiksen ja ruudun toisella puolella....

Muokkasin hieman kielioppi virheitä, saadakseni tekstistä vieläkin hankalamman...

Juha

#3498

Karpalo KM:sta:

Lainaus käyttäjältä: karpalo - 24.06.14 - klo:17:16
Vaikuttaa sosiaaliselta mieheltä, joka mielellään kertoo omista vaivoistaan niinkuin sinäkin. Olette kuin kaksi Marjaa.


Sain juuri rustattua jotain maailmaa vaihtoehdoista:

LainaaHullu elämä


Elämä on hullu juttu. Järjestelyt ovat miten sattu.

A.  Sopeutua voi, esim sopivasti käsityksiä kaventamalla. Päättää olla tietämättä liiaksi, niin eiköhän se siitä ...

B.  Toinen juttu on se, että tietää aina sen verran, että on liian hankalaa. Ei voi oikein tehdä mitään. No, ehkä esim odotella ja päivitellä.

C.  Kolmas juttu on se, että ryhtyy ideoijaksi. Ideoitavaa riittää, ja parhaimmillaan ideoita voi yrittää edistää jotenkin. Ehkä vain keskusteluyhteyksissä.

D.  Neljäs juttu on, että menee päin tuulta. Rapatessa roiskuu, ja iskut vasten kasvoja toistuu.

E.  Viides juttu on se, että menee päin tuulta, tosin kuin luovien. Matkanteko joutuu, ellei järvi haihdu ilmaan tmv. Toisaalta luoviminen voi olla mahdollista, mutta usein teoriassa.

F.  Kuudes juttu on se, että menee päin tuulta, ja etenee, tosin on esim eliitissä, jolloin voi antaa muiden sopeutua, tai jos eivät pysty, voi kykenemättömien antaa vaikka poistua.

G.  Seitsämäs juttu on se, että menee päin tuulta, etenee, tosin sen, miten pystyy etenemään niin, ettei aja muita kumoon, tai tien syrjään. Jos ei osaa raivata seesteistä reittiä, niin on vaikka etenemättä.

E.  Turruttaa itsensä. On vaikka henkisessä kipsissä niin, ettei asioilla ole väliä, tai hankkii kiksit niin, että on riittävän kivaa. Eri keinoja löytynee usein.

http://ketjureaktio.net/index.php?msg=6380#msg6380


Luulen, että olen kuulunut aiemmin erityisesti C-luokkaan. Foorumiyhteyksissä olen kyllä laittanut toteutukseen asioita. Enemmän kuin aika moni.

D:n, E:n ja G:n yhdistelmä lisänä voisi olla sopivaa jatkoa ajatellen.

Mulla menee asiat helposti näiden foorumeiden kautta. Näyttää jumettuneelta, mutta ilman näitä en olisi edistynyt näinkään paljon. Ei se piilottelu mitään auta. Siellä on iso joukko ihmisiä sängyn pohjalla, kun netissäkään (nettikuvitelmissaan) eivät uskalla olla tiensä raivaajina.

kromi

Lainaus käyttäjältä: Juha - 24.06.14 - klo:17:37

Karpalo KM:sta:

Lainaus käyttäjältä: karpalo - 24.06.14 - klo:17:16
Vaikuttaa sosiaaliselta mieheltä, joka mielellään kertoo omista vaivoistaan niinkuin sinäkin. Olette kuin kaksi Marjaa.


Sain juuri rustattua jotain maailmaa vaihtoehdoista:

LainaaHullu elämä


Elämä on hullu juttu. Järjestelyt ovat miten sattu.

A.  Sopeutua voi, esim sopivasti käsityksiä kaventamalla. Päättää olla tietämättä liiaksi, niin eiköhän se siitä ...

B.  Toinen juttu on se, että tietää aina sen verran, että on liian hankalaa. Ei voi oikein tehdä mitään. No, ehkä esim odotella ja päivitellä.

C.  Kolmas juttu on se, että ryhtyy ideoijaksi. Ideoitavaa riittää, ja parhaimmillaan ideoita voi yrittää edistää jotenkin. Ehkä vain keskusteluyhteyksissä.

D.  Neljäs juttu on, että menee päin tuulta. Rapatessa roiskuu, ja iskut vasten kasvoja toistuu.

E.  Viides juttu on se, että menee päin tuulta, tosin kuin luovien. Matkanteko joutuu, ellei järvi haihdu ilmaan tmv. Toisaalta luoviminen voi olla mahdollista, mutta usein teoriassa.

F.  Kuudes juttu on se, että menee päin tuulta, ja etenee, tosin on esim eliitissä, jolloin voi antaa muiden sopeutua, tai jos eivät pysty, voi kykenemättömien antaa vaikka poistua.

G.  Seitsämäs juttu on se, että menee päin tuulta, etenee, tosin sen, miten pystyy etenemään niin, ettei aja muita kumoon, tai tien syrjään. Jos ei osaa raivata seesteistä reittiä, niin on vaikka etenemättä.

E.  Turruttaa itsensä. On vaikka henkisessä kipsissä niin, ettei asioilla ole väliä, tai hankkii kiksit niin, että on riittävän kivaa. Eri keinoja löytynee usein.

http://ketjureaktio.net/index.php?msg=6380#msg6380


Luulen, että olen kuulunut aiemmin erityisesti C-luokkaan. Foorumiyhteyksissä olen kyllä laittanut toteutukseen asioita. Enemmän kuin aika moni.

D:n, E:n ja G:n yhdistelmä lisänä voisi olla sopivaa jatkoa ajatellen.

Mulla menee asiat helposti näiden foorumeiden kautta. Näyttää jumettuneelta, mutta ilman näitä en olisi edistynyt näinkään paljon. Ei se piilottelu mitään auta. Siellä on iso joukko ihmisiä sängyn pohjalla, kun netissäkään (nettikuvitelmissaan) eivät uskalla olla tiensä raivaajina.

Kuinka kauan oot vielä ajatellut olla siellä näppiksen takana?

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä