Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 75 Vieraat katselee tätä aihetta.

Juha

#3620
Lainaus käyttäjältä: Kremppamestari - 29.06.14 - klo:21:50


Juha on haitake, joka tartuttaa sairauttaan muihin.

Ehkä olen jollain tapaa vahva, ja eri ominaisuuteni vaikuttavat sen mukaisesti.


Rähinöitsijä joka ei seiso mielipiteidrnsä takana.

Muutan mielipiteitä jos jotain syytä tehdä se. Minua ei mielipiteet ohjaa deterministisesti. Eivät edes omani. Olen enemmän hakija, jonka logiikkaa et ymmärrä.


Taantuja joka jankuttaa etenemisestä.

Jaa-a.


Ruikuttaa yhteiskunnan sortavan vaikka sählää itse.

Jos kerron jotain yhteiskunnasta tai muista, niin sanat koskevat yhtälailla itseäni. Jos eivät koske, puhun hassuja. Joitain asioita ajatellen en poikkea muista. Jos tiedän jonkin asian hyväksi, niin omalta kohdaltani pyrin noudattamaan sitä hyvin.


Hirveän itsekeskeinen  vaikka teeskentelee empaattista. Varokaa miestä.

Jos teeskentelyä on, ei se ole kovin tietoista, tai pahantahtoista ainakaan usein. Ehkä suhtautumisessa vaikuttaa eniten miellyttämisen tarve.

Tulkinta voi syntyä siitä, että olen sellainen, joka pyrkii välttämään jännitteitä. Osaan tuoda jännitteettömän tilan, eli sopeutua jollain tapaa toisen reunaehtoihin. Se ei tarkoita sitä, että olisin mukautunut toiseen täydellisemmin ja pitkäaikaisemmin. Teen itselleni tilaa sitä mukaa kun tarve, ja sitä pystyn rakentamaan. Eli saatan olla aika höveli, mutta siima on jatkuvasti kireällä. Etenkin jos on tarvetta tehdä jotain.

Kyllä minun kanssa pärjää, jos tietää tään systeemin, jonka mukaan itse rakennan. Ei se kaikilta osin ole kohdallaan, tai ristiriidoista kertoo esim se, miten yksin lopulta olen. Vaikeita asioita.

jösses

Ihmisen, joka uhkailee poliisille ilmoittamisella kirjoituksesta, mitä ei ole koskaan edes kirjoitettu ja siitä, että olen kertonut jonkun kertoneen minulle mielipiteensä hänestä täytyy olla todella sekaisin. Itse hän on kirjoittanut tänne liudan karkeita solvauksia. Eikö hän tajua, että niistä on hän itse vastuussa, eikä foorumin ylläpitäjä. Jos niistä solvauksista tehtäisiin ilmoitus, niin pelkillä nuhteilla niistä ei selviäisi. Minä en viitsi syyntakeettomasta mitään ilmoituksia tehdä. Ihme, että tuollainen saa kirjoitella millekään foorumille.

sniper

Et näy tietävän hevonvittua mun vanhan jengin kavereita treffasin viime kesänä sun tietos on varmaan jostain gyssanlodjusta vedetty ja muuten mitä vittua tarkoittaa byysassa snadisti tarkennusta tai hei anna olla ehkä tarkoitit skeidatbygissa.

Oliskohan nyt niin jotta sä sieltä tölikästä olet tietoinen jotta stadin vanhin jengi on veks? No tuskinpa pyörit niissä jengeissä joten pidä vaan huoli skreboistas.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

kromi

Lainaus käyttäjältä: sniper - 29.06.14 - klo:21:44
Lainaus käyttäjältä: kromi - 29.06.14 - klo:21:07

Jumalaut!
Nyt on meininki sellaista, että taidan tulla katsomaan, ja jos oikein tuuri käy, niin verestämään vanhoja taitoja.
Mä oon se 194cm, hoikka, parrakas, saatanan sairaan kusipään näköinen.
Jos en huomaa "kättelyänne", niin huutakaa kromia, tulen varmasti mukaan rientoihin....

Heh, heh. Ja kromi millä vitun oikeudella sekaannut mun ja nössen asioihin mee katsomoks mihin helvettiin haluat, sinusta olen saanut käsityksen jotta olet rekokille mutta taidatkin olla samanlainen nössö kuin nössö itsekin on.  ;D

Millä vitun oikeudella???
Mitä vittua sä nyt sekoilet?
Kerroin vaan et voin tulla mukaan karkeloihin, kunnon vanhan ajan "keskustelu" olisi raikas tuulahdus menneistä ajoista.
Koska en kaikkea ymmärrä, niin kerrotko mikä on rekokille?

sniper

Lainaus käyttäjältä: nösseIhmisen, joka uhkailee poliisille ilmoittamisella kirjoituksesta, mitä ei ole koskaan edes kirjoitettu

Ja vieläkin saatanan solventti väität ettet ole kirjoittanut sitä naisten lyömistä.
Ja siks toisekseen kiroilusta jota olen käyttänyt sinusta ne eivät ole tuomittavia solvauksia, mutta kusipää on mutta sen otan vastaan ilman ruikuttamatta.

Sä tarviit baseboll mailaa.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.


Juha


Vielä vähän.  En koe olevani rähinöitsijä. Olen hakija, ideoija, toisinajattelija ja kyseenalaistaja. En välttämättä aina aja vahvasti sitä, mitä keksin. Se ei ole juttuni. Siis toimia kovin paljoa operatiivisesti. Se on ehkä liika tylsää minua ajatellen.

Itselleni riittää pitää kiinni hyödyllisistä ajatuksista, ja muuta en välttämättä hae muiltakaan. Ajatus tai idea saa vaikuttaa. Ehkä se tekee tehtävänsä, mutta jokaiselle omaan aikaan ja omalla tavalla. Minulle riittää usein se, että sanoo kyllä, jos ajattelee jossain olevan tolkkua. Mitään en välttämättä odota käytännön tasolla. Tää on kai outo juttu. Joskus ainakin näin. Ehkä aika usein.

sniper

Kromi: Koska en kaikkea ymmärrä, niin kerrotko mikä on reko kille?

Reko kille tarkoittaa rehti kaveri.  Sanoin ton vaan siksi ku lupasit tulla katsomoon.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

kromi

Ootko Juha muuten koskaan käyttänyt sanaa: On?

jösses

Lainaus käyttäjältä: sniper - 29.06.14 - klo:22:29
Lainaus käyttäjältä: nösseIhmisen, joka uhkailee poliisille ilmoittamisella kirjoituksesta, mitä ei ole koskaan edes kirjoitettu

Ja vieläkin saatanan solventti väität ettet ole kirjoittanut sitä naisten lyömistä.


Sanon vielä viimeisen kerran, mutta ei se varmaan mene vieläkään jakeluun. Minä en ole väittänyt missään, että sinä olet lyönyt vanhaa naista, mutta sinä olet väittänyt minun niin väittäneen. Kerroin vain, että sinä et pystyisi lyömään muita kuin vanhoja naisia.

kromi

#3629
Lainaus käyttäjältä: sniper - 29.06.14 - klo:22:34
Kromi: Koska en kaikkea ymmärrä, niin kerrotko mikä on reko kille?

Reko kille tarkoittaa rehti kaveri.  Sanoin ton vaan siksi ku lupasit tulla katsomoon.

Katsomoon en luvannut tulla, vaan turpakarkeloihin mukaan, jos sellaiset on tiedossa...

Muokkaanpa hieman. Tosiaan lupauduin katsomaan, joten kiukutteluni oli väärin. Pointtiani se ei silti muuttanut.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä