Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 66 Vieraat katselee tätä aihetta.

THL tiedottaa

.
Tarkistakaapa välillä, onko teidän yksityisviestilaatikossa tilaa.

Ainakin Rapella on täys ku Turusen pyssy.

Viimeiseen Rapen yksityisviestiin vastaan siis täällä:

"No, samat sanat!"


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Suti

Lainaus käyttäjältä: K.K. - 27.06.14 - klo:13:29
Lainaus käyttäjältä: Sepe - 27.06.14 - klo:08:46
Lainaus käyttäjältä: K.K. - 26.06.14 - klo:22:45
"Jos homoilla ja lesboilla olisi samat oikeudelliset asemat yhteiskunnassa kuin heteroillakin, tuskin tarvitsisi takertua 'avioliitto' sanaan joka on perinteisesti tarkoittanut miehen ja naisen välistä liittoa... Asian helpottamiseksi ko. henkilöt voisivat tulevaisuudessa käyttää pelkästään sana 'liitto' jolloin avioliitto voitaisiin pyhitettää miehen ja naisen yhteiseksi liitoksi..."

K.K.

Pökellät.
Esim. adoptiolaki perustuu käsitteen avioliitto sisältöön. Siinä ei ole kysymys mistään pyhityksistä vaan siitä, että jos homoliitto ei ole avioliitto adoptiolaki kohtelee sen mukaan.
Sama ongelma mm. sukunimen ja perinnön mukaan.
Teknisesti kaikkein helpoin lainsäädännön muutos olisi muuttaa yhtä lakia ja määritellä myös homo- ja lesboliitto avioliitoksi.

Pyhyydet pois asiakeskustelusta.


Aika perkeleellistä mielipidettä yllä?

Oletko luovuttanut ns. oletetun uskosi Perkeleelle joka vedättää minkä kerkeää ihmisiä omiin tarkoitusperiinsä?

Ystävällisesti...

K.K.

PS. Lyhin ja helpoin tie harvoin on paras mahdollinen...


VMP
Alexander Stubb
päivä kerrallaan

THL tiedottaa

#3542
.
Suomessa on avioliittolaki, jonka pohjalta ja perustalta avioliitot muodostetaan.

Tuossa laissa ei ole mainintaa pyhyydestä. Eikä perkeleestä.

Pyhä-Luosto on tässä laissa:
http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/2005/20050076


Juu, kirkoissa voi olla – ja onkin – vaikka mitä.
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

risto

.
tosiaan, avioliitossa voi olla sellainenkin joka ei kuulu kirkkoon.

no ihmiset pitävät pyhänä vaikka isoa kiveä. Tuosta ei saa selvää.
sitten taas kun katsotaan avioliittojen purkautumia, ja syrjähyppyjä, avioliitossa ei ole mikään pyhää.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 25.06.14 - klo:20:59
.Vetoa siitä, että Suarez puraisee turnauksen aikana vastustajaa
Monet vedonlyöjät Suarez teki iloisiksi. 20 suomalaista vedonlyöjää rikastui lähes 10 000 eurolla.
Ulkomaisen vedonlyöntiyhtiön tarjoama kerroin Suarezin puraisulle oli 175:1. Hyökkääjä on iskenyt purukalustonsa vastustajaan Ajaxissa ja Liverpoolissa, joten moni tarttui tarjoukseen.
Puraisu toi vetovoittoja myös ruotsalaisille pelaajille. Ruotsalainen opettaja Jonathan Bräck löi 80 Ruotsin kruunulla (lähes yhdeksän euroa) vetoa siitä, että Suarez puraisee turnauksen aikana. Bräck on nyt 14 000 kruunua (noin 1 500 euroa) rikkaampi.

Voi että kun en huomannut tälläistä vetoa.

Ei ollut Veikkauksen listoilla, vaan jonkun ulkolaisen vedonvälittäjäfirman.

Näin jälkeenpäin on tietysti helppo toitottaa, mutta olisin saattanut laittaa vitosen puraisun puolesta, siis tuntien kaverin aikaisemmat syömähammashommat. tosta olis netonnut

5x175 € = 875,00 €

No se on kuitenkin vain viikon eläke, siis jollekin muulle kuin minulle. Periaatteessa en ole koskaan suosinut ulkomaisia vedonlyöntijuttuja. No miksi ? Jaa a, ehkä olen isänmaallinen.


Suti

Viikon eläke - ethän sinä pääse edes puoleen siitä mitä minä.
päivä kerrallaan

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 27.06.14 - klo:18:56
.
tosiaan, avioliitossa voi olla sellainenkin joka ei kuulu kirkkoon.

no ihmiset pitävät pyhänä vaikka isoa kiveä. Tuosta ei saa selvää.
sitten taas kun katsotaan avioliittojen purkautumia, ja syrjähyppyjä, avioliitossa ei ole mikään pyhää.

Mikä ihme tässä nyt kansakuntaa riivaa ?

Tämä homo/lesbo/hetero yms siihen liittyvät avioliittoasiat, nimitykset sun muut?

Kuitenkin suurin osa porukasta eroo hetken päästä, vaikka liitto olisi minkälainen koostumukseltaan. Tämä nimittely tuntuu olevan tärkeämpää, kuin itse liiton onnistuminen.

- Aijjaa, Minkälaiseen Liittoon Teidän nuori mies/tyttö nyt on menossa, sellaiseenko sateenkaariliittoon ?

 - No, toivotetaan onnea täältä naapurustustokin päin ( samalla laittaa käden suulleen ja hymyilee)

 - Onnea vaan,  sitähän aina tarvitaan.....

karpalo

#3547
Lainaus käyttäjältä: Sepe - 27.06.14 - klo:19:04
Viikon eläke - ethän sinä pääse edes puoleen siitä mitä minä.

Niimpäs, köyhä olen, minä maan matonen.

Kaikki muut täällä eivät kuitenkaan tienestejään paljastele.

Uskoisin, että sellaisilla foorumisteilla, joilla on kielipäätä neljän, taikka siis  kahden kotimaisen + kahden ulkomaisen kielen hallinnasta, niin tuollainen Foorumistin saldokaappaus yltänee aivan helposti Steve Jobsin tuloihin, jopa ylittänee ne, toki rimaa hipoen.

Mihin vaan sitten kaikki suurituloisemmat foorumistit maksavat veronsa, Mille saarille, Cayman- tms, maksavatko mihinkään, sanoppas sen jos tiedät?

Olen kuullut uudesta rikkaiden verosuunnittelusta, liekö tottakaan, SUURET TULOT laitetaan veronmaksua varten pilveen, verotus käy niin, että maailman halvin verotuskunta nappaa siitä vuosittain jonkun siivun, esim 0,8% kaikesta, mitä pilveen on kertynyt vuosittain omaisuustuloa.

Näin se pesämuna ei kutistu kuin rusina, parissa vuodessa.

Suti

Lainaus käyttäjältä: karpalo - 27.06.14 - klo:19:20
Lainaus käyttäjältä: Sepe - 27.06.14 - klo:19:04
Viikon eläke - ethän sinä pääse edes puoleen siitä mitä minä.

Kaikki muut täällä eivät kuitenkaan tienestejään paljastele.


Enhän minäkään paljastanut, kerroin vain alarajan mistä puhutaan. OLen tosin aritmetiikassa vähän epäkelpo.

Siinä olet oikeassa että useita kieliä puhuva, kartanoita siellä täällä omistava, matemaattinen nero (osoitti jo 7 vuotiaana että matematiikan opettajan todistus on väärin) - kyllä sellainen rahaa käärii ellei ole aivan tumpelo. Ja aiheestakin katsoo kaiken maailman maalaisia ja rasvanahkoja pitkin nenänvarttaan (ah niin jaloa nenänvartta).
päivä kerrallaan

karpalo


Mielellään tutustuisi oikeisiin aitoihin kartanon omistajiin.

Tietysti jos antaisivat pluvan tutustua. Olen aina, kun on aikaa ollut tutustunut erilaisiin Wanhoihin maataloihin ja  kartanoihin. Taikka oikeastaan Vaimo, hän on sellainen Wanhan Kansan kartanofriikki.

Jos olisin elämäni aikana saanut keräiltyä maallista mammonaa niinkin paljon, että suuren herraskartanon hankinta olisi ollut mahdollinen, niin olisin sen rakkaalle vaimolleni lahjoittanut tuota pikaa.

Sorry vaan, nyt mennään pienemmissä puitteissa. Sitäpaitsi kielitaitoni ei edellytä muuta kuin sen, että aina Steve Jobsin voitan mennen tullen.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä