Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Muut foorumit

Aloittaja risto, 06.01.12 - klo:18:32

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 4 Vieraat katselee tätä aihetta.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Sepe - 07.06.14 - klo:18:28
Lainaus käyttäjältä: Kremppamestari - 07.06.14 - klo:14:58
Mutta homot näköjään saavat edelleen kirjoittaa Toope-teemasta?

näköjään?
olet siis havainnut homoja täällä, vai onko tuo tapasi mukaan puskasta ampumista ja piilottelua: montako homoa olet havainnut?

Joo, kremppamestari on taas sillä tuulella, notta homoilu on hänen yksinoikeutensa.

Ei vaiskaan.

Minulla on ihan se tuntuma että kelloseppä ei ota enää koko foorumitoimintaa tosissaan.

Hänestä on puhti poissa kokonaan, keskittyy omiin elimellisiin vaikeuksiinsa, niissä niveleissä kun aina joku lonksuu ja nitkuttaa. Eikä ole niin helppo korjailla omia niveleitä kuin esim. toisten kelloja.

Tottahan tuollaiset omakohtaiset kärsimykset menevät kaiken muun edelle, eikös niin ole ?

sniper

Lainaus käyttäjältä: Kremppamestari - 07.06.14 - klo:14:58
Mutta homot näköjään saavat edelleen kirjoittaa Toope-teemasta?

Kremppis olet kyllä sinäkin tavallinen taikuri jos luulet, että he jotka siihen vitjaan skrivaavat olisivat homoja kaikkityynni, no entäs sitten olkoot kunhan vaan eivät tule ja hipelöi tai kopeloi meikää jos taas muita kopeloivat niin se ei kuulu sit mulle! Eikä oikeastaan pitäis kuulua sullekaan hmmmh. ;)
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: kromi - 07.06.14 - klo:17:39
Minä oon kerran pelännyt, kun eräs Porilainen kakolasta juuri päässyt entinen bi, sittemmin kakolan jälkeen umpihomoksi ryhtynyt tyyppi rupesi erään huoltoaseman pihassa uhkailemaan revolverilla paikalla olijoita!
Perkele, silloin harmitti ettei Suomessa saa puolustaa itseään omilla luvan varaisilla aseilla!
Ei sillä, että minulla niitä mukana olisi ollut, mutta tulipa vain mieleen...

Ainahan on mukana kaksi kättä tai B&D. Olisit antanut palaa vaan.

Sen verran olen tutustunut porilaisiin, että asiaan mennään heti, ei siinä mitään mietitä.

Minä taas söin kerran jäätelöä Kauhajoella. Se tuntui erään paikallisen mielestä olevan Krimin miehitykseen verrattavissa oleva provokaatio ulkopaikkakuntalaiselta. Oli sen verran ruma kaveri etten aloittanut mitään koulutusprojektia, mikä oli varmaan meille molemmille eduksi.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - 07.06.14 - klo:19:27
.................

Minä taas söin kerran jäätelöä Kauhajoella. Se tuntui erään paikallisen mielestä olevan Krimin miehitykseen verrattavissa oleva provokaatio ulkopaikkakuntalaiselta. Oli sen verran ruma kaveri etten aloittanut mitään koulutusprojektia, mikä oli varmaan meille molemmille eduksi.

Tää oli mun miälestä tämän päivän yksi parhaita lähetteitä.

Kiitokset tästä  ROOSTERILLE.

KYLLÄ LÄHTEE !!

Outomaa

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 07.06.14 - klo:15:55
.
" ... kaikki yllä annettu tieto tallennetaan tietokantaan."

Pitäisikö tuo teksti olla vaikkapa näin:

" ... kaikki edellä mainittu tieto tallennetaan tietokantaan."

TAI:

" ... kaikki tieto tallennetaan tietokantaan."  :D

Joopa joo, en lukenut noin tarkkaan.
Mutta viime vuonna muutin etusivulla olevaa varoitusta vastuusta (Eugenin laittamaa),  taisin korjata pariakin kömpelöä kohtaa siitä. Toivon mukaan se on nyt parempi kuin ennen. Muistaako kukaan sitä alkuperäistä?
"Nothing in the world is ever completely wrong. Even a stopped clock is right twice a day."   — Paulo Coelho (Brida)

Toope

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 07.06.14 - klo:10:41
Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 06.06.14 - klo:22:47

Ja koittakaa hyvät ihmiset keksiä jotain muuta puheenaihetta kuin loppuunkalutut luut kuin nuo homot!

Toope, Toope, Toope.

Koeta nyt lukea hänen viestejään.

Ei täällä ennen hänen tänne rekkautumistaan homoista nykyiseen malliin kirjoiteltu.
Ei ehkä, mutta en ole keskustelua käynyt yksin. Kuten tuolla toisessa aiheessa jo edellä sanoinkin, jätän tuon homoaiheen jäähylle, koska se ilmeisesti on pahoittanut joidenkin mieliä. Sitä en todellakaan halua. Haluan vain hyvää keskustelua aiheesta, vaikka olenkin provosoiva perkele. Hillitsen tästä lähtien vähän ilmaisuani, tarkoitukseni ei todellakaan ole ollut loukata ketään, tyylini vaan on aika suorasukainen, sellaiseen olen noilla NäköKulman ja Tiede.fi:n foorumeilla tottunut, niillä keskustelu on usein ollut aika kiihkeää...

Spämmääminen tai mielipiteiden tyrkyttäminen ei todellakaan ole tarkoitukseni, vaikka olen hetkittäin varmasti innostunut vähän liikaa esitellessäni näkemyksiäni. Tarkoitukseni on luoda keskustelua, mutta ymmärrän sen, jos rajoja on ylitetty. Pahoittelen sitä. Yritän olla normaalimpi. Hyvää keskustelua tarvitaan, provosoivaa sellaistakin?

Totun kuitenkin foorumin rajoitteisiin, en niitä halua kyseenalaistaa. Hyvä foorumi kuitenkin tarkoittaa nautittavaa keskustelua vakavistakin asioista. Homoaihe on minulta nyt sitten vähän jäähyllä, kaikki tarvittava kai tuli jo sanottua...?

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Outomaa

Kaikki aiheet ovat sallittuja niin kauan, kun ne eivät riko Suomen lakia.

Mutta foorumin pienuuden takia on vähän katsottava, ettei kaikki keskustelu pyöri aina saman asian ympärillä. Se helposti alkaa turhaannuttamaan muita lukijoita eivätkä nämä enää viitsi osallistua. Se on jokaisen isommankin foorumin alamäen alku ja pienelle voi olla kuolinsysäys!
"Nothing in the world is ever completely wrong. Even a stopped clock is right twice a day."   — Paulo Coelho (Brida)

Suti

Outomaa puhuu totta.
Lomalle on tämänkin foorumin tie jos kaikkialla pursuu ja tursuu sanoma islamin ihmeellisestä maailmasta.
päivä kerrallaan

Toope

Lainaus käyttäjältä: Sepe - 10.06.14 - klo:13:14
Outomaa puhuu totta.
Lomalle on tämänkin foorumin tie jos kaikkialla pursuu ja tursuu sanoma islamin ihmeellisestä maailmasta.
Aika vähän täällä islamista ja sen ristiriidoista länsimaailmaan tosin on puhuttu, minusta voisi puhua enemmänkin?

Mitä mieltä olette?
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

risto

Lainaus käyttäjältä: Toope - 10.06.14 - klo:20:32
Lainaus käyttäjältä: Sepe - 10.06.14 - klo:13:14
Outomaa puhuu totta.
Aika vähän täällä islamista ja sen ristiriidoista länsimaailmaan tosin on puhuttu, minusta voisi puhua enemmänkin?

Mitä mieltä olette?
[/quote
]
Ei yhtään enempää

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä