Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 42 Vieraat katselee tätä aihetta.

sniper

Lainaus käyttäjältä: jösses - 29.06.14 - klo:22:54
Mitään karkeloita ei tule.  Sniperilla on jo nyt paskat housuissa, eikä hän uskalla kertoa, millä laivalla tulee.

Luulen jotta sut on kakarana heitetty ilmaan kaks kertaa ja otetettu vastaan vain kerran tästä saattaa johtua tuo heikko ajattelu kyky, ehkä bolla futais hiukankin paremmin jos ei olis hetelty näin oletan.

Taas keksit satuja. Kerroin jo sulle millä laivalla olen tulossa aluksen nimeä en tiedä, mutta jos osaisit toimia saisit hyvinselville mikä botski tulee Nokalle 10:05 kun osaisit nih se oliski helppoa.

Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

sniper

Verkkovierailumaksut halpenevat EU:ssa

Saas nähä milloin nää taksat ovat samanhintaisia koko EU:sa niihin jää vieläkin isoja eroja.

http://www.svt.se/nyheter/uutiset/verkkovierailumaksut-halpenevat
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

jösses

Lainaus käyttäjältä: sniper - 30.06.14 - klo:17:53
Verkkovierailumaksut halpenevat EU:ssa

Saas nähä milloin nää taksat ovat samanhintaisia koko EU:sa niihin jää vieläkin isoja eroja.

http://www.svt.se/nyheter/uutiset/verkkovierailumaksut-halpenevat

Jos soittelee vain Tanskassa, Norjassa, Ruotsissa, Virossa, Latviassa ,Liettuassa ja Suomessa, niin kannattaa hankkia Soneran Sopiva-liittymä. Sillä liittymällä voi puhua, tekstiviestitellä ja surffata Pohjolassa ja Baltiassa samaan hintaan kuin Suomessakin.

sniper

Lainaus käyttäjältä: jösses - 30.06.14 - klo:18:17
Jos soittelee vain Tanskassa, Norjassa, Ruotsissa, Virossa, Latviassa ,Liettuassa ja Suomessa, niin kannattaa hankkia Soneran Sopiva-liittymä. Sillä liittymällä voi puhua, tekstiviestitellä ja surffata Pohjolassa ja Baltiassa samaan hintaan kuin Suomessakin.

Futaaks toi nyt elokuussa ku tuun härmään kun mulla soneran kompanjoonin eli telian liittymä.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

jösses

Lainaus käyttäjältä: sniper - 30.06.14 - klo:18:27
Lainaus käyttäjältä: jösses - 30.06.14 - klo:18:17
Jos soittelee vain Tanskassa, Norjassa, Ruotsissa, Virossa, Latviassa ,Liettuassa ja Suomessa, niin kannattaa hankkia Soneran Sopiva-liittymä. Sillä liittymällä voi puhua, tekstiviestitellä ja surffata Pohjolassa ja Baltiassa samaan hintaan kuin Suomessakin.

Futaaks toi nyt elokuussa ku tuun härmään kun mulla soneran kompanjoonin eli telian liittymä.

En tiedä, mutten oikein usko. Kysy Teliasta, josko heillä olisi samanlaista sopimusta. Operaattoreillahan on monenlaisia sopimuksia. Jos soittelet usein Suomeen tai muihin noista mainituista maista, niin käy täällä jossakin Soneran pisteessä. Jos Sopiva-liittymän puheluhinnat ovat samat kuin sinun nykyisen liittymään hinnat, niin mikset tekisi täällä sopimusta, koska puheluiden hinnat ovat sillä liittymällä samat Ruotsissa kuin Suomessakin.


karpalo

Lainaus käyttäjältä: Juha - 29.06.14 - klo:23:58

KM:n ja minun välinen ristiriita on minusta ollut vähän ikävä juttu.


Sitähän tuo on ollut, sääli, niin sääli, kun näin taustalta välejänne seurailleena et millään ole voi sulattaa KM:ää.

Kuitenkin usein kehuskelet kuinka sopeutuvainen olet suuren henkisen kapasiteettisi ansiosta, näin ollen ajatusmaailmasi tiedotteita tulisi KM:n ja  muidenkin arvostaa ja ihailla.

Erityisesti silminnähden suivaannuit Pensadorille, hän kun käytti sinusta usein kutsuma-, haukkuma-lempinimeä "Kakara".

Juha

Lainaus käyttäjältä: karpalo - 30.06.14 - klo:20:03


Sitähän tuo on ollut, sääli, niin sääli, kun näin taustalta välejänne seurailleena et millään ole voi sulattaa KM:ää.

Kaksimielinen lause. Itselleni KM:n nykysuhtautuminen on ok, vaikka muuta olisin toivonut, ja siitä kerroin. KM on melko itsenäinen arvion tekijä. Näin se on. On hassusti joidenkin asioiden vietävänä, mutta periaatteissa yhtä vahva kuin minä. Se oli asiataso, joka yhdisti eniten.


Kuitenkin usein kehuskelet kuinka sopeutuvainen olet suuren henkisen kapasiteettisi ansiosta, näin ollen ajatusmaailmasi tiedotteita tulisi KM:n ja  muidenkin arvostaa ja ihailla.

En ole kehunut tällaista. Ehkä olen kuvaa välittänyt rivien välistä jotenkin. Tämä on muiden tulkintaa viestinnästä. Kiva jos jää tollainen kuva, tai kivempi tietysti, jos totta.

Hyviä ajatuksia on hyvä arvostaa. Suuri osa minun jutuista on ideoita, jotka ovat jalostumassa. Olen niiden takana, kunnes vaihdan ne parempaan. Jos jokin asia on hyvin perusteltu, niin rehellinen myöntää tällaisen, vaikka jäisi pohtimaan vielä. Muuten tapahtuu jotain outoa.


Erityisesti silminnähden suivaannuit Pensadorille, hän kun käytti sinusta usein kutsuma-, haukkuma-lempinimeä "Kakara".

En ole suivaantunut Pensadoriin. Tunne kakaruudesta oli molemminpuolista. Minusta Pensador oli aivan itseänsä täysi. Sitähän minäkin olen ollut, joten jossain määrin ok oli hänen tulkintansa. Jotain eroa oli näissä ajatuksissa. Hänen mietteensä olivat lapsenmielisen idealistisia.

kromi

Lainaus käyttäjältä: Juha - 30.06.14 - klo:20:52
Hänen mietteensä olivat lapsenmielisen idealistisia.

Ja sinunko eivät ole....Buhahhahhaaahhaa!!!

Juha

Lainaus käyttäjältä: kromi - 30.06.14 - klo:21:28
Lainaus käyttäjältä: Juha - 30.06.14 - klo:20:52
Hänen mietteensä olivat lapsenmielisen idealistisia.

Ja sinunko eivät ole....Buhahhahhaaahhaa!!!


Sun olisi parempi nostaa esiin jotain konkreettisempaa.

Luulen, että olet mielikuvituksissasi. Oletko kova äijä unelmoimaan?

Juha


Kromi. Kun tunnut jäävän näissä skaboissa aina toiseksi, niin varmaan tää sua rassaa. Etenkin kun vastassa on pelkkä kahjo.

Surullista nähdä sua tossa pään seinäänlyönnissä. Miksei terve ihminen voi myöntää joskus jotain? Vai oletko terve?

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä