Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 7 Vieraat katselee tätä aihetta.

jösses

Hullujen kanssa on turha väitellä. Katso tuosta linkistä avautuvan viestin jälkeen kirjoittamasi viesti ja lue se. Jos ymmärrät edes omia kirjoituksiasi, niin siellä lukee, että jösseltä oppii sellaisia asioita mistä et ole tiennytkään. Kuten sellaista, että nyt olet lyönyt vanhaa naistakin. Kiistin sen ja nyt sinä olet vääntänyt jutun tällaiseksi. Koska et ymmärrä lukemaasi ja olet täysin dille, kenenkään ei pitäisi välittää sinun viesteistäsi tuon taivaallista. Varmaan sinut on noteerattu täälläkin sekopääksi hulluksi, eikä sinun viesteihisi taideta paljon vastailla. Tästä  lähtien en vastaa minäkään. Kirjoittele minusta mitä paskaa ikinä keksitkin. On täällä muitakin, jotka jakavat ylevän harrastuksesi.

sniper

Nyt se on kuule nösse niin, että kuka vittu sen aloitti älä yritä vängätä vastaan ettet sä sitä skrivannut niin, että toiset saattoivat todeta ja olettaa, että lyön vain vanhoja naisia, vitun kusipää moukka tuosta voisin vaikka saada kytät niskaasi, harkitsen sitä.

Eiköhän tää olis paras kun jättäisit nämä paskanjauhamiset ja katsomme 19 elokuuta kuka on ken.

Vaikka en tosiaankaan halua hinteillekään mitään pahaa.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

Juha

#3612
Lainaus käyttäjältä: kromi - 29.06.14 - klo:20:15


Mutta mutta, uskoisin että siellä sun täällä alkaa pinna palamaan noiden sinun muka älykkyyden osoituksiesi kanssa.

Miksi mietitään kirjoituksissa älykkyyksiä? Sekö se juttu on? Ja jos on vaikka sulla, niin oma on asiasi. Muita ei tollaset kiinnosta välttämättä ollenkaan, vaan ihan vaikka se, mitä on sanottu, tai pyritään sanomaan. Jokaisen älykkyys, nerous, etc näkyy, eikä sitä voi mitenkään häivyttää. Ei siitä tarvitse tehdä ongelmaa, kunhan tietää, mikä on kirjoittajan taso, että voi liittyä vaikka onnistuneesti mukaan.


Oot vihjannut/suoraan sanonut, että kaikilla tänne kirjoittavilla ei olisi kaikki muumit laaksossa, mutta itsesi kohdalla et pysty kyseistä asiaa edes harkitsemaan!?

Tää on itsestäänselvää. Oon puhunut sairaudetani liikaa jo. Lue vaikka täältä kooste, jos haluat: http://sohvaperuna.net/index.php?act_sairaustarina.


Suoraan sanoen: Sinä olet Juha sairas, ja itsekin tiedät ja todennäköisesti myös tunnustat sen, joten mikä helvetti sinua estää hakemasta hoitoa?

Mulla on erilaista hoitoa. Mielenterveyteni on paraikaa ihan ok, mutta tasolla ei liene mitään periaatteellista ylärajaa.

En viitti tehdä tarkempaa selvitystä hoidoistani. Tuntuu, että ajatus sairaudestani on fiksannut sinut. Et näe muuta. Miksi annat sairaus-ajatuksen kaapata itsesi. Tämä näkyy jonkinlaisena yhteyskyvyttömyytenä. Aivan kuin olisit pihalla liian monesti.

Sairausteema on ehkä sinulle uutta ja ihmeteltävää. Mulle se on teemana varsin tuttu, eikä siinä ole samanlaista läpikäymistä. Vastailen kyllä, jos kiinnostaa ...

jösses

Lainaus käyttäjältä: sniper - 29.06.14 - klo:20:26
Nyt se on kuule nösse niin, että kuka vittu sen aloitti älä yritä vängätä vastaan ettet sä sitä skrivannut niin, että toiset saattoivat todeta ja olettaa, että lyön vain vanhoja naisia, vitun kusipää moukka tuosta voisin vaikka saada kytät niskaasi, harkitsen sitä.

Eiköhän tää olis paras kun jättäisit nämä paskanjauhamiset ja katsomme 19 elokuuta kuka on ken.

Vaikka en tosiaankaan halua hinteillekään mitään pahaa.


Hullu sinä tosiaan olet. Sinähän sen aloitit, kun käskit pitää turpani kiinni ja rupesit uhoamaan sillä kiinni turpoamisella. Sinä olet niin hullu, että haluat saada selkääsi. Uhoat nyt, että haluat katsoa, kuka on kuka. Sääli lyödä vanhaa miestä, mutta sinä kerjäät kunnon opetusta uhoamisillasi. Kerro, millä laivalla tulet, niin hoidetaan asia jo terminaalialueella. Pudotan sinut saman tien ja tilaan sinulle ambulanssin ja lähden tieheni. Sinuun ei tarvitse, eikä kannata tuhlata kuin yksi lyönti. Koska itse haastoit, niin itse maksat kulusikin kääpiö. Nyt riittää, kerro sitten se laiva.

kromi

Lainaus käyttäjältä: jösses - 29.06.14 - klo:20:49
Lainaus käyttäjältä: sniper - 29.06.14 - klo:20:26
Nyt se on kuule nösse niin, että kuka vittu sen aloitti älä yritä vängätä vastaan ettet sä sitä skrivannut niin, että toiset saattoivat todeta ja olettaa, että lyön vain vanhoja naisia, vitun kusipää moukka tuosta voisin vaikka saada kytät niskaasi, harkitsen sitä.

Eiköhän tää olis paras kun jättäisit nämä paskanjauhamiset ja katsomme 19 elokuuta kuka on ken.

Vaikka en tosiaankaan halua hinteillekään mitään pahaa.


Hullu sinä tosiaan olet. Sinähän sen aloitit, kun käskit pitää turpani kiinni ja rupesit uhoamaan sillä kiinni turpoamisella. Sinä olet niin hullu, että haluat saada selkääsi. Uhoat nyt, että haluat katsoa, kuka on kuka. Sääli lyödä vanhaa miestä, mutta sinä kerjäät kunnon opetusta uhoamisillasi. Kerro, millä laivalla tulet, niin hoidetaan asia jo terminaalialueella. Pudotan sinut saman tien ja tilaan sinulle ambulanssin ja lähden tieheni. Sinuun ei tarvitse, eikä kannata tuhlata kuin yksi lyönti. Koska itse haastoit, niin itse maksat kulusikin kääpiö. Nyt riittää, kerro sitten se laiva.

Jumalaut!
Nyt on meininki sellaista, että taidan tulla katsomaan, ja jos oikein tuuri käy, niin verestämään vanhoja taitoja.
Mä oon se 194cm, hoikka, parrakas, saatanan sairaan kusipään näköinen.
Jos en huomaa "kättelyänne", niin huutakaa kromia, tulen varmasti mukaan rientoihin....


jösses

Lainaus käyttäjältä: kromi - 29.06.14 - klo:21:07
Lainaus käyttäjältä: jösses - 29.06.14 - klo:20:49
Lainaus käyttäjältä: sniper - 29.06.14 - klo:20:26
Nyt se on kuule nösse niin, että kuka vittu sen aloitti älä yritä vängätä vastaan ettet sä sitä skrivannut niin, että toiset saattoivat todeta ja olettaa, että lyön vain vanhoja naisia, vitun kusipää moukka tuosta voisin vaikka saada kytät niskaasi, harkitsen sitä.

Eiköhän tää olis paras kun jättäisit nämä paskanjauhamiset ja katsomme 19 elokuuta kuka on ken.

Vaikka en tosiaankaan halua hinteillekään mitään pahaa.


Hullu sinä tosiaan olet. Sinähän sen aloitit, kun käskit pitää turpani kiinni ja rupesit uhoamaan sillä kiinni turpoamisella. Sinä olet niin hullu, että haluat saada selkääsi. Uhoat nyt, että haluat katsoa, kuka on kuka. Sääli lyödä vanhaa miestä, mutta sinä kerjäät kunnon opetusta uhoamisillasi. Kerro, millä laivalla tulet, niin hoidetaan asia jo terminaalialueella. Pudotan sinut saman tien ja tilaan sinulle ambulanssin ja lähden tieheni. Sinuun ei tarvitse, eikä kannata tuhlata kuin yksi lyönti. Koska itse haastoit, niin itse maksat kulusikin kääpiö. Nyt riittää, kerro sitten se laiva.

Jumalaut!
Nyt on meininki sellaista, että taidan tulla katsomaan, ja jos oikein tuuri käy, niin verestämään vanhoja taitoja.
Mä oon se 194cm, hoikka, parrakas, saatanan sairaan kusipään näköinen.
Jos en huomaa "kättelyänne", niin huutakaa kromia, tulen varmasti mukaan rientoihin....

Ei sinne mitään yleisöä eikä todistajia tarvita. En halua oikeuteen. Valitettavasti sniperilla ei ole mitään mahdollisuuksia. Olen varma, että olen häntä isompi ja olin nuorena niin hullu, että harrastin nyrkkeilyä ja pelasin jääkiekkoa. Liikun vieläkin ja olen joskus ikävä kyllä joutunut puolustamaan naisia ja perheenjäseniä. Taidot on vielä tallella ja olen toivonut hartaasti, ettei tarvitsisi enää ketään lyödä, mutta tuo hullu jatkoi uhoamistaan ja haastoi. Siksi hän tarvitsee opetuksen. Vaikka hänellä olisi suomalaiskansalliseen tapaan puukko mukana, niin sillä hän ei ehtisi tehdä yhtään mitään.

sniper

Ei tollaiselle landelaiselle tartte sanoa ku buuuu niin kuset on housuissa etkö saatanan orava oksallasi tajunnut kun tokasin jotta hagiksenjengin kans sua venataan kyl mielellään, voi helvetin poronpurija.

Taas meni pieleen tämän skrivasit: "Uhoat nyt, että haluat katsoa, kuka on kuka" voi paskamaha etkö vieläkään ole oppinut lukemaan painettua tekstiä HUOM! sanoin kuka on ken.

Lainaus käyttäjältä: nösseHullu sinä tosiaan olet. Sinähän sen aloitit, kun käskit pitää turpani kiinni ja rupesit uhoamaan sillä kiinni turpoamisella.

Vaikka olisin kuinka hullu tahansa niin tiedän mitä olen kirjoittanut näköjään sun lanttusi käyttöön ei kuulu ironia lainkaan tuo sanonta on jo vanhan ajan sanonta kuten on myös turpa rullalle ja rulla taskuun, ja ota ja tsiigaa missä järjestyksessä mikäkin sanonta tehtiin, sinä saatanan kusipää luulet etten pysty tekemään jepareille ilmoitusta tuosta hokemastasi naisten lyömisestä sekä pekingin tutuistasi otapa kyrsä selkoa ennenkuin jatkat leuanvääntöäsi.
Saatat jopa yllättyä?
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

sniper

Lainaus käyttäjältä: kromi - 29.06.14 - klo:21:07

Jumalaut!
Nyt on meininki sellaista, että taidan tulla katsomaan, ja jos oikein tuuri käy, niin verestämään vanhoja taitoja.
Mä oon se 194cm, hoikka, parrakas, saatanan sairaan kusipään näköinen.
Jos en huomaa "kättelyänne", niin huutakaa kromia, tulen varmasti mukaan rientoihin....

Heh, heh. Ja kromi millä vitun oikeudella sekaannut mun ja nössen asioihin mee katsomoks mihin helvettiin haluat, sinusta olen saanut käsityksen jotta olet rekokille mutta taidatkin olla samanlainen nössö kuin nössö itsekin on.  ;D
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

Kremppamestari

Lainaus käyttäjältä: kromi - 29.06.14 - klo:20:15

Tiedät varmaan itsekin Juha, että sairas ihminen ei välttämättä osaa hakea apua!?

Mutta mutta, uskoisin että siellä sun täällä alkaa pinna palamaan noiden sinun muka älykkyyden osoituksiesi kanssa.

Oot vihjannut/suoraan sanonut, että kaikilla tänne kirjoittavilla ei olisi kaikki muumit laaksossa, mutta itsesi kohdalla et pysty kyseistä asiaa edes harkitsemaan!?

Suoraan sanoen: Sinä olet Juha sairas, ja itsekin tiedät ja todennäköisesti myös tunnustat sen, joten mikä helvetti sinua estää hakemasta hoitoa?


Samaa mieltä. Juha on haitake, joka tartuttaa sairauttaan muihin. Rähinöitsijä joka ei seiso mielipiteidrnsä takana. Taantuja joka jankuttaa etenemisestä. Ruikuttaa yhteiskunnan sortavan vaikka sählää itse. Hirveän itsekeskeinen  vaikka teeskentelee empaattista. Varokaa miestä.

jösses

#3619
Mitään Hagiksen jengiä ei ole ollut enää vuosikymmeniin ja niistä entisistäkin jengiläisistä tuli lähes kaikista spugeja. Tuskin heistä enää moni on edes elossa. Jossain Ruotsin böndellä asuva entinen stadilainen on nykyään dille maalaisjuntti, joka nyt skagaa sköndat byysassa ja uhkailee jengiläisillä, jotka on jo delannu ja stikattu jo galsaan skrubuun.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä